Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

Open Letter to Mr Shyam Manohar Jha (Page 16)

aanchu19 Senior Member
aanchu19
aanchu19

Joined: 05 July 2011
Posts: 396

Posted: 22 July 2012 at 5:33am | IP Logged
count me in too...
even i miss shayam ji more than his rani shahiba

shyam ji plz come back and take your wife to never never land

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

lylow Goldie
lylow
lylow

Joined: 16 July 2011
Posts: 1744

Posted: 22 July 2012 at 5:53am | IP Logged
Originally posted by -Aimz-

I am going through a very hard redemption track. Thank you for voicing out my thoughts.

ROFL
Let me guess you regret hating shyam too?LOL
Do not worry you are not the only one...guess this is CV's clever way to make us grovel for bashing shyam...
Fridays epi alone made me think of jumping down the cliff!
Cv have mercy on us...we have redeemed our selves!
Save our selves from the hunderd horrors of moaning myrtle!CryCryCryCry


The following 4 member(s) liked the above post:

napstermonsterDrwhosmitarGodhuliLogon

smitar IF-Rockerz
smitar
smitar

Joined: 08 October 2011
Posts: 5926

Posted: 22 July 2012 at 5:59am | IP Logged
Loved it, darl. Loved every word of it.

Abhas Mehta must be laughing fit to be tied. Just imagine! All the phangirls who had been cursing him for a good part of the past year are now begging him on bended knees to come back and take charge of his wife.
LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

Flame. IF-Rockerz
Flame.
Flame.

Joined: 17 February 2011
Posts: 6008

Posted: 22 July 2012 at 6:02am | IP Logged
HAHAHAH ROFL
Accept my apologies as well Shyam. I'm sooo sorry for hating you. So damn sorry. Please come back. We miss you! Instead of getting applauded this guy got slapped. Ahh what kinda world do we live in? Great work is never appreciated :( 

The following 2 member(s) liked the above post:

napstermonsterDrwho

Chaituv IF-Rockerz
Chaituv
Chaituv

Joined: 04 January 2012
Posts: 7258

Posted: 22 July 2012 at 6:03am | IP Logged
LOLROFLThumbs Up


Edited by Chaituv - 22 July 2012 at 6:03am

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

blackdice1001 Goldie
blackdice1001
blackdice1001

Joined: 04 April 2012
Posts: 1434

Posted: 22 July 2012 at 6:35am | IP Logged
ROFL! ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

msin IF-Rockerz
msin
msin

Joined: 30 December 2011
Posts: 5064

Posted: 22 July 2012 at 6:39am | IP Logged
Shyamu come back I miss u ... Can't stand Anjali and akash after arhi u r our best eye candy ... Sweetie maan bhi Jao baat

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

ASADsweetZOYA IF-Sizzlerz
ASADsweetZOYA
ASADsweetZOYA

Joined: 22 January 2012
Posts: 16581

Posted: 22 July 2012 at 6:41am | IP Logged
omg...still i am laughing reading this...hope someone'll post it in his twitter...Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

napstermonster

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Part1- I hate you Khushi :Arnav

2 3 4 5 6

Author: anjani-pagli   Replies: 44   Views: 9669

anjani-pagli 44 9669 03 September 2012 at 9:29pm by anjani-pagli
Shyam Ko Konsa Shyam Lay Jaye Ga?

Author: Khilonaa   Replies: 0   Views: 1423

Khilonaa 0 1423 21 October 2011 at 9:19am by Khilonaa
Shyam Manohar Jha - Anjali Jha

2 3

Author: QtnNotti   Replies: 18   Views: 2196

QtnNotti 18 2196 17 July 2011 at 5:18pm by Millerrr88
shyam, shyam and shyam

Author: sirf--tum   Replies: 3   Views: 1898

sirf--tum 3 1898 16 July 2011 at 5:12am by Sabarnee_25
Shyam Manohar Jha and Anjali Jha?

2 3

Author: saniya.x   Replies: 21   Views: 5871

saniya.x 21 5871 14 June 2011 at 2:07am by HotMess

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index