Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

India-Forums

   
Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat
Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

Bollywood CC # 100! - Note Pg 82 (Page 145)

Chippeshwini IF-Sizzlerz
Chippeshwini
Chippeshwini

BollyCurry Buzzer
Joined: 28 January 2006
Posts: 14859

Posted: 14 August 2012 at 1:46am | IP Logged
Originally posted by -ChillMahaul-

[QUOTE=liverach]^ yhh Gerald's a looker aint he haha

naw, my chanya choli is famous LOL
hum rahe seedhe saadhe ahahaha


yeaahh and he acted pretty good too..the movie was good all over.. cute and sweet..

aray Chanya choli main kabhi tum bhi to rahi hongi..LOL

[/QUOTE

haila Gerald is so chhota LOL he's like only 23!

hahaha tab main dus saal ki thi re =/ and in retrospect.. I wasn't the most best looking kid out there LMAO 

haila I like your avi, what is this... Shilpa Anand and Viraf Sexy Patel? Were they in some show together?


Edited by liverach - 14 August 2012 at 1:47am

-MakhanMalaai- IF-Stunnerz
-MakhanMalaai-
-MakhanMalaai-

Joined: 20 August 2007
Posts: 47756

Posted: 14 August 2012 at 1:54am | IP Logged
Originally posted by .dr3vil.

Hi Chilli.. Miss me? Bet u did.

Just Came back from work argh over 12 hrs .. 2 days in a row and tomorrow too. F*L. How are u?


Heeeyyy DR.. yeaahh I did.. and I found you on twitter but you aint there anymore.. awww do you feel any better? I'm good.. how about you?

Rach.. main bhi to choti hoon EmbarrassedLOL Yeaahh they did this telefilm together..
apparently there were some Ahem hot scenes.. I liked it a lot.. give it a try.. you won't be bored..it's called teri meri love stories and it aired on 12th


Edited by -ChillMahaul- - 14 August 2012 at 1:54am
Chippeshwini IF-Sizzlerz
Chippeshwini
Chippeshwini

BollyCurry Buzzer
Joined: 28 January 2006
Posts: 14859

Posted: 14 August 2012 at 2:06am | IP Logged
ohhh sot he show's good eh

the promos were kinda annoying LOL
wat_up IF-Stunnerz
wat_up
wat_up

Joined: 17 February 2011
Posts: 39811

Posted: 14 August 2012 at 2:07am | IP Logged
ya evil deleted his account, why dont you make another one lol
-MakhanMalaai- IF-Stunnerz
-MakhanMalaai-
-MakhanMalaai-

Joined: 20 August 2007
Posts: 47756

Posted: 14 August 2012 at 2:08am | IP Logged
Originally posted by .dr3vil.

Originally posted by -ChillMahaul-

Originally posted by .dr3vil.

Hi Chilli.. Miss me? Bet u did.

Just Came back from work argh over 12 hrs .. 2 days in a row and tomorrow too. F*L. How are u?


Heeeyyy DR.. yeaahh I did.. and I found you on twitter but you aint there anymore.. awww do you feel any better? I'm good.. how about you?




Omg! u stalked me on twitter.. Just ask me I'll give you my phone number haha. Yeah I'm not there at the moment this week is messed up im covering shifts prolly Till mid next week .. I'll rejoin then? U'll have to tweet me heaps tho.. I get bored quickly :p


Wat did u eat?


what thaaa... I found some people and from them I found you too..I don't stalk anybody..LOL

I can't guarantee to tweet a lot.. I'll try.. I'm lazy myself..

I ate sandwiches, samosa, rolls, fruit chaat


Rach: It's cliche.. but the lead pair's chemistry and Viraf were super good..Embarrassed


Edited by -ChillMahaul- - 14 August 2012 at 2:08am
gilmores IF-Stunnerz
gilmores
gilmores

Joined: 30 June 2005
Posts: 28332

Posted: 14 August 2012 at 2:14am | IP Logged
Originally posted by chocobear

Originally posted by chocolover89

Rumor mills are rife that Yash Chopra's film's trailer will also release with ETT. It will help both films...smart YRF. I just hope the trailer isn't completely awful.

 
are you planning to watch ETTEmbarrassed?
Depends on reviews LOL
-MakhanMalaai- IF-Stunnerz
-MakhanMalaai-
-MakhanMalaai-

Joined: 20 August 2007
Posts: 47756

Posted: 14 August 2012 at 2:16am | IP Logged
Originally posted by .dr3vil.




@Chilli.. Ill only join if u promise to tweet me heaps.. I'll join this week then ;)

@wat actually watup.. Kinda kinda kinda miss u.. A little.. :/


LOL.. I told ya I can't promise.. but you join and then we'll see ;)
-MakhanMalaai- IF-Stunnerz
-MakhanMalaai-
-MakhanMalaai-

Joined: 20 August 2007
Posts: 47756

Posted: 14 August 2012 at 2:25am | IP Logged
Originally posted by .dr3vil.

Originally posted by -ChillMahaul-

Originally posted by .dr3vil.




@Chilli.. Ill only join if u promise to tweet me heaps.. I'll join this week then ;)

@wat actually watup.. Kinda kinda kinda miss u.. A little.. :/


LOL.. I told ya I can't promise.. but you join and then we'll see ;)


Chilli.. I need concrete promises ..if Ur gonna take me off this site.. Ur gonna have to entertain me as if 200,000 IF members !!


I'm not taking you off this site you should stay here LOL ..entertain you? DR that's funny I don't know if I can entertain you or not..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Is Bollywood male dominated? - Why Bollywood Sucks

2 3 4

Author: Neetu_PB_lover   Replies: 24   Views: 19798

Neetu_PB_lover 24 19798 14 February 2012 at 11:03pm by MoviezAdda
Kids of bollywood stars in bollywood

2 3 4 5 6 7

Author: Sadia.khan   Replies: 52   Views: 44103

Sadia.khan 52 44103 24 August 2011 at 5:18pm by Gauahargeous_N
Bollywood disabilities, Bollywood Sick Actors

Author: DB_reloaded   Replies: 0   Views: 11347

DB_reloaded 0 11347 23 February 2010 at 8:44pm by DB_reloaded
Bollywood Special Cosmos 20 Stylish Bollywood Gals

2

Author: Sneh-Jiwan   Replies: 15   Views: 14912

Sneh-Jiwan 15 14912 15 September 2009 at 2:08am by Onyx.
Funny Bollywood Facts of Bollywood movies

Author: itra   Replies: 9   Views: 20391

itra 9 20391 16 April 2008 at 12:20pm by AmritaRao-Nina

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index