Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

ESP#31 - Aaja piya tohe pyaar doon..[IO] (Page 46)

snowflake. IF-Stunnerz
snowflake.
snowflake.

Joined: 09 June 2010
Posts: 48647

Posted: 09 August 2012 at 10:09am | IP Logged
Bestie LOL<3 

Nabila gorgeous siggy Clap

.hea. IF-Sizzlerz
.hea.
.hea.

Joined: 16 July 2011
Posts: 24784

Posted: 09 August 2012 at 10:09am | IP Logged
Originally posted by Risha_ipkknd

Originally posted by Purple_Lady



I love all festivalsBig smile I've celebrated Christmas and Durga Puja quite a few times with some of my neighbors...it's fun!LOL

Politicians ko toh kaam dhaam nahi hainDeadLeave them! Senti? Nahi re...it's love HeartEmbarrassed
 
my colej is ownned by an politician.. paise kaahne ke alava kuch nahi aata.. now he is admitted in hospital.. Ouch
 
there was a prayer meet today.. he is riteish deshmukh;s dad !
 
i hope he gets well soon..

@Twix- aaja jhappiHug

@Nehu-OMG! I shouldnt be saying this but this was the man whose name I forgot in a civics activity and got A2OuchI read about him in the newspaper..
Anyhow for now- May he get well soon.Even if they are corrupt and all..I guess everyone has the right to life :)
[/QUOTE]


 

His name is VilashRao Deshmukh .. 


Edited by -Murphy369- - 09 August 2012 at 10:09am

The following 1 member(s) liked the above post:

ChaiBiskoot

ChaiBiskoot IF-Sizzlerz
ChaiBiskoot
ChaiBiskoot

Joined: 06 July 2011
Posts: 11846

Posted: 09 August 2012 at 10:10am | IP Logged
Originally posted by _Aanchal_

Originally posted by paintthetown

Rosh ne mere saath aaj Aanchal treatment kiya, whereas Aanchal didn't use the 'aanchal treatment' ROFL


Acha.. what is that btw?? LOL
 
aanchal treatment is a part of my life also Ouch
 
ab samjha kya tujhe ?
LivingInPajamas IF-Rockerz
LivingInPajamas
LivingInPajamas

Joined: 13 January 2012
Posts: 8646

Posted: 09 August 2012 at 10:10am | IP Logged
Originally posted by Purple_Lady

 
ROFL doc iske aage plz dimaag mat dauda.. im in my nightdress only.. blue colour ka hai!


Mera pink pajama with smileys on itStern Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

ChaiBiskoot

Roshini1494 IF-Stunnerz
Roshini1494
Roshini1494

Joined: 27 December 2010
Posts: 26308

Posted: 09 August 2012 at 10:10am | IP Logged
Originally posted by 18shabbo

Originally posted by Roshini1494

[

I m serious...i will just come to do updates...i will leave that too after august 20...Ermm


agar kisis ne MIA hone ki baat ki..to wo mera mara hua muh ddekhegein...

Shut upAngry

I can't help but mom is scolding me to not use net from monday...Cry I wonder whether she will let me watch ipk...Cry
LivingInPajamas IF-Rockerz
LivingInPajamas
LivingInPajamas

Joined: 13 January 2012
Posts: 8646

Posted: 09 August 2012 at 10:10am | IP Logged
Originally posted by 18shabbo



Hail Nabzy! Great work :D
ChaiBiskoot IF-Sizzlerz
ChaiBiskoot
ChaiBiskoot

Joined: 06 July 2011
Posts: 11846

Posted: 09 August 2012 at 10:11am | IP Logged
Originally posted by paintthetown

Purple, you have a fair chance to meet Riteish Deshmukh sometime ROFL
 
mujhe usme interest nahin hai LOL
 
though amit deshmukh his bro..has ghar sought of thing on top floor of our colej.. obvio we cant go on that floor Ouch
 
i like genelia!
...Doctor... IF-Sizzlerz
...Doctor...
...Doctor...

Joined: 15 September 2011
Posts: 15383

Posted: 09 August 2012 at 10:12am | IP Logged
Originally posted by Risha_ipkknd

Originally posted by ...Doctor...

Originally posted by Risha_ipkknd

@Doc re @ Nehu re- Sit back.Relax.And think about SUHAGRAAT.


Sharam karo- I am 15 damn it!ROFL

Just tell me Rish nahi toh you'll be dead!

And YOU are 15 toh tum sharam karo hum kyun karein ROFL

DOC!!Suhagraat pe what do you wear?


Achcha haan rightROFLBut you already know I am besharam like Arnav? SP pe suhagraat ki baat kar raha hai as if pados se sabji lene jana hai- kal chalte haiLOL

Rish Shocked What do you mean by Suhagraat pe what do YOU wear? Shocked Main roz roz SR manati hoon kya..err..I mean maine aaj tak manai nahi hai jo tu mujhse puch rahi hai yeh sab!

The following 1 member(s) liked the above post:

LivingInPajamas

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Pyaar ki Kashti 2* (IO): New CC Link Pg142

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: .Jane..   Replies: 1200   Views: 31293

.Jane.. 1200 31293 16 March 2012 at 1:33pm by Dark-Hues
SR/JeRan Unbreakable Bond:Yeh Pyaar Nibhayenge Hum

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: *Shruti*   Replies: 1202   Views: 43453

*Shruti* 1202 43453 10 December 2011 at 11:31am by .Angel
SR/JeRan Unbreakable Bond:Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: *Shruti*   Replies: 1142   Views: 41885

*Shruti* 1142 41885 08 June 2011 at 3:33am by nyctophilia
|66th NMG|IO| Pani jaisa pyaar hai tera..<3

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Fantasia.   Replies: 1189   Views: 56207

Fantasia. 1189 56207 17 May 2011 at 10:03pm by Jenny..
*Pyaar ki Kashti*(Invites Only) New CC Link: Pg149

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: .Jane..   Replies: 1199   Views: 36154

.Jane.. 1199 36154 28 April 2011 at 5:37am by .Jane..

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index