Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

Open Letter to Mr Shyam Manohar Jha (Page 18)

msin IF-Rockerz
msin
msin

Joined: 30 December 2011
Posts: 5053

Posted: 22 July 2012 at 6:39am | IP Logged
Shyamu come back I miss u ... Can't stand Anjali and akash after arhi u r our best eye candy ... Sweetie maan bhi Jao baat

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

ASADsweetZOYA IF-Sizzlerz
ASADsweetZOYA
ASADsweetZOYA

Joined: 22 January 2012
Posts: 16581

Posted: 22 July 2012 at 6:41am | IP Logged
omg...still i am laughing reading this...hope someone'll post it in his twitter...Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

smile1412 Goldie
smile1412
smile1412

Joined: 13 October 2005
Posts: 2206

Posted: 22 July 2012 at 6:42am | IP Logged
Navin... That's an awesome letter!!!!!rofl!!!!!!!!!ROFL


Count me in!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

sonia_1 IF-Stunnerz
sonia_1
sonia_1

Joined: 25 December 2011
Posts: 25240

Posted: 22 July 2012 at 1:07pm | IP Logged
My sentiments exactly ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

...KSGmiAmor... IF-Dazzler
...KSGmiAmor...
...KSGmiAmor...

Joined: 02 June 2011
Posts: 4054

Posted: 22 July 2012 at 1:23pm | IP Logged
ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
AWSOME

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

karisma Goldie
karisma
karisma

Joined: 08 December 2011
Posts: 1816

Posted: 22 July 2012 at 2:11pm | IP Logged
ROFL


no kidding, this is the good side of the forum!!  phew 

i stumbled on a thread wiv the word CONSUMMATE Pinchin it n hightailed it from thereD'oh

couldn't bother writing the word S E X 4 those bags

so yeah..hello Embarrassed 



The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

LuvBarunSanaya IF-Dazzler
LuvBarunSanaya
LuvBarunSanaya

Joined: 10 February 2012
Posts: 3026

Posted: 22 July 2012 at 2:20pm | IP Logged
ROFLROFL.ROFLROFL.ROFLROFL
Loved your post.. LOL
yeshhh !! I lau Shayam!! Mann Hats off to him for bearing poojali.. Sorry Shayam ji we bashed you left,right and center.. I'm really sorry Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

khj06 Senior Member
khj06
khj06

Joined: 09 June 2012
Posts: 284

Posted: 22 July 2012 at 4:10pm | IP Logged
ROFL ROFL BEST LETTER EVER! The exact sentiments of all the frustrated IF girls :P :P
Lol but i think usey thoda toh freedom njoi karne do b4 coming back to his nutcase wife...amean he managed to stay wid her for a whole year and now finally he is free and that too with the official permission by ASR! LOL

Btw do post it on his twitter, he was really down when ppl bashed him during the kidnap n slap track...dis ll make him feel better knowing that the fans want him back in d show.  


Edited by khj06 - 22 July 2012 at 4:10pm

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Part1- I hate you Khushi :Arnav

2 3 4 5 6

Author: anjani-pagli   Replies: 47   Views: 8999

anjani-pagli 47 8999 03 September 2012 at 9:29pm by anjani-pagli
Shyam Ko Konsa Shyam Lay Jaye Ga?

Author: Khilonaa   Replies: 0   Views: 1384

Khilonaa 0 1384 21 October 2011 at 9:19am by Khilonaa
Shyam Manohar Jha - Anjali Jha

2 3

Author: QtnNotti   Replies: 18   Views: 2084

QtnNotti 18 2084 17 July 2011 at 5:18pm by Millerrr88
shyam, shyam and shyam

Author: sirf--tum   Replies: 3   Views: 1716

sirf--tum 3 1716 16 July 2011 at 5:12am by coolsabs
Shyam Manohar Jha and Anjali Jha?

2 3

Author: saniya.x   Replies: 21   Views: 5335

saniya.x 21 5335 14 June 2011 at 2:07am by HotMess

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index