Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

S.A.S.R.P.A {Invites Only} #3 (Page 108)

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:22pm | IP Logged
Originally posted by waterunder11

Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey

But how could u miss the scene where he wipes her neck Blushing I donno he just has to touch her and my dil goes dhak dhak!

Hmm.. I just felt that it was too public.LOL The whole Laxminagar would have seen it! Hawww!!!!LOL

But yeah, even our Arnav can't resist Khushi's sexy neck. I think he wants to feel it before he bites it. Wink


Gosh he wiped off the water right? I so wanted him to lick it off Wink

you know for a second when they focussed on her neck, I seriously thought he would lick it off. Yikes! see the level of our gutter minds!LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11Targaryen

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 12:22pm | IP Logged
Originally posted by waterunder11

Originally posted by molten_lava

Originally posted by waterunder11

p.s dont do you do that lava!!

next question: do you have a favorite color? Do you wear glasses?

My favorite colour is Grey and I don't wear glasses. Although I had computer glasses for a year in grade 6. -.- But I got tired of them.


Hmmm I didnt think you would have a favorite color. Grey..i like grey its nice.

next question: How do you get ideas for you os's and ffs? Big smile

Exactly tells me tells me! Batayeka padi! 


The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:23pm | IP Logged
Originally posted by loveydovey

Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey

But how could u miss the scene where he wipes her neck Blushing I donno he just has to touch her and my dil goes dhak dhak!

Hmm.. I just felt that it was too public.LOL The whole Laxminagar would have seen it! Hawww!!!!LOL

But yeah, even our Arnav can't resist Khushi's sexy neck. I think he wants to feel it before he bites it. Wink

Our ASR doesn't give a shit about anyone LOL

Remember where he didn't let go of Khushi when HP played the kabab mein haddi?! 

He was as cool as a cucumber Cool

And he will feel her neck only. Our mind has to imagine the biting part Geek Thanks to the SP nuns!

yeah that's true. Sometimes, I do wish that Sarun were single and Ipkknd was a internet serial. Imagine the possibilities!Day Dreaming

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11Targaryen

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 12:24pm | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by waterunder11

Originally posted by molten_lava

Originally posted by loveydovey

But how could u miss the scene where he wipes her neck Blushing I donno he just has to touch her and my dil goes dhak dhak!

Hmm.. I just felt that it was too public.LOL The whole Laxminagar would have seen it! Hawww!!!!LOL

But yeah, even our Arnav can't resist Khushi's sexy neck. I think he wants to feel it before he bites it. Wink


Gosh he wiped off the water right? I so wanted him to lick it off Wink

you know for a second when they focussed on her neck, I seriously thought he would lick it off. Yikes! see the level of our gutter minds!LOL

Every girl on IF would've died seeing that.

But I do want a kiss on the neck Blushing They cannot show us a lip lock kiss! Then at least show us a neck kiss Angry

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:26pm | IP Logged
Originally posted by waterunder11

Originally posted by molten_lava

Originally posted by waterunder11

p.s dont do you do that lava!!

next question: do you have a favorite color? Do you wear glasses?

My favorite colour is Grey and I don't wear glasses. Although I had computer glasses for a year in grade 6. -.- But I got tired of them.


Hmmm I didnt think you would have a favorite color. Grey..i like grey its nice.

next question: How do you get ideas for you os's and ffs? Big smile

First of all, I have a super active imagination from a very young age. I never really used it for something like this until now.
If I want ideas, I just sit quietly for a few minutes and start imagining stuff.LOL And voila! I get the ideas.
I'm storehouse of ideas. I can give you 100s of ideas instantly.LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11Targaryen

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 12:27pm | IP Logged
Originally posted by molten_lava

yeah that's true. Sometimes, I do wish that Sarun were single and Ipkknd was a internet serial. Imagine the possibilities!Day Dreaming

Gul mentioned in her interview that they are considering to do an internet serial. 

But I took an oath not to get addicted to another 4 lion's drama again LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 01 August 2012 at 12:28pm | IP Logged
Originally posted by loveydovey

Originally posted by molten_lava

yeah that's true. Sometimes, I do wish that Sarun were single and Ipkknd was a internet serial. Imagine the possibilities!Day Dreaming

Gul mentioned in her interview that they are considering to do an internet serial. 

But I took an oath not to get addicted to another 4 lion's drama again LOL

I won't watch it unless some really really really super Hawt guy stars in it. And currently, I don't find anyone hotter than BS in tellywood. Maybe some new comer. 

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11Targaryen

Targaryen IF-Sizzlerz
Targaryen
Targaryen

Joined: 17 October 2011
Posts: 10307

Posted: 01 August 2012 at 12:28pm | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by waterunder11

Originally posted by molten_lava

Originally posted by waterunder11

p.s dont do you do that lava!!

next question: do you have a favorite color? Do you wear glasses?

My favorite colour is Grey and I don't wear glasses. Although I had computer glasses for a year in grade 6. -.- But I got tired of them.


Hmmm I didnt think you would have a favorite color. Grey..i like grey its nice.

next question: How do you get ideas for you os's and ffs? Big smile

First of all, I have a super active imagination from a very young age. I never really used it for something like this until now.
If I want ideas, I just sit quietly for a few minutes and start imagining stuff.LOL And voila! I get the ideas.
I'm storehouse of ideas. I can give you 100s of ideas instantly.LOL

Hmm... Hoping to see one OS where they do it in an amusement park missy Wink When is your FF going to end?!

The following 2 member(s) liked the above post:

waterunder11molten_lava

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
samgeethamaral CC Part 9 [ Invites only ] Only "

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: thambu   Replies: 1199   Views: 81554

thambu 1199 81554 05 July 2017 at 3:17am by thambu
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 37903

-Alohomora- 293 37903 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 42031

-Sangs- 1199 42031 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
:: Chamak Challo CC <3 #5 ( Invites Only ) ::

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Author: sofiaaax.   Replies: 268   Views: 14791

sofiaaax. 268 14791 01 August 2012 at 3:42pm by -Hoor-
||The Jhak-Asstors Gang#9||*Invites Only!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: dangerouzIshk.   Replies: 1201   Views: 31843

dangerouzIshk. 1201 31843 21 July 2012 at 12:41am by KYPH-AK

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index