Devon ke Dev Mahadev

India-Forums

   
Devon ke Dev Mahadev
Devon ke Dev Mahadev

Ankoon hi Ankhoon Main-Mahadev and Parvati

-Nymphadora- IF-Sizzlerz
-Nymphadora-
-Nymphadora-

Joined: 27 January 2008
Posts: 22361

Posted: 20 July 2012 at 11:54pm | IP Logged
after all the discussion yestreday...did anyone ANYONE notice the Ankoon Hi Ankhoon Main Baatein between Mahadev and Parvati...Wink
im still stunned that no one made a topic of it!ROFL
so here am IBig smile...
so anyways if you looked closely at Mahadev and Parvati for the first 3 odd minutes of the episode...
you will see the ankhoon ankhoon main Baatein and the full on blushing session by the official Mr and Ms Blush,i.e Mohit and Sonarika...Embarrassed
Dedication to this moment is this song
Ankhoon Hi Ankhoon Main Ishaara Ho Gaya
Baithe Baithe Jeene Ka Sahara Ho Gaya...Embarrassed
like awww...Blushing
Mahadev is looking only at Parvati,only beech beech main looking at future MIL MainaLOL,and Parvati  is only looking at her MahadevDay Dreaming
i mean some people may have found it OTT,but i found it so damn cute!!...
*blush blush blush*
Mahadevs expression is something like this

and Parvatis is something like this...

he he!!!
check out for youre self










Mohiarika  have a very hatke type of chemistry-a cute cute vali chemistry-the mischief in Mahadev's eyes and the shyness in Parvatis...
super duper cute!!!

PS-my sister saw the scene with me and asked me-is everyone else BLINDOuch...cant they see Parvati and Mahadevs blushing session going on to realize who he actually is...LOL

cheers

shruti

The following 18 member(s) liked the above post:

malwica2pnarslakshmikumrramki1mnx12whatthewhatIndiiGopiiivanadhipinki_sanyalGods_child-Reeti-romiosugar1.FemmeFatale.-Tulips-OtakuGirl-Debo.FairyDust.sukhi...

whatthewhat IF-Dazzler
whatthewhat
whatthewhat

Joined: 30 November 2009
Posts: 4655

Posted: 21 July 2012 at 12:37am | IP Logged
Shruti! We've been gushing over this in the ATs (wish we had the moharika AT)...but hey, a separate topic is awesome! dedicated gushing can go on here! Party LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

ramki1vanadhisukhi....FemmeFatale.

vanadhi IF-Dazzler
vanadhi
vanadhi

Joined: 15 May 2011
Posts: 3353

Posted: 21 July 2012 at 12:46am | IP Logged
YA mohit is good ,as a actor he easily glued with Sonarika ...
They are doing fine .
NOt only ur sister .Add my cousin too! he is making my room a hell by over commenting on Mohit and sonarika scenes ...(Like ...why these girls are always blushing its stereotypical know ,i feel atleast Paravti -mother of universe will free form this disease ,but here even Mahadev seems to be blushing ,oh God Confused D'oh)
I am hell on laughing because of him ,hope from coming Monday i will be free from his nonsense Comments about Mahadev and Parvati LOL
so can't concentrate on any thing else than laughing .LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

lakshmikumrOtakuGirl-Deboblushing

Targaryen-gal IF-Dazzler
Targaryen-gal
Targaryen-gal

CFC Forum Banner Contest Winner
Joined: 20 June 2012
Posts: 3004

Posted: 21 July 2012 at 1:10am | IP Logged
Yeah, I hadn't seen the epi so I had asked 'bout the blushing in the AT! There was some talk there.

Look at them, so cute! All blushy blushy. Moharika luk super cute.

We are gonna see a lot of that during the wedding season! Hehe.

The following 2 member(s) liked the above post:

vanadhisukhi...

foram. IF-Stunnerz
foram.
foram.

Joined: 27 May 2012
Posts: 43248

Posted: 21 July 2012 at 3:58am | IP Logged
Embarrassed Embarrassed Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

vanadhi

-Nymphadora- IF-Sizzlerz
-Nymphadora-
-Nymphadora-

Joined: 27 January 2008
Posts: 22361

Posted: 21 July 2012 at 4:05am | IP Logged
@vanadhi-oh poor you...youre cuz has a problem with guys blushingROFL...sheesh!

The following 1 member(s) liked the above post:

vanadhi

vanadhi IF-Dazzler
vanadhi
vanadhi

Joined: 15 May 2011
Posts: 3353

Posted: 21 July 2012 at 4:24am | IP Logged
Ya shruti he is a kind male fanatic ,so he can't accept the Bitter truth from Mahadev side ,and also from his POV  ROFL ROFL .see some times these kind of people comments on Mythos purposely to make it look like comedy circus .Ouch I have been undergoing the same torture for every thing form takki to narad ,from Nandhi to menavathi ,ap latest this Mahadev- parvati ----Total damage LOLDead.

Edited by vanadhi - 21 July 2012 at 4:23am
.FemmeFatale. IF-Sizzlerz
.FemmeFatale.
.FemmeFatale.

Joined: 15 September 2008
Posts: 21857

Posted: 21 July 2012 at 4:30am | IP Logged
Seriously,i was just like awww how cute! Blushing we ha dperfectly done their nomenclature-mr and ms blush LOL

thnx for the pix btw shruti!Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

vanadhi

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index