The Buddy Project  Season 2 - Now in College
The Buddy Project  Season 2 - Now in College

India-Forums

   

lolz..

deboleena.manna IF-Sizzlerz
deboleena.manna
deboleena.manna

Crazy Creative Minion
Joined: 25 January 2011
Posts: 11135

Posted: 03 August 2012 at 5:14am | IP Logged
yeah lolzLOL...guys everytime when Piddi said anything wrong about Anirudh he heard him..LOL..sab chup ho jate hai but he just go on..bolta hi jata.."mar dunga gar dunga.."...n he listen this..LOLLOLLOL...bechara Piddi ka to kismat hi bura hai..when he said.."bach gaye.."..tabhi Banga ka chamcha ata hai n bolta..."bache nehi pakre gaye.."LOLLOL...n that was very funny jab Bobby k bros ne use uthaya..n KD said.."ha tumhare hath tor ne k bad.."..LOL..just imagine...Piddi Bobby ka hath mang raha hai uske Bros se..bechare ka kya haal hoga...Tongue...but I like those bros..Embarrassed

The following 13 member(s) liked the above post:

100littledevilssurbhi_d3-Simz-sujana9KunwarKiDeewanikumjooThe007Shivanilostmymusic...DamonCrazy....-Ayesshhaa-..maraudersnowflake.-Araina-

ItsmeAish IF-Sizzlerz
ItsmeAish
ItsmeAish

Joined: 23 November 2011
Posts: 15591

Posted: 03 August 2012 at 5:22am | IP Logged
omg in future i want piddi to patao bobby n landing into troble wid bobby bros m sure it wud b hilaarious to watch
-Simz- IF-Rockerz
-Simz-
-Simz-

Joined: 31 March 2012
Posts: 5950

Posted: 03 August 2012 at 5:25am | IP Logged
Haha!! I agree with ya!! :D Piddiii!! I luvv ya!!!
..DamonCrazy.. IF-Sizzlerz
..DamonCrazy..
..DamonCrazy..

Joined: 08 October 2009
Posts: 11600

Posted: 03 August 2012 at 5:40am | IP Logged
I love Piddi!!!!
-Araina- IF-Stunnerz
-Araina-
-Araina-

Joined: 15 December 2010
Posts: 37987

Posted: 03 August 2012 at 6:24am | IP Logged
I can just ROFL imagining the future ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

deboleena.manna

khusbooluvarsha Goldie
khusbooluvarsha
khusbooluvarsha

Joined: 21 July 2012
Posts: 1655

Posted: 03 August 2012 at 6:46am | IP Logged
piddi scenes are super cute
..-Ayesshhaa-.. IF-Sizzlerz
..-Ayesshhaa-..
..-Ayesshhaa-..

Joined: 24 April 2010
Posts: 16380

Posted: 03 August 2012 at 12:10pm | IP Logged
Piddi scenes are awesome ROFL he always makes me laugh LOL perfume and chew gum scene was also awesome ROFL
Tabzy IF-Dazzler
Tabzy
Tabzy

Joined: 12 June 2005
Posts: 4312

Posted: 03 August 2012 at 12:57pm | IP Logged
Oh yh dat chewing gum scene ws hillarious... ROFL

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index