Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

S.A.S.R.P.A {Invites Only} #3 (Page 68)

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 2:05am | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey

TUT

I'm hungry but too lazy to make something for myself for breakfast ;)

eat cereals or chocos. It's the easiest thing to eat.LOL
i do that when I'm lazy. I'm sure your younger brother eats it. So steal his food!LOL

Haha yes he eats those and they are yummyyy too ;)

But I finally got up from my bed and making myself (again) a toast with nutella. HMMM :P

The following 1 member(s) liked the above post:

molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 2:08am | IP Logged
Originally posted by loveydovey

Originally posted by molten_lava

Buaha ha ah! weight lifting!D'oh Ofcourse, you would doze off! It's bleh!
you should watch canoe slalom or kayak! OMFG! That's so hilarious. LOL
actually, it is very tough too. needs lots of physical strength, but it is very funny to watch them struggle.LOL


ok, let's start crying now!Cry I need a hug. I don't want this serial to end so soon... Bahhh!Cry

Aww here you get ur hug



Yeah weight lifting was so boooring LOL But I heard India got a silver in shooting?! Is that true?!



Awww... Toy story. My favorite! But that is one evil bear!LOL We should show this to volderbear!Tongue

Nah, india got bronze in shooting. I was watching it live and till the last shot I was so damn nervous and excited.LOL
Yeah, for a sport which I've never watched before in my life. -.-

The following 1 member(s) liked the above post:

Targaryen

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 2:10am | IP Logged
Originally posted by loveydovey

Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey

TUT

I'm hungry but too lazy to make something for myself for breakfast ;)

eat cereals or chocos. It's the easiest thing to eat.LOL
i do that when I'm lazy. I'm sure your younger brother eats it. So steal his food!LOL

Haha yes he eats those and they are yummyyy too ;)

But I finally got up from my bed and making myself (again) a toast with nutella. HMMM :P

You naughty girl!
Early morning itself thinking about nutella and *ahem ahem*! :P
Control your hormones lady!Silly
Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 2:12am | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey

Originally posted by molten_lava

Buaha ha ah! weight lifting!D'oh Ofcourse, you would doze off! It's bleh!
you should watch canoe slalom or kayak! OMFG! That's so hilarious. LOL
actually, it is very tough too. needs lots of physical strength, but it is very funny to watch them struggle.LOL


ok, let's start crying now!Cry I need a hug. I don't want this serial to end so soon... Bahhh!Cry

Aww here you get ur hug



Yeah weight lifting was so boooring LOL But I heard India got a silver in shooting?! Is that true?!



Awww... Toy story. My favorite! But that is one evil bear!LOL We should show this to volderbear!Tongue

Nah, india got bronze in shooting. I was watching it live and till the last shot I was so damn nervous and excited.LOL
Yeah, for a sport which I've never watched before in my life. -.-

I'm not kidding I also thought about volder bear when I saw this gif LOL

My brother who apparently has a throat pain *ahem ahem* and didn't go to school is watching toy story 3 in the living room right now Wink

And we got bronze?! :/ Never mind that's also a BIG achievement ;) and no wonder you were nervous. I would've been nervous too if India was participating! 

The following 1 member(s) liked the above post:

molten_lava

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 2:15am | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey

Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey

TUT

I'm hungry but too lazy to make something for myself for breakfast ;)

eat cereals or chocos. It's the easiest thing to eat.LOL
i do that when I'm lazy. I'm sure your younger brother eats it. So steal his food!LOL

Haha yes he eats those and they are yummyyy too ;)

But I finally got up from my bed and making myself (again) a toast with nutella. HMMM :P

You naughty girl!
Early morning itself thinking about nutella and *ahem ahem*! :P
Control your hormones lady!Silly

*giggle*

You know I think I'll never be able to look at nutella with a clean mind again after our little 'chat' Wink

But considering that I eat it almost everyday it's a bit tough for me if I start grinning like a fool at the breakfast table with my parents LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 2:17am | IP Logged
you know, I was randomly going through IPK forum and guess what I found. This.LOL


Actually, the member was only asking whether anyone knew Barun was on twitter.
But see the no. of views!LOL

So, tomorrow if Barun opens a twitter account, I'm sure he would have record followers in a day.LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Targaryen

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 2:20am | IP Logged
Originally posted by molten_lava

you know, I was randomly going through IPK forum and guess what I found. This.LOL


Actually, the member was only asking whether anyone knew Barun was on twitter.
But see the no. of views!LOL

So, tomorrow if Barun opens a twitter account, I'm sure he would have record followers in a day.LOL

OMFG ROFL

This is craaazy maaazy! But yeah I'd also be one of the first persons who'd click on it! 

And look at the thread below! It has some 16 pages but not even half the amount of viewsLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 2:21am | IP Logged
Originally posted by loveydovey

Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey

Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey

TUT

I'm hungry but too lazy to make something for myself for breakfast ;)

eat cereals or chocos. It's the easiest thing to eat.LOL
i do that when I'm lazy. I'm sure your younger brother eats it. So steal his food!LOL

Haha yes he eats those and they are yummyyy too ;)

But I finally got up from my bed and making myself (again) a toast with nutella. HMMM :P

You naughty girl!
Early morning itself thinking about nutella and *ahem ahem*! :P
Control your hormones lady!Silly

*giggle*

You know I think I'll never be able to look at nutella with a clean mind again after our little 'chat' Wink

But considering that I eat it almost everyday it's a bit tough for me if I start grinning like a fool at the breakfast table with my parents LOL

yeah, yesterday, I was eating a chocolate. it was kind of melted as it was lying outside. And melted chocolate it just mmm... heavenly. So when I was eating it, licking off the chocolate, I was only thinking about our conversation.Silly

Damn, if it feels so good just eating it in your mouth, I wonder how it feels licking it off someone's body. Yikes!Silly

The following 1 member(s) liked the above post:

Targaryen

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
samgeethamaral CC Part 9 [ Invites only ] Only "

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: thambu   Replies: 1199   Views: 82637

thambu 1199 82637 05 July 2017 at 3:17am by thambu
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 38116

-Alohomora- 293 38116 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 42246

-Sangs- 1199 42246 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
:: Chamak Challo CC <3 #5 ( Invites Only ) ::

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Author: sofiaaax.   Replies: 268   Views: 14882

sofiaaax. 268 14882 01 August 2012 at 3:42pm by -Hoor-
||The Jhak-Asstors Gang#9||*Invites Only!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: dangerouzIshk.   Replies: 1201   Views: 32214

dangerouzIshk. 1201 32214 21 July 2012 at 12:41am by KYPH-AK

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index