Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

India-Forums

   
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

VirMan/Nishal AT#37 Happy Friendship Day! (Page 104)

..Sakeena.. IF-Sizzlerz

Joined: 25 May 2008
Posts: 11259

Posted: 08 August 2012 at 5:23am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 87316

Posted: 08 August 2012 at 5:23am | IP Logged
Originally posted by Pooja_Ch

Originally posted by nikki028

hellooo virmanians...HugHugHug... comin here aftr a long time...as its such a happy shappy day for us... 2.5 TRPs!!! haaye isse behtar zor ka jhatka nahi mil sakta tha CVs ko aur kuch true phans ko...ROFL

Behnas the souls ne show ki band baja di...LOL
Ab SM ko pata chalega who actually are the soul of the show..Wink


yaar SM hv gt some bigtime delusion problems lik some...LOLLOLLOL... 95% of the times VirMan gave kinda consistent good trps... bt nahiii VirMan aur hum VirManians se SM ko hamesha prob haina...n thtsy he nevr leave a chance to taunt VirMan n us...

nywz this TRPs is truly on their face...AngryAngryLOLLOL...

The following 1 member(s) liked the above post:

..Sakeena..

.SalmanDeewani. IF-Stunnerz
.SalmanDeewani.
.SalmanDeewani.

Joined: 27 March 2012
Posts: 40225

Posted: 08 August 2012 at 5:24am | IP Logged
Originally posted by ..Sakeena..

Originally posted by Pooja_Ch

Originally posted by ..Sakeena..

Originally posted by Pooja_Ch

Thanks Sakeena ..Embarrassed
chup thnks why...Hug

Hehe.. coz u came ...Hug
muahhh...and yaa we want virman hug...Wink

And i want muwah muwahh too..Tongue LOL
U see am being greedy nw..Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

..Sakeena..

..Sakeena.. IF-Sizzlerz

Joined: 25 May 2008
Posts: 11259

Posted: 08 August 2012 at 5:24am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

Nikki_Titli

ItsmeAish IF-Sizzlerz
ItsmeAish
ItsmeAish

Joined: 23 November 2011
Posts: 18305

Posted: 08 August 2012 at 5:24am | IP Logged
Originally posted by nikki028

Originally posted by Pooja_Ch

Originally posted by nikki028

hellooo virmanians...HugHugHug... comin here aftr a long time...as its such a happy shappy day for us... 2.5 TRPs!!! haaye isse behtar zor ka jhatka nahi mil sakta tha CVs ko aur kuch true phans ko...ROFL

Behnas the souls ne show ki band baja di...LOL
Ab SM ko pata chalega who actually are the soul of the show..Wink


yaar SM hv gt some bigtime delusion problems lik some...LOLLOLLOL... 95% of the times VirMan gave kinda consistent good trps... bt nahiii VirMan aur hum VirManians se SM ko hamesha prob haina...n thtsy he nevr leave a chance to taunt VirMan n us...

nywz this TRPs is truly on their face...LOL...

i noe n c d trp next week with virman roka n engagement it wud rise upEmbarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

..Sakeena..Nikki_Titli

..Sakeena.. IF-Sizzlerz

Joined: 25 May 2008
Posts: 11259

Posted: 08 August 2012 at 5:26am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 2 member(s) liked the above post:

.SalmanDeewani.Nikki_Titli

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 87316

Posted: 08 August 2012 at 5:27am | IP Logged
truly sakeena,...evrytime i hear d MOST REPEATITVE dialogue "khoon ka rishta" i feel lik ufff BADI GALTI HO GAYI INKEE BEECH KHOOON KA RISHTA hoke...D'ohD'ohD'ohROFLROFLROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..Sakeena..

.SalmanDeewani. IF-Stunnerz
.SalmanDeewani.
.SalmanDeewani.

Joined: 27 March 2012
Posts: 40225

Posted: 08 August 2012 at 5:28am | IP Logged
Originally posted by ..Sakeena..

Originally posted by Pooja_Ch

Originally posted by nikki028

hellooo virmanians...HugHugHug... comin here aftr a long time...as its such a happy shappy day for us... 2.5 TRPs!!! haaye isse behtar zor ka jhatka nahi mil sakta tha CVs ko aur kuch true phans ko...ROFL

Behnas the souls ne show ki band baja di...LOL
Ab SM ko pata chalega who actually are the soul of the show..Wink
if thy contnu with behnas bakwas rona dhona toh soon janaza b nikli gi is show k ..ROFLROFL

LOL
He is damn partial at tym of JV HM he didnt even think fr once abt behna crap
nw in VirMan love stry he wants behna behna all the way.
If you want to show behnas and all then i guess soon he'll b showing us romantic scenes of jeeMan...Dead

The following 2 member(s) liked the above post:

..Sakeena..Nikki_Titli

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Megz's VirMan Fantasy: Soumini gets VirMan married

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: IndigoBlues   Replies: 68   Views: 36812

IndigoBlues 68 36812 01 October 2013 at 12:36am by hemameenu
VirMan/NiShal#6 - Didi Tera Devar Deewana

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: raspberrytorte   Replies: 1208   Views: 45221

raspberrytorte 1208 45221 05 February 2012 at 5:34am by MairMayuri
VirMan/Nishal AT#8 *~Pyar Dosti Hain~*

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Leah-   Replies: 1196   Views: 34320

-Leah- 1196 34320 05 February 2012 at 5:30am by MairMayuri
VirMan/Nishal AT#11 * Enchanting NiShal <3

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: hotmess_VirMan   Replies: 1200   Views: 36377

hotmess_VirMan 1200 36377 07 January 2012 at 12:25pm by -INFINITE-
VirMan/Nishal AT#10- HuaKyaHuaReBolDeewane

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: hotmess_VirMan   Replies: 1190   Views: 34684

hotmess_VirMan 1190 34684 03 December 2011 at 10:38am by AyushiSinghania

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index