Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

ESP#28 : Memories In The Making (Page 119)

snowflake. IF-Stunnerz
snowflake.
snowflake.

Joined: 09 June 2010
Posts: 48647

Posted: 23 July 2012 at 10:07am | IP Logged
Originally posted by ..-..Jazz..-..

Twinsie?? Aisa toh ho nai sakta ki tu meri photo dekhke bhool gayi..baat kya hai? Monkey Icon Cici


Kaun???Monkey Icon Cici

.Jazz. IF-Sizzlerz
.Jazz.
.Jazz.

Joined: 12 April 2011
Posts: 15283

Posted: 23 July 2012 at 10:07am | IP Logged
Originally posted by ...Doctor...

Originally posted by ..-..Jazz..-..

Originally posted by ...Doctor...

Yo! Jazzy! I love your name! Meri car ka naam bhi Jazz hai Wink

ROFL Seriously?? OMG!!ROFL

Hello AlankiLOL

I'm serious! Stern Smile Haven't you heard about Honda Jazz? 



Okay now i am literally rolling on the floorROFL
I know, i knowROFL
Jazz dance form hai, music bhi..ab car bhiROFL
ChaiBiskoot IF-Sizzlerz
ChaiBiskoot
ChaiBiskoot

Joined: 06 July 2011
Posts: 11846

Posted: 23 July 2012 at 10:08am | IP Logged
allu .. im an engineering student.. bio se rishta 12th tak tha ROFL
 
tumlog ko cockroach se darr nahi lagta?
.Jazz. IF-Sizzlerz
.Jazz.
.Jazz.

Joined: 12 April 2011
Posts: 15283

Posted: 23 July 2012 at 10:08am | IP Logged
Originally posted by _Aanchal_

Originally posted by ..-..Jazz..-..

Twinsie?? Aisa toh ho nai sakta ki tu meri photo dekhke bhool gayi..baat kya hai? Monkey Icon Cici


Kaun???Monkey Icon Cici

Twinsie ka memory lossMonkey Wink Yoyo
snowflake. IF-Stunnerz
snowflake.
snowflake.

Joined: 09 June 2010
Posts: 48647

Posted: 23 July 2012 at 10:08am | IP Logged
Originally posted by Purple_Lady

Originally posted by ..-..Jazz..-..

Originally posted by Purple_Lady

Originally posted by ...Doctor...

Yo! Jazzy! I love your name! Meri car ka naam bhi Jazz hai Wink
 
LOL music, cars, she is everywhere Embarrassed 
 
ye naam tumhare dimaag mein kaise aaya jayita ji .. i spelled ur name right fianlly LOL

Some of my friends call me Jazz! IDK whyLOL Some call me J..but cudnt keep that as my username noROFL
 
oh... ye raaz hai.. mera next question answer kar diya toone.. was gonna ask what do friends and family call u? ROFL
 
KKM behna Hug



Monkey Icon
.Jazz. IF-Sizzlerz
.Jazz.
.Jazz.

Joined: 12 April 2011
Posts: 15283

Posted: 23 July 2012 at 10:09am | IP Logged
Originally posted by ...Doctor...

Originally posted by ..-..Jazz..-..

Originally posted by Purple_Lady

kaunsa test hai kal twinkle twinkle little star ?

Proteins ke saare basic amino acid structures learn karne haiSleepy

Hey tu bhi bio student hai?

BTW I love this chapter, amino acids are nice!

Will be majoring in MicroBiologyBig smile Abhi first year meinBig smile
ChaiBiskoot IF-Sizzlerz
ChaiBiskoot
ChaiBiskoot

Joined: 06 July 2011
Posts: 11846

Posted: 23 July 2012 at 10:09am | IP Logged
Originally posted by ..-..Jazz..-..

Originally posted by ...Doctor...

Originally posted by ..-..Jazz..-..

Originally posted by ...Doctor...

Yo! Jazzy! I love your name! Meri car ka naam bhi Jazz hai Wink

ROFL Seriously?? OMG!!ROFL

Hello AlankiLOL

I'm serious! Stern Smile Haven't you heard about Honda Jazz? 



Okay now i am literally rolling on the floorROFL
I know, i knowROFL
Jazz dance form hai, music bhi..ab car bhiROFL
 
ab iss duniya mein log jazz naam ki ladki ko janenge..
 
edward cullen "i wanna marry jazz"
 
.Jazz. IF-Sizzlerz
.Jazz.
.Jazz.

Joined: 12 April 2011
Posts: 15283

Posted: 23 July 2012 at 10:10am | IP Logged
Originally posted by Purple_Lady

Originally posted by ..-..Jazz..-..

Originally posted by Purple_Lady

Originally posted by ...Doctor...

Yo! Jazzy! I love your name! Meri car ka naam bhi Jazz hai Wink
 
LOL music, cars, she is everywhere Embarrassed 
 
ye naam tumhare dimaag mein kaise aaya jayita ji .. i spelled ur name right fianlly LOL

Some of my friends call me Jazz! IDK whyLOL Some call me J..but cudnt keep that as my username noROFL
 
oh... ye raaz hai.. mera next question answer kar diya toone.. was gonna ask what do friends and family call u? ROFL
 
KKM behna Hug

Monkey Emoticons

The following 1 member(s) liked the above post:

ChaiBiskoot

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~*Crazies' Survey: Memories Forever*~

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: _Manpreet_   Replies: 82   Views: 13807

_Manpreet_ 82 13807 16 September 2011 at 3:17am by Prinsesse.Suvi
SonaBir memories...and Random chat!

2 3 4 5 6 7 8

Author: beckytower   Replies: 58   Views: 4833

beckytower 58 4833 04 September 2008 at 1:16pm by naadanmasakalli
*SonaBir-Saawariya Memories*

2 3 4 5

Author: beckytower   Replies: 39   Views: 3264

beckytower 39 3264 30 May 2008 at 8:41am by mariasrk
My chlidhood memories cc ~join here~

2

Author: Aleeza_23   Replies: 13   Views: 1101

Aleeza_23 13 1101 27 January 2008 at 3:06pm by Aleeza_23

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index