The Buddy Project  Season 2 - Now in College

India-Forums

   
The Buddy Project  Season 2 - Now in College
The Buddy Project  Season 2 - Now in College

KD & Kiya AT/Twin Flames: Welcome one and all (Page 116)

StinsonIsHere IF-Sizzlerz
StinsonIsHere
StinsonIsHere

Joined: 11 May 2009
Posts: 19436

Posted: 27 July 2012 at 1:48pm | IP Logged
Originally posted by 100littledevils

Originally posted by kajen

Originally posted by 100littledevils

Originally posted by kajen

Haaa re awesome hai :D
Shit the layout is stunning already, we can add so much to it, naye scenes, dissection posts and what not...OMG am excited, PIYU tu to awesome se bhi upar jaanee  lagi hai, channa ka jhaad me gifting to u ROFL

ty ji...hahaaha <3 u toh knw...merko jo pasand aate hain unke edits main DIL SE KARTI HUN ROFL
Tera bhi kiya tha par tune usko phek kiya :P Amar KSg aarti aur kuan tha be ? lol
SIrf mai mera ksg aur amar, and its dere in my real FB ID Angry...i have it in my phone and lappy...i never phenoked it Angry...i love that...chahe meri ek eyebrow gayab hi kyu na ho usmeROFL

HAWWW!! LOL HUT harami... maine theek se edit kiya tha hahahha 
Maine kab bola galat se kiya bas meri ek eyebrow udd gyi ROFL
But still i love that...see i have it in my Real IdEmbarrassed

rIDhid3rox IF-Rockerz
rIDhid3rox
rIDhid3rox

Joined: 06 February 2012
Posts: 8302

Posted: 27 July 2012 at 1:49pm | IP Logged
Originally posted by The007Shivani

hahaha ridzi AT always goes fast when the spammers are there and these are professionals at thisROFL
you r so damn right shivs after all spamming duniya ka queens haiROFL
100littledevils IF-Dazzler
100littledevils
100littledevils

Joined: 13 April 2011
Posts: 4308

Posted: 27 July 2012 at 1:49pm | IP Logged
Originally posted by *Prachi*

Originally posted by 100littledevils

Originally posted by *Prachi*

ROFL Chane ka jhaad bhi chhota padega Piyu ke liye!! ROFL



hahah aare itni bhi tareef mat karo *laughs like shinchan* HAHAHHAHA

ROFL ROFL



 
OMG
NACHO NACHO...DEKHO SABKO HILA DU HAHAHAH LOL <3
The007Shivani IF-Sizzlerz
The007Shivani
The007Shivani

Joined: 07 November 2011
Posts: 11876

Posted: 27 July 2012 at 1:49pm | IP Logged

Ok guys i will disappear for the ceremony in 15 mins k

The following 1 member(s) liked the above post:

100littledevils

100littledevils IF-Dazzler
100littledevils
100littledevils

Joined: 13 April 2011
Posts: 4308

Posted: 27 July 2012 at 1:49pm | IP Logged
Originally posted by kajen

Originally posted by 100littledevils

Originally posted by kajen

Originally posted by 100littledevils

Originally posted by kajen

Haaa re awesome hai :D
Shit the layout is stunning already, we can add so much to it, naye scenes, dissection posts and what not...OMG am excited, PIYU tu to awesome se bhi upar jaanee  lagi hai, channa ka jhaad me gifting to u ROFL

ty ji...hahaaha <3 u toh knw...merko jo pasand aate hain unke edits main DIL SE KARTI HUN ROFL
Tera bhi kiya tha par tune usko phek kiya :P Amar KSg aarti aur kuan tha be ? lol
SIrf mai mera ksg aur amar, and its dere in my real FB ID Angry...i have it in my phone and lappy...i never phenoked it Angry...i love that...chahe meri ek eyebrow gayab hi kyu na ho usmeROFL

HAWWW!! LOL HUT harami... maine theek se edit kiya tha hahahha 
Maine kab bola galat se kiya bas meri ek eyebrow udd gyi ROFL
But still i love that...see i have it in my Real IdEmbarrassed

hahahahha lol 
RKDramebaaz IF-Sizzlerz
RKDramebaaz
RKDramebaaz

Joined: 16 December 2009
Posts: 13842

Posted: 27 July 2012 at 1:50pm | IP Logged
Originally posted by 100littledevils

Originally posted by *Prachi*

Piyu!!! YOU MADE IT! and I LOVE you for that! KD has this "What the" expressions! ROFL ROFL Love himmm <3 

Aarti - Wacko Sachi? Apunko bhai log se dur rehna maangta!! ROFL ROFL

HAHAHAHAH thank u.. i also loved his expression <3 LOL

HAHAH toh prachi terko apun ka KD kaise pasand aaya hahahah

Apunko chikne log bahot jaldi pasand aajate hain re! Aur KD ko dekh ke hi woh Arnav ki Khushi waali feeling aagayi! DHAK DHAK! ROFL ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

100littledevils

The007Shivani IF-Sizzlerz
The007Shivani
The007Shivani

Joined: 07 November 2011
Posts: 11876

Posted: 27 July 2012 at 1:50pm | IP Logged
HHHAHAHAHA lol lets keep spamming
StinsonIsHere IF-Sizzlerz
StinsonIsHere
StinsonIsHere

Joined: 11 May 2009
Posts: 19436

Posted: 27 July 2012 at 1:50pm | IP Logged
Hahahahaha KD KIYA AT me shinchan ki entry ROFLROFLROFL
My mind is singing uska last para...*lageee haiii kitnaaa Cuttteee*ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

100littledevils

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

The Buddy Project Season 2 - Now in College Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index