Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

S.A.S.R.P.A {Invites Only} #3 (Page 86)

waterunder11 IF-Dazzler
waterunder11
waterunder11

Joined: 21 January 2012
Posts: 2788

Posted: 01 August 2012 at 3:58am | IP Logged
The color combination is very pretty, i like the dress except velvet. They are in RM...does that mean khushi will go back home?

The following 3 member(s) liked the above post:

-happilyunknownmolten_lavaTargaryen

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 3:59am | IP Logged
Originally posted by waterunder11

The color combination is very pretty, i like the dress except velvet. They are in RM...does that mean khushi will go back home?

Yep that velvet has to come off!

And i do think that they're back in RM *sigh*

The following 3 member(s) liked the above post:

waterunder11-happilyunknownmolten_lava

-happilyunknown IF-Rockerz
-happilyunknown
-happilyunknown

Joined: 09 November 2011
Posts: 9210

Posted: 01 August 2012 at 3:59am | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by waterunder11

Originally posted by molten_lava

Originally posted by waterunder11

Barun is good looking now. I checked him out in sharavn and i did not like him. Maybe cause he was a baby in there.

I wonder why nobody thought of polishing him until ipkknd. His beauty grew as he aged.


actually, i fell in love with him as shravan itself. I found his antics cute that time. But now when I go back and watch that show, I'm like wow! did I seriously like him in that look?Dead

That time I fell in love with his expressions. Here I fell in love with his looks.Heart


Yes his expressions were good. Oh also his co actor was not so purty...im sorry :-/

Yeah, she wasn't that pretty. But you know, when I was watching that show, I actually wanted both of them to end up together in real life. Bleh! I feel so horrible for thinking like that.LOL
Kya karoon. I never knew he could create an awesome chemistry with Sanaya.

BTW, when he got married, I really felt sad that day.ROFL Mera dil toot gaya, pieces pieces!LOL


Thank god i dint love him wen he got married!

The following 3 member(s) liked the above post:

waterunder11molten_lavaTargaryen

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 4:00am | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by waterunder11

Originally posted by molten_lava

Originally posted by waterunder11

Barun is good looking now. I checked him out in sharavn and i did not like him. Maybe cause he was a baby in there.

I wonder why nobody thought of polishing him until ipkknd. His beauty grew as he aged.


actually, i fell in love with him as shravan itself. I found his antics cute that time. But now when I go back and watch that show, I'm like wow! did I seriously like him in that look?Dead

That time I fell in love with his expressions. Here I fell in love with his looks.Heart


Yes his expressions were good. Oh also his co actor was not so purty...im sorry :-/

Yeah, she wasn't that pretty. But you know, when I was watching that show, I actually wanted both of them to end up together in real life. Bleh! I feel so horrible for thinking like that.LOL
Kya karoon. I never knew he could create an awesome chemistry with Sanaya.

BTW, when he got married, I really felt sad that day.ROFL Mera dil toot gaya, pieces pieces!LOL

*Takes a step back and points the index finger at you* 

"Shame on you"

ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

waterunder11-happilyunknownmolten_lava

-happilyunknown IF-Rockerz
-happilyunknown
-happilyunknown

Joined: 09 November 2011
Posts: 9210

Posted: 01 August 2012 at 4:01am | IP Logged
OK now im really going!LOL Be back aftr d ep <3

The following 3 member(s) liked the above post:

waterunder11molten_lavaTargaryen

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 4:01am | IP Logged
Originally posted by -happilyunknown

Gotta go my darlings! Business calls me..:X

Bye gayu Hug all the best for your exams Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

-happilyunknownmolten_lava

waterunder11 IF-Dazzler
waterunder11
waterunder11

Joined: 21 January 2012
Posts: 2788

Posted: 01 August 2012 at 4:01am | IP Logged
Lol molten lava i didn't know barun then and since i watched sharavan scenes after ipkknd i did not like that girl and his pairing at all!



Lovedovey i don't think Harvard boy was a player, he was busy fighting his demons...according to the character!

The following 2 member(s) liked the above post:

molten_lavaTargaryen

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 4:03am | IP Logged
Originally posted by waterunder11

Lol molten lava i didn't know barun then and since i watched sharavan scenes after ipkknd i did not like that girl and his pairing at all!



Lovedovey i don't think Harvard boy was a player, he was busy fighting his demons...according to the character!

Yeah I can understand. In front of Sanaya, that girl is bleh!

Actually, I agree with you. Arnav cannot be a player. He was quite a disturbed man filled with too much of demons of his past.
But here people want to think of him as a player who randomly slept around with chicks.LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11Targaryen

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
samgeethamaral CC Part 9 [ Invites only ] Only "

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: thambu   Replies: 1199   Views: 84619

thambu 1199 84619 05 July 2017 at 3:17am by thambu
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 38570

-Alohomora- 293 38570 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 42640

-Sangs- 1199 42640 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
:: Chamak Challo CC <3 #5 ( Invites Only ) ::

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Author: sofiaaax.   Replies: 268   Views: 15084

sofiaaax. 268 15084 01 August 2012 at 3:42pm by -Hoor-
||The Jhak-Asstors Gang#9||*Invites Only!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: dangerouzIshk.   Replies: 1201   Views: 32788

dangerouzIshk. 1201 32788 21 July 2012 at 12:41am by KYPH-AK

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index