Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~H.G.O.R.C.~ #110 --invites-only-- (Page 109)

SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 06 August 2012 at 11:19am | IP Logged
Originally posted by niknavyu

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by niknavyu

Originally posted by ..MissBindaas..

I know Bacchi maine aur SS ne tere liye Party rakhi aur u just came for 5 mins ?         

wb LT and SS        
@Keenu Majboori hai        
nahi be mein toh idhar hi huBig smile
n tumlogo ke party ki maze bhi le rahi huEmbarrassed
love u allHug
yeah yeah whatever         
mujhe love u sun na hainCry
not gonna say it         

The following 1 member(s) liked the above post:

-Spirited-

SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 06 August 2012 at 11:20am | IP Logged
Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

maine yeh pura album sun rahi hoon abhi right now half way done Jannat 2 - Full Album All Songs Playlist Exclusive Emraan Hashmi, Esha Gupta, Pritam - YouTube         


 i love tu hi mera, very nice song Smile
i love all of them LOL i think all of Emraan's movie have great songs 

yea, me too..all SONGS are only great, movie dekhna ke guts nai hote LOL
yup me too          18 ho jaon then will get some himmat         
uska abhi se nai pata LOL  still have 3 more years to go for me LOL
topic bandh solution mil gaya wait till 3 years         

Party enjoy karo be        
wahi kar rahi thi ki tumne mujhe thamkaya Ouch LOL ROFL
don't u dare to  reply back yo LOL Topic Closed         

Edited by ..MissBindaas.. - 06 August 2012 at 11:20am
-Spirited- IF-Addictz
-Spirited-
-Spirited-

Joined: 19 February 2011
Posts: 58625

Posted: 06 August 2012 at 11:20am | IP Logged
Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by niknavyu

woh name toh kisi aur ka hain naWink ROFL
LOL LOL yaad aa gaya...ROFL

ROFL
usko pata bhi hain kyaErmm

The following 1 member(s) liked the above post:

..Prinzy..

SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 06 August 2012 at 11:21am | IP Logged
agar ek Bachi ko ILU nahi bolte to kuch farak nahi parta be         

The following 1 member(s) liked the above post:

-Spirited-

-Spirited- IF-Addictz
-Spirited-
-Spirited-

Joined: 19 February 2011
Posts: 58625

Posted: 06 August 2012 at 11:21am | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by niknavyu

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by niknavyu

Originally posted by ..MissBindaas..

I know Bacchi maine aur SS ne tere liye Party rakhi aur u just came for 5 mins ?         

wb LT and SS        
@Keenu Majboori hai        
nahi be mein toh idhar hi huBig smile
n tumlogo ke party ki maze bhi le rahi huEmbarrassed
love u allHug
yeah yeah whatever         
mujhe love u sun na hainCry
not gonna say it         
emotional blackmail chalega kyaLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

SomethingRandom

SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 06 August 2012 at 11:22am | IP Logged
pura album sun liya 37:49 min long That was worth it         
..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 06 August 2012 at 11:22am | IP Logged
Originally posted by niknavyu

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by niknavyu

woh name toh kisi aur ka hain naWink ROFL
LOL LOL yaad aa gaya...ROFL

ROFL
usko pata bhi hain kyaErmm
dont knowROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Spirited-

-.SapnokiRani-. IF-Addictz
-.SapnokiRani-.
-.SapnokiRani-.

Joined: 15 November 2010
Posts: 81479

Posted: 06 August 2012 at 11:22am | IP Logged
who likes mika singh Ermm

The following 5 member(s) liked the above post:

Forget_Me_NotItsHally95SomethingRandom-Useless-Toy-..Prinzy..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 37677

-Alohomora- 293 37677 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 41783

-Sangs- 1199 41783 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
| Incognito Critics 104 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 87 88

Author: Ishan.   Replies: 696   Views: 52854

Ishan. 696 52854 28 December 2012 at 2:23pm by wanker
:: Chamak Challo CC <3 #5 ( Invites Only ) ::

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Author: sofiaaax.   Replies: 268   Views: 14688

sofiaaax. 268 14688 01 August 2012 at 3:42pm by -Hoor-
||The Jhak-Asstors Gang#9||*Invites Only!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: dangerouzIshk.   Replies: 1201   Views: 31513

dangerouzIshk. 1201 31513 21 July 2012 at 12:41am by KYPH-AK

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index