Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~H.G.O.R.C.~ #109 --invites-only-- (Page 32)

-Crystal-Clear- IF-Sizzlerz
-Crystal-Clear-
-Crystal-Clear-

Joined: 29 December 2011
Posts: 20637

Posted: 05 August 2012 at 12:41pm | IP Logged
Originally posted by ~~~~

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ~~~~

congo everyone.. Party


pls tell me crystal is still online.. Unhappy
yo nanHug
yup she is...us ki trip cancel ho gayiParty

yayyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dancing


crystal plsw chat with me now i was almost dead yaarrr thank god i can still see u here.. Dancing Hug


Nan HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.HugHugHug.

The following 1 member(s) liked the above post:

~~~~

Zzzzz. IF-Addictz
Zzzzz.
Zzzzz.

Joined: 27 May 2012
Posts: 65346

Posted: 05 August 2012 at 12:41pm | IP Logged
Me agiaROFLROFLROFL.

The following 3 member(s) liked the above post:

~~~~-Crystal-Clear-..Prinzy..

-Crystal-Clear- IF-Sizzlerz
-Crystal-Clear-
-Crystal-Clear-

Joined: 29 December 2011
Posts: 20637

Posted: 05 August 2012 at 12:42pm | IP Logged
Originally posted by Keenal

Originally posted by Be.A.Rebel

aur kis ko bash kare ma nahe janta itne tv actoors and actress ko Ermm
lets start with your bimari ROFL ROFL


Sanaya ???? ROFLROFLROFL
~~~~ IF-Sizzlerz
~~~~
~~~~

Joined: 15 May 2007
Posts: 21447

Posted: 05 August 2012 at 12:42pm | IP Logged
Originally posted by Ankit.Upadhyay-

Originally posted by ~~~~

Originally posted by Ankit.Upadhyay-

nandani



hii ankit.. its iniLOLhow r u??Big smile
ok me gd howz u i call u nandz


am good too.. Big smile u can call me watever u want to(ofcourse a decent nickname it shud be!! ROFL).. ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

--RockStar--

--RockStar-- IF-Addictz
--RockStar--
--RockStar--

Joined: 25 December 2011
Posts: 64943

Posted: 05 August 2012 at 12:42pm | IP Logged
bye all gn sd tc

The following 1 member(s) liked the above post:

~~~~

-.SapnokiRani-. IF-Addictz
-.SapnokiRani-.
-.SapnokiRani-.

Joined: 15 November 2010
Posts: 81279

Posted: 05 August 2012 at 12:42pm | IP Logged
Originally posted by -Skipper-

Me agiaROFLROFLROFL.
OMG bhaiya Hug waise wats happening in ur life huh 

The following 4 member(s) liked the above post:

Forget_Me_NotItsHally95-Crystal-Clear--Useless-Toy-

Zzzzz. IF-Addictz
Zzzzz.
Zzzzz.

Joined: 27 May 2012
Posts: 65346

Posted: 05 August 2012 at 12:42pm | IP Logged
Hello all

The following 3 member(s) liked the above post:

~~~~-Crystal-Clear-..Prinzy..

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 05 August 2012 at 12:42pm | IP Logged
Originally posted by -Crystal-Clear-

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by -Crystal-Clear-

Hey guys im back .. kya chaling.. what topic now ? Cool
YO...wb...kuch nahi chaling yaar phir se boring place ban gaya LOL...ROFLROFLROFL.ROFLROFL
nd nan is here woh tumhe bohot miss karing LOL

LOL ROFLROFLROFL/ROFLROFLROFL
OMG where my Nan ..Nan Im right here Cry 
LOL woh gayab ho gayi...ROFLROFLROFL.ROFLROFL
phir se rajeev ke kayalo main doob gayi...ROFLROFLROFL.ROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

~~~~-Crystal-Clear-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 38386

-Alohomora- 293 38386 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 42458

-Sangs- 1199 42458 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
| Incognito Critics 104 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 87 88

Author: Ishan.   Replies: 696   Views: 54545

Ishan. 696 54545 28 December 2012 at 2:23pm by wanker
:: Chamak Challo CC <3 #5 ( Invites Only ) ::

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Author: sofiaaax.   Replies: 268   Views: 14980

sofiaaax. 268 14980 01 August 2012 at 3:42pm by -Hoor-
||The Jhak-Asstors Gang#9||*Invites Only!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: dangerouzIshk.   Replies: 1201   Views: 32571

dangerouzIshk. 1201 32571 21 July 2012 at 12:41am by KYPH-AK

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index