Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~H.G.O.R.C.~ #111 --invites-only-- (Page 29)

-Crystal-Clear- IF-Sizzlerz
-Crystal-Clear-
-Crystal-Clear-

Joined: 29 December 2011
Posts: 20637

Posted: 06 August 2012 at 2:22pm | IP Logged
Originally posted by Aquilia_Aditi

Guys me off now. Have school in some 4 hours. So, gotta sleep now! ROFL

Buhbye, good night. Tc! Hug


Bye Aditi ,, be a good girll .. good night.. sweet dreams .. take care HugHug

The following 3 member(s) liked the above post:

~~~~AwesomeSauce..FearlessSoul.

SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 06 August 2012 at 2:22pm | IP Logged
Originally posted by Aquilia_Aditi

Guys me off now. Have school in some 4 hours. So, gotta sleep now! ROFL

Buhbye, good night. Tc! Hug
bye bye Hug GN TC SD TongueLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

~~~~AwesomeSauce..FearlessSoul.

.FearlessSoul. IF-Addictz
.FearlessSoul.
.FearlessSoul.

Joined: 19 September 2011
Posts: 50166

Posted: 06 August 2012 at 2:22pm | IP Logged
Originally posted by -Crystal-Clear-

Originally posted by -Heartbreaker-

Originally posted by -Crystal-Clear-

Originally posted by -Heartbreaker-

Originally posted by -Crystal-Clear-



Awww ..Hug.. Kya kare .. Woh new Aditi ko di-calling pasand he
so sad na your yo yo image will get ruin by this di thing.. 


Image ko kuch nehi hoga Approve
yeah we'll not let this di thing ruin our yo yo image    
No it wont.. we still have the fakth word YO
 yeah so fakth this di thing   

The following 2 member(s) liked the above post:

~~~~-Crystal-Clear-

-.SapnokiRani-. IF-Addictz
-.SapnokiRani-.
-.SapnokiRani-.

Joined: 15 November 2010
Posts: 81279

Posted: 06 August 2012 at 2:23pm | IP Logged
Originally posted by Be.A.Rebel

Originally posted by Keenal

bye nands Hug
hello kennu

5th time Ouch


how are you abdul g

The following 4 member(s) liked the above post:

Forget_Me_NotItsHally95-Useless-Toy-Tony_StraK786

.FearlessSoul. IF-Addictz
.FearlessSoul.
.FearlessSoul.

Joined: 19 September 2011
Posts: 50166

Posted: 06 August 2012 at 2:24pm | IP Logged
Originally posted by Aquilia_Aditi

Guys me off now. Have school in some 4 hours. So, gotta sleep now! ROFL

Buhbye, good night. Tc! Hug
bye bye Hug
Tony_StraK786 IF-Addictz

Joined: 03 March 2011
Posts: 89308

Posted: 06 August 2012 at 2:24pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 06 August 2012 at 2:24pm | IP Logged
my scrapbook is filled with bunch of imp talk LOL somone plz spam it now do not want to delete them so someone push them down few pages plz EmbarrassedROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

-Crystal-Clear-.FearlessSoul...Prinzy..

-Crystal-Clear- IF-Sizzlerz
-Crystal-Clear-
-Crystal-Clear-

Joined: 29 December 2011
Posts: 20637

Posted: 06 August 2012 at 2:24pm | IP Logged
Originally posted by -Heartbreaker-

Originally posted by -Crystal-Clear-

Originally posted by -Heartbreaker-

Originally posted by -Crystal-Clear-

Originally posted by -Heartbreaker-

Originally posted by -Crystal-Clear-



Awww ..Hug.. Kya kare .. Woh new Aditi ko di-calling pasand he
so sad na your yo yo image will get ruin by this di thing.. 


Image ko kuch nehi hoga Approve
yeah we'll not let this di thing ruin our yo yo image    
No it wont.. we still have the fakth word YO
 yeah so fakth this di thing   


You said it YO

The following 1 member(s) liked the above post:

.FearlessSoul.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 38109

-Alohomora- 293 38109 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 42237

-Sangs- 1199 42237 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
| Incognito Critics 104 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 87 88

Author: Ishan.   Replies: 696   Views: 54125

Ishan. 696 54125 28 December 2012 at 2:23pm by wanker
:: Chamak Challo CC <3 #5 ( Invites Only ) ::

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Author: sofiaaax.   Replies: 268   Views: 14879

sofiaaax. 268 14879 01 August 2012 at 3:42pm by -Hoor-
||The Jhak-Asstors Gang#9||*Invites Only!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: dangerouzIshk.   Replies: 1201   Views: 32198

dangerouzIshk. 1201 32198 21 July 2012 at 12:41am by KYPH-AK

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index