The Buddy Project  Season 2 - Now in College

India-Forums

   
The Buddy Project  Season 2 - Now in College
The Buddy Project  Season 2 - Now in College

KD & Kiya AT/Twin Flames: Welcome one and all (Page 100)

medha_is_me IF-Dazzler
medha_is_me
medha_is_me

Joined: 13 May 2012
Posts: 3260

Posted: 27 July 2012 at 11:50am | IP Logged
Originally posted by The007Shivani

Originally posted by medhasainanee

Originally posted by The007Shivani

hey i m here
hey!
love your siggies btw, desperately need to change mine. i just pull my hair out everytime i see themDead
 
thank you but i did not make them and yeah i miss them
i can imagine, ive seen you loads of time at d3 forum. anyways im going to change mine pretty soon too. maybe one of kd and kiya and one of yuvreen.
@khushi- hiBig smile

The007Shivani IF-Sizzlerz
The007Shivani
The007Shivani

Joined: 07 November 2011
Posts: 11876

Posted: 27 July 2012 at 11:51am | IP Logged

I will help of course Khushi and I love that game I remember the last time we played it

everything was fine then and then ...Cry
but missing it so lets play
-Araina- IF-Stunnerz
-Araina-
-Araina-

Joined: 15 December 2010
Posts: 37639

Posted: 27 July 2012 at 11:51am | IP Logged
Hey Medha!!

50 more pages to goo ROFL 

Prachi still didn't finish breakfasT? Stern Smile
The007Shivani IF-Sizzlerz
The007Shivani
The007Shivani

Joined: 07 November 2011
Posts: 11876

Posted: 27 July 2012 at 11:52am | IP Logged
yep 50 more and yeah i miss them and lets start the game khushi u start and we will follow
Ayesha066 IF-Sizzlerz
Ayesha066
Ayesha066

Joined: 21 August 2010
Posts: 13711

Posted: 27 July 2012 at 11:54am | IP Logged
Originally posted by ..first.rain..

Yup, I want to finish it!

Koun koun help karega? Let's play some type on game? 

ABC words that describe KD-Kiya

How about that?

I'll Help obvio but the game is not at all interesting think of sumthing else..

@Shivani- Ya ryt Thanx to TBPWink

-Araina- IF-Stunnerz
-Araina-
-Araina-

Joined: 15 December 2010
Posts: 37639

Posted: 27 July 2012 at 11:54am | IP Logged
Ayesh, you suggest something

Edited by ..first.rain.. - 27 July 2012 at 11:53am
rIDhid3rox IF-Rockerz
rIDhid3rox
rIDhid3rox

Joined: 06 February 2012
Posts: 8302

Posted: 27 July 2012 at 11:55am | IP Logged
hey guys wassupWink
The007Shivani IF-Sizzlerz
The007Shivani
The007Shivani

Joined: 07 November 2011
Posts: 11876

Posted: 27 July 2012 at 11:55am | IP Logged
yeah thanks to TBP hahaha
and yeah lets start adn then if we can make it more interesting then lets
 
how about songs that describe KD and Kiya

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

The Buddy Project Season 2 - Now in College Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index