Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

S.A.S.R.P.A {Invites Only} #3 (Page 110)

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 12:33pm | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey


Every girl on IF would've died seeing that.

But I do want a kiss on the neck Blushing They cannot show us a lip lock kiss! Then at least show us a neck kiss Angry

yeah, neck kiss to banta hai. But I think Sarun have objection to it. -.-
Remember the kidnapping jungle near miss consummation scene?LOL
He didn't kiss her neck at that time. -.-

DUH

don't even talk about that sequence -.- It was crappily directed and edited! One of the worst scenes ever. In my mind that hut scene never happened LOL

And they might have reserved the neck kiss for the SR?! Wink Who knows!

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:35pm | IP Logged
Originally posted by loveydovey


I donno but BS is imprinted in my mind! 

I think I will be having a weak point for him forever <3 I hope his movie does well. But from the looks of it I think it's nothing more than a chick film :/

Yeah, it's gonna be a stupid chick flick. Don't have high hopes on it. But I hope it is bearable enough to watch it.
I'll only be watching it for Barun.
Actually that's the only reason that Madmidas PH used Barun in their movie. Coz they knew viewers like us will come to watch the movie only for him.
I just wished they used some other actress. Not shehnaaz -.-

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11Targaryen

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:37pm | IP Logged
Originally posted by waterunder11

Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey


Every girl on IF would've died seeing that.

But I do want a kiss on the neck Blushing They cannot show us a lip lock kiss! Then at least show us a neck kiss Angry

yeah, neck kiss to banta hai. But I think Sarun have objection to it. -.-
Remember the kidnapping jungle near miss consummation scene?LOL
He didn't kiss her neck at that time. -.-


yeah he kissed a body double's neck!

No, it was Khushi itself. :O
Or was it body double? Shit! -.- I gotta rewatch it.
But you know, they never showed his lips touching the neck. -.- That means he never kissed. Bleh! -.-

The following 1 member(s) liked the above post:

Targaryen

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 12:37pm | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey


I donno but BS is imprinted in my mind! 

I think I will be having a weak point for him forever <3 I hope his movie does well. But from the looks of it I think it's nothing more than a chick film :/

Yeah, it's gonna be a stupid chick flick. Don't have high hopes on it. But I hope it is bearable enough to watch it.
I'll only be watching it for Barun.
Actually that's the only reason that Madmidas PH used Barun in their movie. Coz they knew viewers like us will come to watch the movie only for him.
I just wished they used some other actress. Not shehnaaz -.-

Yep! I'll only watch that movie for Barun!

And don't even talk about that PH Angry 

I find Shenaz very annoying. Saw her in ishq vishq :/ Never liked her.

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:38pm | IP Logged
Originally posted by loveydovey

Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey


Every girl on IF would've died seeing that.

But I do want a kiss on the neck Blushing They cannot show us a lip lock kiss! Then at least show us a neck kiss Angry

yeah, neck kiss to banta hai. But I think Sarun have objection to it. -.-
Remember the kidnapping jungle near miss consummation scene?LOL
He didn't kiss her neck at that time. -.-

DUH

don't even talk about that sequence -.- It was crappily directed and edited! One of the worst scenes ever. In my mind that hut scene never happened LOL

And they might have reserved the neck kiss for the SR?! Wink Who knows!

I highly doubt we are getting a SR! -.-

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11Targaryen

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 12:38pm | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by waterunder11

Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey


Every girl on IF would've died seeing that.

But I do want a kiss on the neck Blushing They cannot show us a lip lock kiss! Then at least show us a neck kiss Angry

yeah, neck kiss to banta hai. But I think Sarun have objection to it. -.-
Remember the kidnapping jungle near miss consummation scene?LOL
He didn't kiss her neck at that time. -.-


yeah he kissed a body double's neck!

No, it was Khushi itself. :O
Or was it body double? Shit! -.- I gotta rewatch it.
But you know, they never showed his lips touching the neck. -.- That means he never kissed. Bleh! -.-

Rachel it doesn't matter if it's sanaya or the BD. At the end of the day it was Khushi Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:39pm | IP Logged
Originally posted by loveydovey

Originally posted by waterunder11


They wont show any kiss. I seriously think gul should have an edited version of their 'suhaag raat' scene release for the online viewers! Wink

Now that is one fine idea missy! Blushing

That way SP will be khushi, aunties khush and gutter minds khush Silly

In our dreams!LOL
yeah!

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11Targaryen

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 12:39pm | IP Logged
Originally posted by molten_lava

I highly doubt we are getting a SR! -.-


Huh?!

What does it mean you doubt if we're getting a SR?! Shocked

Of course we'll get one!!! Love story hain yaar. They cannot skip that!

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11molten_lava

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
samgeethamaral CC Part 9 [ Invites only ] Only "

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: thambu   Replies: 1199   Views: 81671

thambu 1199 81671 05 July 2017 at 3:17am by thambu
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 37913

-Alohomora- 293 37913 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 42042

-Sangs- 1199 42042 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
:: Chamak Challo CC <3 #5 ( Invites Only ) ::

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Author: sofiaaax.   Replies: 268   Views: 14795

sofiaaax. 268 14795 01 August 2012 at 3:42pm by -Hoor-
||The Jhak-Asstors Gang#9||*Invites Only!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: dangerouzIshk.   Replies: 1201   Views: 31866

dangerouzIshk. 1201 31866 21 July 2012 at 12:41am by KYPH-AK

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index