Punjabi Channel

   

OMG we have A Punjabi Forum :D

Post Reply New Post

Page 1 of 2

Page 1
Page   of 2
Page 2 Page 2

kajen

IF-Sizzlerz

kajen

Joined: 11 May 2009

Posts: 16662

Posted: 05 August 2012 at 12:51pm | IP Logged
Am so Sorry but the Introduction Post wasn't Opening so i thought no one will Beat me for Making A new topic LOL *keeping my fingers crossed*Embarrassed
BTW Yayyy I am a Punjabi and Just love Punjabi Cinema and songs, YO YO Honey singhLOL
And i accidentally Bumped into this coz i was watching TMKR and typed the same in IF's search box absent mindlyLOL 

Anyways am Aarti, Te meri taraf to sabnu satsriyakalEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

-Abhiya-

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "OMG we have A Punjabi Forum :D" in Punjabi Channel forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Real.Madrid

IF-Sizzlerz

Real.Madrid

Joined: 02 November 2009

Posts: 21063

Posted: 06 August 2012 at 8:18am | IP Logged
Sat sri akalji!

Lol a lot of people don't know about our Punjabi forum.. but yeah welcome :)
And I am a Jo Jo Honey Singh fan too Embarrassed

Angel-Jot.

Moderator

Angel-Jot.

I-F Crazy Creatives Head, BollyCurry Screen Writer

Joined: 24 March 2008

Posts: 20896

Posted: 06 August 2012 at 10:36am | IP Logged
Welcome to the forum Aarti. Approve At least our forum is getting more popular now. ROFL

Jo Jo Honey Singh? ROFLROFL

Real.Madrid

IF-Sizzlerz

Real.Madrid

Joined: 02 November 2009

Posts: 21063

Posted: 06 August 2012 at 3:32pm | IP Logged
^^ Haven't you listened to the starting of the Angreji Beat video? LOL


Actually, there should be a link to the Punjabi section on the front page.. just like the Videomix section! Smile

Angel-Jot.

Moderator

Angel-Jot.

I-F Crazy Creatives Head, BollyCurry Screen Writer

Joined: 24 March 2008

Posts: 20896

Posted: 06 August 2012 at 5:29pm | IP Logged
no, i haven't. XD Im going to now.

There should be. Go PM Shruti haha XD

-MakhanMalaai-

IF-Stunnerz

-MakhanMalaai-

Joined: 20 August 2007

Posts: 35907

Posted: 06 August 2012 at 7:15pm | IP Logged
JO JO Honey Singh LOL reminded me of Phateh phfrom Jatt and Juliet..

Real.Madrid

IF-Sizzlerz

Real.Madrid

Joined: 02 November 2009

Posts: 21063

Posted: 07 August 2012 at 4:10am | IP Logged
Jot you liar! I am sure you still haven't watched it you lazy kudi :P

Wait imma post it here for you.. Leh fir frienda ROFL




Not Fateh ji, it's PHateh LOL That scene was awesome!

Anjalika13

IF-Sizzlerz

Anjalika13

Joined: 20 February 2012

Posts: 16346

Posted: 07 August 2012 at 5:20am | IP Logged
hey aarti
im anjali
me too honey singh fan Tongue

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
GOTW: Connecting words..

2 3 4 5 6

--Dharampatni-- 45 1689 12 February 2013 at 8:16pm
By ShivuNozzie
Punjabi Picture Gallery - NO COMMENTS PLZ

2 3 4 5 6 7

Angelic_J 52 59232 30 January 2013 at 7:42pm
By .Amrita.
Punjabi Antakshri

2 3

Real.Madrid 23 1127 15 June 2012 at 12:09pm
By Real.Madrid
Chat in Punjabi only!

2 3 4 5 6 7 ... 58 59

Star_on_earth 469 14150 11 January 2012 at 2:14am
By bhinder.thind
Jus Punjabi!....First American Punjabi Channel....

2

-Navi- 11 4714 07 January 2010 at 6:26pm
By -Navi-

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.