Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

S.A.S.R.P.A {Invites Only} #3 (Page 111)

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:41pm | IP Logged
Originally posted by loveydovey

Originally posted by molten_lava

Originally posted by waterunder11

Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey


Every girl on IF would've died seeing that.

But I do want a kiss on the neck Blushing They cannot show us a lip lock kiss! Then at least show us a neck kiss Angry

yeah, neck kiss to banta hai. But I think Sarun have objection to it. -.-
Remember the kidnapping jungle near miss consummation scene?LOL
He didn't kiss her neck at that time. -.-


yeah he kissed a body double's neck!

No, it was Khushi itself. :O
Or was it body double? Shit! -.- I gotta rewatch it.
But you know, they never showed his lips touching the neck. -.- That means he never kissed. Bleh! -.-

Rachel it doesn't matter if it's sanaya or the BD. At the end of the day it was Khushi Wink

Nah, I wasn't talking about Sanaya. I don't mind if he kisses a body double. The fact is Arnav never kissed Khushi. I mean it wasn't a kiss kiss. It was like kissing the air between Khushi's neck.LOL I hope you are getting what I'm trying to say.

The following 1 member(s) liked the above post:

waterunder11

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 12:41pm | IP Logged
Peeps I'll have to go now! Will come back in a while :)

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:43pm | IP Logged
Originally posted by loveydovey

Originally posted by molten_lava

I highly doubt we are getting a SR! -.-


Huh?!

What does it mean you doubt if we're getting a SR?! Shocked

Of course we'll get one!!! Love story hain yaar. They cannot skip that!

I think it will be in the end. I don't know. My pessimistic mind is talking. -.-
Practically, every couple in tellywood has done it.
I actually wanted them to do it before 6 months finishes. But then, there would be mega war in the IPK forum.LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

waterunder11

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:43pm | IP Logged
Originally posted by loveydovey

Peeps I'll have to go now! Will come back in a while :)

Bye! come soon!

The following 1 member(s) liked the above post:

waterunder11

waterunder11 IF-Dazzler
waterunder11
waterunder11

Joined: 21 January 2012
Posts: 2788

Posted: 01 August 2012 at 12:47pm | IP Logged
Well sex would just complicate things.

I have liked the story so far with small romances in between! I like the attraction between them.

The following 1 member(s) liked the above post:

molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:48pm | IP Logged
Originally posted by waterunder11

Well sex would just complicate things.

I have liked the story so far with small romances in between! I like the attraction between them.

hmm yeah. I like the small romances too.
Maybe your right. Maybe the story would go downhill if they had sex right now. -.-

The following 1 member(s) liked the above post:

waterunder11

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:50pm | IP Logged
okie dokie. Time for some questions from my side to you Ala.
So what exactly are you planning to do professionally after your college?

The following 1 member(s) liked the above post:

waterunder11

waterunder11 IF-Dazzler
waterunder11
waterunder11

Joined: 21 January 2012
Posts: 2788

Posted: 01 August 2012 at 12:55pm | IP Logged
Originally posted by molten_lava

okie dokie. Time for some questions from my side to you Ala.
So what exactly are you planning to do professionally after your college?


NO you cant ask me that! lol um i dont know. Im gonna be doing molecular biology so the field I would be applying in would be research. But most places require experience, which I dont have and where i live there arent many research places. Most research is done in schools. Last year my gpa dropped drastically, Im gonna try to bring it back up as much as i can now.

So yeh I will apply for jobs here and in chicago. we'll see what happens. My dad bugs me to take test for medical school but I dont want to do it. i LOVE school but i hate studying.

so yeh Im really nervous about my future!

You? youre done with school right? what yr of college are you in?

The following 1 member(s) liked the above post:

molten_lava

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
samgeethamaral CC Part 9 [ Invites only ] Only "

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: thambu   Replies: 1199   Views: 83975

thambu 1199 83975 05 July 2017 at 3:17am by thambu
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 38435

-Alohomora- 293 38435 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 42521

-Sangs- 1199 42521 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
:: Chamak Challo CC <3 #5 ( Invites Only ) ::

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Author: sofiaaax.   Replies: 268   Views: 15000

sofiaaax. 268 15000 01 August 2012 at 3:42pm by -Hoor-
||The Jhak-Asstors Gang#9||*Invites Only!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: dangerouzIshk.   Replies: 1201   Views: 32624

dangerouzIshk. 1201 32624 21 July 2012 at 12:41am by KYPH-AK

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index