Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon

India-Forums

   
Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon
Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon

Drashti Dhami AT#15 *Defines Beauty* <3 <3 (Page 123)

..tanya.. IF-Stunnerz
..tanya..
..tanya..

Joined: 02 July 2011
Posts: 30560

Posted: 27 July 2012 at 12:03pm | IP Logged
Originally posted by MaanGeet_GurTi

Originally posted by ..tanya..

Originally posted by MaanGeet_GurTi

hello Smile

Heyy wahiHug
howz u..??
have u heard d news of RK madhu getting marriedEmbarrassed

me fine Smile how u?
yeah i got a PM n was shocked but shockingly happy Big smile now the fun bginsWink LOL

i m gudBig smile
howz ur fasting goin...??

LOL i still can't get over tht segment hopefully we will get d promo soon...but don't u think it's too early i didn't expected their marriage lyk thisStern Smile

Medusa.. IF-Rockerz
Medusa..
Medusa..

Joined: 28 March 2010
Posts: 9171

Posted: 27 July 2012 at 12:03pm | IP Logged
Wahiii...!!!!HugHug

Whr r u gaayab these days??Ouch
-AvniNeil- IF-Sizzlerz
-AvniNeil-
-AvniNeil-

Joined: 03 January 2010
Posts: 22901

Posted: 27 July 2012 at 12:03pm | IP Logged
Originally posted by -Misha-

Originally posted by MaanGeet_GurTi

hello Smile
Wahi..howz you sweetz Hug

i'm good, 
hwz u 2day Birthday Girl?
hwz ur day going?
-AvniNeil- IF-Sizzlerz
-AvniNeil-
-AvniNeil-

Joined: 03 January 2010
Posts: 22901

Posted: 27 July 2012 at 12:05pm | IP Logged
Originally posted by ..tanya..

Originally posted by MaanGeet_GurTi

Originally posted by ..tanya..

Originally posted by MaanGeet_GurTi

hello Smile

Heyy wahiHug
howz u..??
have u heard d news of RK madhu getting marriedEmbarrassed

me fine Smile how u?
yeah i got a PM n was shocked but shockingly happy Big smile now the fun bginsWink LOL

i m gudBig smile
howz ur fasting goin...??

LOL i still can't get over tht segment hopefully we will get d promo soon...but don't u think it's too early i didn't expected their marriage lyk thisStern Smile

its going good Smile

yeah it is a lil too fast but i think the show has wasted a lot of time, its about time they moved on

is there any segments or articles on this? i cant find any.. gimme d link if u find the topic plz.. n i'll search on youtube

The following 1 member(s) liked the above post:

..tanya..

-AvniNeil- IF-Sizzlerz
-AvniNeil-
-AvniNeil-

Joined: 03 January 2010
Posts: 22901

Posted: 27 July 2012 at 12:08pm | IP Logged
Originally posted by Xx-Shama-xX

Wahiii...!!!!HugHug

Whr r u gaayab these days??Ouch

Shammy Hug

awww Embarrassed

its just tht cuz of ramzaan n break frm school.. my lil bro takes 1 laptop n my sister takes d other n they are using it all day..so i hardly get a chance..

n when i do, i cant b bothered or tired.. so i dont stay online 4 long 

hw are u?

The following 1 member(s) liked the above post:

Medusa..

ChocoSoul IF-Sizzlerz
ChocoSoul
ChocoSoul

Joined: 06 November 2010
Posts: 23275

Posted: 27 July 2012 at 12:08pm | IP Logged
Originally posted by MaanGeet_GurTi

Originally posted by -Misha-

Originally posted by MaanGeet_GurTi

hello Smile
Wahi..howz you sweetz Hug

i'm good, 
hwz u 2day Birthday Girl?
hwz ur day going?
 
day is same as usual boringOuch will go out for dinner with mom-dad & gifts milega!!
 
Dad has ordered some yummy Midnight delight chocolate icecream cakeTongue  for me & mom to meri to aaj life set hai bossEmbarrassed 
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

Medusa..

Medusa.. IF-Rockerz
Medusa..
Medusa..

Joined: 28 March 2010
Posts: 9171

Posted: 27 July 2012 at 12:11pm | IP Logged
Originally posted by MaanGeet_GurTi

[QUOTE=Xx-Shama-xX]Wahiii...!!!!HugHug

Whr r u gaayab these days??Ouch

Shammy Hug

awww Embarrassed

its just tht cuz of ramzaan n break frm school.. my lil bro takes 1 laptop n my sister takes d other n they are using it all day..so i hardly get a chance..

n when i do, i cant b bothered or tired.. so i dont stay online 4 long 

hw are u?
[/QUOTE

hawww...these little ones r too naughty..!You shouldn be too sweet with them then!LOL

Am gud! :') you?? Hwz ramadan goin?
-AvniNeil- IF-Sizzlerz
-AvniNeil-
-AvniNeil-

Joined: 03 January 2010
Posts: 22901

Posted: 27 July 2012 at 12:11pm | IP Logged
Originally posted by -Misha-

Originally posted by MaanGeet_GurTi

Originally posted by -Misha-

Originally posted by MaanGeet_GurTi

hello Smile
Wahi..howz you sweetz Hug

i'm good, 
hwz u 2day Birthday Girl?
hwz ur day going?
 
day is same as usual boringOuch will go out for dinner with mom-dad & gifts milega!!
 
Dad has ordered some yummy Midnight delight chocolate icecream cakeTongue  for me & mom to meri to aaj life set hai bossEmbarrassed 
 
 

bless.. at least d end of d day will be good Smile

lucky u, Smile r u the only child?

hmmm midnight delight chocolate ice cream cake.. my mouth has gone all watery, n i am trying 2 imagine it LOL 

lolz bad idea 2 think about food... but i hope u hav a blast... enjoy Hug
n send me some cake yeah.. do not forget Tongue my fast shall open at 9.09pm 2day UK time LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

ChocoSoul

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index