Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon

India-Forums

   
Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon
Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon

RishBala's Drooling Competition(FUN POST) (Page 17)

CrazyGirl.21 IF-Stunnerz
CrazyGirl.21
CrazyGirl.21

Joined: 13 October 2011
Posts: 25842

Posted: 06 August 2012 at 3:36am | IP Logged
Originally posted by SheDevil

Originally posted by swaron502

Originally posted by SheDevil

Originally posted by swaron502

res:P

shrishti sry sry i noe i was the most excited one for this bt i have skul tomoro so i ll cmnt tomore Tongue
hehe sry bye LOL
LOL I know u r witch.Bye.Kal teacher se maar khana:PLOL
mera future bhaap lia Tongue
koi bhi hw nhi kia mene... LOL
ohh witch for me is a compliment Tongue
hehe final bye Embarrassed
LOL kyunki mera bhi aisa hi past tha na:PLOL

my one is more horrific :P LOL
vaat lagi aaj LOL

P.S. unresd my cmnt on pg1 :D

itsRitzi IF-Addictz
itsRitzi
itsRitzi

Joined: 12 May 2012
Posts: 53777

Posted: 06 August 2012 at 4:03am | IP Logged
superb post love ur post happy frnsdship day to u too !! itna post banane ke time nikalti ho dnt u go to skul  ROFL

neways RK and mB ke beech Drooling Competition OMG and loved farhan drooling kar ke bed gila karti hain !! infact i cant stop drooling on rk just like all ROFL

Nice AVI!!

The following 1 member(s) liked the above post:

SheDevil

OtakuGirl-Debo IF-Sizzlerz
OtakuGirl-Debo
OtakuGirl-Debo

Lightsaber of CC
Joined: 25 January 2011
Posts: 20405

Posted: 06 August 2012 at 4:07am | IP Logged
wow ulti khopri kya bajaya tune...btw poco di kuch plan kar rahi hai..Wink..wo kisi ki bajane wali hai..ROFLROFL...alarm is too good..RK ki to chutti ho jayegi..ROFL...but now m fida on someone..n he is a secrete...EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

SheDevil

Arnav90 IF-Stunnerz
Arnav90
Arnav90

Joined: 25 August 2011
Posts: 26653

Posted: 06 August 2012 at 5:04am | IP Logged
Lolzzz awesom post the next day part is awesom,
Muku Gardener, Aayi alarm clock bin baat k bajti hai,
You agn forgot i am also in list of Droolers of DD aka Madhu, Ohhh shit  what i just said vo Naari Shakti team mere bhi piche pad jaye gi Bhago Bhago  (Don't misunderstood me ye hathi maine vivian se udhar nahi liya haiLOLLOLLOL) ...
Lolzzz funny post


Edited by Arnav90 - 06 August 2012 at 7:32am

The following 1 member(s) liked the above post:

SheDevil

SheDevil IF-Sizzlerz
SheDevil
SheDevil

Joined: 18 March 2011
Posts: 22835

Posted: 06 August 2012 at 5:45am | IP Logged
Originally posted by cutiee1992

Awesome post, Shrish. I loved it   ROFL And happy friendship day to you as well Big smile
LOL thnx dear.Glad u lke it
SheDevil IF-Sizzlerz
SheDevil
SheDevil

Joined: 18 March 2011
Posts: 22835

Posted: 06 August 2012 at 5:45am | IP Logged
Originally posted by Phoenix.Xeelan

Since Im not included in the COOL people so will just stay out of the post Smile
oye wht happened 2 u?
.AgapiMou. IF-Sizzlerz
.AgapiMou.
.AgapiMou.

Joined: 10 December 2010
Posts: 12437

Posted: 06 August 2012 at 6:40am | IP Logged
Zabardast post hai!!
raspberrytorte IF-Rockerz
raspberrytorte
raspberrytorte

Joined: 11 February 2011
Posts: 5886

Posted: 06 August 2012 at 6:42am | IP Logged
Happy Friendship Day guys and girls :D OMGGG Lovedthis post! Sooo funny LOL

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index