The Buddy Project  Season 2 - Now in College
The Buddy Project  Season 2 - Now in College

India-Forums

   

Fugly and Lipstick

ZaYaHolic IF-Sizzlerz
ZaYaHolic
ZaYaHolic

Joined: 24 May 2007
Posts: 22001

Posted: 25 July 2012 at 10:16am | IP Logged

Bobby calls Kiya Lipstick and Kiya calls bobby FuglyLOL i seriously wanna see face off between this two, i don't know why but im too excited to hear the words they use for eachother wen they cum face to faceLOLLOLLOL

The following 7 member(s) liked the above post:

100littledevils-AngelaKaParI-sujana9The007Shivaniepiphany.-Araina-CrazyGirl.21

CrazyGirl.21 IF-Stunnerz
CrazyGirl.21
CrazyGirl.21

Joined: 13 October 2011
Posts: 25839

Posted: 25 July 2012 at 10:40am | IP Logged
dat wud b tooo phhunnyyy ROFL ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

-AngelaKaParI-ZaYaHolic

-AngelaKaParI- IF-Rockerz
-AngelaKaParI-
-AngelaKaParI-

Joined: 13 December 2011
Posts: 8626

Posted: 25 July 2012 at 10:52am | IP Logged
hey rima babe.. u here too lol?? it been too long since we last chatted lol...WinkLOL so how r u doin?? anyways even me would like to see the face off between those two it might jus be fun to watch cant wait... really me in love with this show now great another addiction..lol..LOLEmbarrassedLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

ZaYaHolic

-Araina- IF-Stunnerz
-Araina-
-Araina-

Joined: 15 December 2010
Posts: 37987

Posted: 25 July 2012 at 10:54am | IP Logged
Hahaha true. Fantastically ugly ROFL And Lipstick. Waiting for a faace-off ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

ZaYaHolicCrazyGirl.21

ZaYaHolic IF-Sizzlerz
ZaYaHolic
ZaYaHolic

Joined: 24 May 2007
Posts: 22001

Posted: 25 July 2012 at 10:58am | IP Logged
Originally posted by Angel_Heaven

hey rima babe.. u here too lol?? it been too long since we last chatted lol...WinkLOL so how r u doin?? anyways even me would like to see the face off between those two it might jus be fun to watch cant wait... really me in love with this show now great another addiction..lol..LOLEmbarrassedLOL
hey ya Smile
yup im here love dis show
anywayz did i meet u in DEK forum?

The following 1 member(s) liked the above post:

-AngelaKaParI-

ZaYaHolic IF-Sizzlerz
ZaYaHolic
ZaYaHolic

Joined: 24 May 2007
Posts: 22001

Posted: 25 July 2012 at 10:59am | IP Logged
Originally posted by ..first.rain..

Hahaha true. Fantastically ugly ROFL And Lipstick. Waiting for a faace-off ROFL
but why does bobby calls her Lipstick, Kiya dsnt wear dark lipstick thenConfused

The following 2 member(s) liked the above post:

-AngelaKaParI--Araina-

sujana9 IF-Rockerz
sujana9
sujana9

Joined: 22 December 2011
Posts: 8393

Posted: 25 July 2012 at 10:59am | IP Logged
FACEOFF..! i want it :PPP Day Dreaming

The following 3 member(s) liked the above post:

-AngelaKaParI-ZaYaHolicCrazyGirl.21

-AngelaKaParI- IF-Rockerz
-AngelaKaParI-
-AngelaKaParI-

Joined: 13 December 2011
Posts: 8626

Posted: 25 July 2012 at 11:02am | IP Logged
Originally posted by Rimzy93

hey ya Smile
yup im here love dis show
anywayz did i meet u in DEK forum?
 
no rima babe not in tht one but in Amrit manthan forum...Smile i guess u forgot well my name is pari.. so its okay its been like a two months since i didnt go over to AM forum cause me dont really watch tht show anymore lol... now my addiction is this show TBP..lol...WinkEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

ZaYaHolic

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index