Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

Bhindi & Arnav's virginity...FUN POST (Page 9)

aycma98 IF-Dazzler
aycma98
aycma98

Joined: 04 February 2012
Posts: 3567

Posted: 23 July 2012 at 10:59am | IP Logged
hahahahahhaa!!!!!! bhindi ki jaiii!!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Yash141

Yash141 Goldie
Yash141
Yash141

Joined: 14 September 2010
Posts: 1084

Posted: 23 July 2012 at 10:59am | IP Logged
Originally posted by upasna_mishti

omg lols bravo post i was like nobody sees me now or else they will think i hv gone mad ! as i was rofling madly ROFL Hug .. osm post ROFL ..

Thanks.. but dnt get into trouble coz of me..Wink Hug
Yash141 Goldie
Yash141
Yash141

Joined: 14 September 2010
Posts: 1084

Posted: 23 July 2012 at 11:01am | IP Logged
Originally posted by rashmi24sya

OMG that was really rocking and cracking post...ROFLROFLROFL

haha..rocking and cracking.. that rhymes too LOL
susan7 IF-Sizzlerz
susan7
susan7

Joined: 27 April 2012
Posts: 19789

Posted: 23 July 2012 at 11:02am | IP Logged
ROFL
Yash141 Goldie
Yash141
Yash141

Joined: 14 September 2010
Posts: 1084

Posted: 23 July 2012 at 11:02am | IP Logged
Originally posted by TRULYNANDINI

ROFL toh hame bhindi ke liye dhekna padega ipk

Akash aur Payal ke kwaaishe...LOL
EvilMindedMe Senior Member
EvilMindedMe
EvilMindedMe

Joined: 20 May 2012
Posts: 727

Posted: 23 July 2012 at 11:03am | IP Logged
HAHHAHAHAHROFL
Yash141 Goldie
Yash141
Yash141

Joined: 14 September 2010
Posts: 1084

Posted: 23 July 2012 at 11:05am | IP Logged
Originally posted by TRULYNANDINI

ROFL
Originally posted by ArHi_JeeVi

 LOL...
Originally posted by ..Surbhi..

BAHAHHAAHA ROFL
Originally posted by rajii8809

funny yaar...liked it
Originally posted by Deepsy-

LOL 


LOL LOL LOL
Yash141 Goldie
Yash141
Yash141

Joined: 14 September 2010
Posts: 1084

Posted: 23 July 2012 at 11:08am | IP Logged
 
Originally posted by yayini

ossom LOL

Originally posted by ASR12

buahahahahahaha..loved it...its sooo hilarious!!!...hahahahaahaha..ROFL 

Originally posted by sweetdesire

ROFLROFL 

Originally posted by teju695

ROFL 


Originally posted by morning_star

damn hilarious...

Originally posted by 1yyy2krish3

LOL ROFL 

LOL LOL

Originally posted by TheAlk

ROFLROFL  Poor Bhindi

Originally posted by sunshinegal1224

Bechari Bhindi. ROFL  ROFL 

Apna position kab milega???Confused LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Who noticed arnavs blue shirt today?

2 3 4 5 6 7 8

Author: Ipkknd-ki-fan1   Replies: 56   Views: 13560

Ipkknd-ki-fan1 56 13560 22 May 2012 at 11:52pm by Aditi_ARHIrule
guess arnavs proposal to khushi

Author: honestyfirst   Replies: 8   Views: 5170

honestyfirst 8 5170 10 February 2012 at 7:05am by -Koeli_Appy-
Khushi-Arnavs emotional fightback-Article

2 3

Author: Armu4eva   Replies: 18   Views: 9220

Armu4eva 18 9220 08 December 2011 at 5:42am by .Saraa.
OS :arnavs possesivness

2 3 4

Author: gansteress   Replies: 25   Views: 10877

gansteress 25 10877 23 November 2011 at 5:56am by capriya
Shyam=besides a bhindi nosed snake face

Author: -HoneyBoo-   Replies: 1   Views: 614

-HoneyBoo- 1 614 28 October 2011 at 1:23am by Kamalika..

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index