Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

S.A.S.R.P.A {Invites Only} #3 (Page 7)

LivingInPajamas IF-Rockerz
LivingInPajamas
LivingInPajamas

Joined: 13 January 2012
Posts: 8646

Posted: 27 July 2012 at 11:04am | IP Logged
Originally posted by Dalmuthuya

Originally posted by Risha_ipkknd

Could you kill me with an OS for this scene Risha? :D LOL 



^^I already have had three people ask me for it.What eaxctly makes you guys think i can write something like that well?TongueAnd then I bet with a friend of mine that if I write an OS she will write one two- shart :P So you will get one but I am not really sure about itLOL

Because you CAN. I have read your work and ITS GOOD OKAY. Lol. I am trying to write one now, but I am failing because I am shivering and heat is radiating from my body. I am legit dunking cold water down my shirt. Ah yes, summer and Arhi magic. Too much heat! 


*blush*

for everything you wroteLOL

Okay I am trying to think of something :P

The following 1 member(s) liked the above post:

Dalmuthuya

Dalmuthuya IF-Dazzler
Dalmuthuya
Dalmuthuya

Joined: 09 March 2012
Posts: 4931

Posted: 27 July 2012 at 11:07am | IP Logged
Originally posted by Risha_ipkknd

Originally posted by Dalmuthuya

Originally posted by Risha_ipkknd

Could you kill me with an OS for this scene Risha? :D LOL 



^^I already have had three people ask me for it.What eaxctly makes you guys think i can write something like that well?TongueAnd then I bet with a friend of mine that if I write an OS she will write one two- shart :P So you will get one but I am not really sure about itLOL

Because you CAN. I have read your work and ITS GOOD OKAY. Lol. I am trying to write one now, but I am failing because I am shivering and heat is radiating from my body. I am legit dunking cold water down my shirt. Ah yes, summer and Arhi magic. Too much heat! 


*blush*

for everything you wroteLOL

Okay I am trying to think of something :P
You and me both. Lol. LIGHTWEIGHT BY DEMILOVATO WILL HELP ME. YES. LISTEN TO IT. It will explain Khushi's feelings well ;) 

The following 1 member(s) liked the above post:

LivingInPajamas

-chamkilli- IF-Stunnerz
-chamkilli-
-chamkilli-

Joined: 07 March 2012
Posts: 42058

Posted: 27 July 2012 at 11:07am | IP Logged
No no volderbsar i got the message i am now unwanted before i leave snoff...sniff..
What are u bears talking about lolzz i am on cloud nine plus in the gutter
What a main course a shirt less asr

The following 1 member(s) liked the above post:

Dalmuthuya

Dalmuthuya IF-Dazzler
Dalmuthuya
Dalmuthuya

Joined: 09 March 2012
Posts: 4931

Posted: 27 July 2012 at 11:12am | IP Logged
Originally posted by -chamkilli-

No no volderbsar i got the message i am now unwanted before i leave snoff...sniff..
What are u bears talking about lolzz i am on cloud nine plus in the gutter
What a main course a shirt less asr

CHOCOBEAR, YOUNG LADY STOP UTTERING NONSENSE. YOU MEAN EVERYTHING TO ME. I LEFT MY NUTTELLA JAR FOR YOU DAMMIT. SEE HOW MUCH I LOVE YOU -.- Shocked AND OMFG I CANNOT EVEN DESCRIBE WHERE MY MIND IS RIGHT NOW. XD 


Edited by Dalmuthuya - 27 July 2012 at 11:10am
LivingInPajamas IF-Rockerz
LivingInPajamas
LivingInPajamas

Joined: 13 January 2012
Posts: 8646

Posted: 27 July 2012 at 11:15am | IP Logged
Ok Golgappa bear leaves now-to cry over her science book.

Look out for an OS if it ever comesLOL

Bye everyone :) Have a good night/day !

The following 1 member(s) liked the above post:

Dalmuthuya

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 27 July 2012 at 11:15am | IP Logged
Originally posted by Dalmuthuya



I am  so evil aren't I. :P LOL. Risha darling! :D HELLO. 

Volderbear! I love you for this! OMG! I'm gonna stare at it for the next one hour and drool until I go to comatose state.LOL

Well to all the bears, you are cordially invited to my funeral after an hour exactly. LOL 

The following 2 member(s) liked the above post:

Dalmuthuya-chamkilli-

Dalmuthuya IF-Dazzler
Dalmuthuya
Dalmuthuya

Joined: 09 March 2012
Posts: 4931

Posted: 27 July 2012 at 11:17am | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by Dalmuthuya



I am  so evil aren't I. :P LOL. Risha darling! :D HELLO. 

Volderbear! I love you for this! OMG! I'm gonna stare at it for the next one hour and drool until I go to comatose state.LOL

Well to all the bears, you are cordially invited to my funeral after an hour exactly. LOL 

Don't thank me, thank tumblr my bear ;) I am dunking cold water down my shirt. True story. Heat is radiating from my body due to this. I CANNOT EVEN. 

The following 1 member(s) liked the above post:

molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 27 July 2012 at 11:19am | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by Dalmuthuya



I am  so evil aren't I. :P LOL. Risha darling! :D HELLO. 

Volderbear! I love you for this! OMG! I'm gonna stare at it for the next one hour and drool until I go to comatose state.LOL

Well to all the bears, you are cordially invited to my funeral after an hour exactly. LOL 

Ok, one more thing I noticed after watching it for the 597198109485902th time. 
Check out those sexy abs! Uff!Blushing I wanna run my hands over it. 
Shit! My hormones are going crazy!Silly

The following 1 member(s) liked the above post:

Dalmuthuya

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
samgeethamaral CC Part 9 [ Invites only ] Only "

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: thambu   Replies: 1199   Views: 81671

thambu 1199 81671 05 July 2017 at 3:17am by thambu
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 37913

-Alohomora- 293 37913 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 42042

-Sangs- 1199 42042 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
:: Chamak Challo CC <3 #5 ( Invites Only ) ::

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Author: sofiaaax.   Replies: 268   Views: 14795

sofiaaax. 268 14795 01 August 2012 at 3:42pm by -Hoor-
||The Jhak-Asstors Gang#9||*Invites Only!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: dangerouzIshk.   Replies: 1201   Views: 31866

dangerouzIshk. 1201 31866 21 July 2012 at 12:41am by KYPH-AK

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index