Saath Nibhaana Saathiya

India-Forums

   
Saath Nibhaana Saathiya
Saath Nibhaana Saathiya

~~~~*RaJi (ViRu )* Land~~~~(18) (Page 100)

raji_virman Senior Member
raji_virman
raji_virman

Joined: 22 March 2012
Posts: 474

Posted: 28 July 2012 at 9:33am | IP Logged
Originally posted by rashi.krishna

Originally posted by raji_virman

guys they even showed a dog peed on rashi after she had fallen inDead


che...!!! Dead

it was disgusting to watch, i was feeling really bad for our sweet and adorable rashiCry she was soo cute when she was whinning about urmi getting married and she wil become an 'anaarth'

The following 2 member(s) liked the above post:

madhuri_reddyQueen.Bee

Queen.Bee IF-Sizzlerz
Queen.Bee
Queen.Bee

Joined: 16 July 2010
Posts: 12175

Posted: 28 July 2012 at 9:34am | IP Logged
Originally posted by ankita_raji

Originally posted by madhuri_reddy

hiii everyone hereSmileSmile

seeing so many here 2daySmile

2day ME was worth watching...sooo funny urmi---rashi full on action loved itSmile


lol...I loved it...rashi was soo funny when she realised tht urmi might end up getting married to sameer...the way she was saying kanhaji mera peehar bacha lena...agar meri mummy ki shaadi hogayi toh main anaath ho jaungi...lolLOL


aanath??? god.. y did she get married??
Arshi- IF-Rockerz
Arshi-
Arshi-

Joined: 28 June 2012
Posts: 7849

Posted: 28 July 2012 at 9:34am | IP Logged
Originally posted by madhuri_reddy

hiii everyone hereSmileSmile

seeing so many here 2daySmile

2day ME was worth watching...sooo funny urmi---rashi full on action loved itSmile
hii madhuri...
hmmm me was gd  it ll b superb if jigar come der,but it wont happenAngry

The following 2 member(s) liked the above post:

madhuri_reddyQueen.Bee

Queen.Bee IF-Sizzlerz
Queen.Bee
Queen.Bee

Joined: 16 July 2010
Posts: 12175

Posted: 28 July 2012 at 9:35am | IP Logged
Originally posted by Hetp

Originally posted by rashi.krishna

Originally posted by Hetp

[

just 2 mins?? it is all it takes??? i wonder y ahem is tensed?? i dont think he even cares if rashi exists or not...


ahem is nt tensed...bt yaa a little concerned...maybe because of his brother...

he is tensed for 3 reason...
1.for jigar...
2.gopi(because gopi should not take tansion in pregnancy as it may affect her health...he know that how gopi is possessive for rashi)
3.afterall she is his saali...has some responsibility towards her yaar...lol


saali n bhabhi LOL LOL LOL yeah he sure is responsible.. remember kidnap track...
ROFL
afterall...saali to aadhi gharwali hoti haiWink n here his luck...she is his babhiLOL..so responsibiliy is thereEmbarrassed


so tensed ahem is better...LOL
ankita_raji IF-Sizzlerz
ankita_raji
ankita_raji

Joined: 28 January 2012
Posts: 10060

Posted: 28 July 2012 at 9:36am | IP Logged
Originally posted by rashi.krishna

Originally posted by ankita_raji

Originally posted by Niobi.arshi

Originally posted by ankita_raji

Originally posted by Niobi.arshi

Originally posted by ankita_raji

Originally posted by Niobi.arshi

@ankita...hi!!h r u???long time no see
btw rashi told her 2 not cl any1LOLy jigar cant found her???
even der was no precap


hi arshi...I'm good...how r u...seeing u here after a long time...

tht was soo funny..how could gopi hear rashi's voice in raji room...I mean...from savita's compound...she could hear it in raji's roomLOL
me well,really very busy with xms...
its gopi na so she could hear rashis voice 4m savita bens compoundAngryy jigar didnt go 2 his room 1st???n savita also heard rashis voiceLOL


ohhh...soo how did ur exams go??

seriously tht was really stupid...and savita is a fool...she thought there's a ghost inside the hole...lolLOL
xms r still running n was very gdWink
yup she thought its a ghost,really stupidSleepy


I hope monday's episode is good...and gopi uses her brain and calls the modis there...bt the best part in today's episode is...tht finally jigna's wedding is over...I was sick and tired of tht track...

p.s.good to know ur exams r going gudTongue


so jiggy left???? TongueTongue

dinka chika ... dinka chika... Dancing


haila haila... chuha chuha... Dancing

munni badnaam hui darling tere liye...  Party


they didn't show her leaving yet bt yaa the wedding is over and the newly-weds hv taken everyone's blessings as well...soo atleast jigna's track is over...

The following 1 member(s) liked the above post:

Queen.Bee

raji_virman Senior Member
raji_virman
raji_virman

Joined: 22 March 2012
Posts: 474

Posted: 28 July 2012 at 9:37am | IP Logged
i hope gopi uses her brains and calls jigar and not someone from the road or savita's house . a husband should be the first to know if his wife's inn danger
Queen.Bee IF-Sizzlerz
Queen.Bee
Queen.Bee

Joined: 16 July 2010
Posts: 12175

Posted: 28 July 2012 at 9:37am | IP Logged
n bore well track starts...!!! hope rashi is shown pregnant soon..
ankita_raji IF-Sizzlerz
ankita_raji
ankita_raji

Joined: 28 January 2012
Posts: 10060

Posted: 28 July 2012 at 9:37am | IP Logged
Originally posted by rashi.krishna

Originally posted by ankita_raji

Originally posted by madhuri_reddy

hiii everyone hereSmileSmile

seeing so many here 2daySmile

2day ME was worth watching...sooo funny urmi---rashi full on action loved itSmile


lol...I loved it...rashi was soo funny when she realised tht urmi might end up getting married to sameer...the way she was saying kanhaji mera peehar bacha lena...agar meri mummy ki shaadi hogayi toh main anaath ho jaungi...lolLOL


aanath??? god.. y did she get married??


lol...u gotta see she was soo worried...and tht's why she took a short-cut to reach faster and ended up falling in tht hole...

The following 1 member(s) liked the above post:

Queen.Bee

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Creation of RaJI .

2

Author: -Muskii-   Replies: 15   Views: 2382

-Muskii- 15 2382 25 May 2012 at 3:33am by -Muskii-
THE REVENGE raji fanfic UPDATED(PART14 PAGE 31 )

2 3 4 5 6 7 ... 31 32

Author: -Eris-   Replies: 255   Views: 30144

-Eris- 255 30144 28 April 2012 at 1:31am by Cintila
Suggest names for GoHem and RaJI babies...

2 3 4 5 6 7

Author: Parijatrocks   Replies: 52   Views: 6524

Parijatrocks 52 6524 10 April 2012 at 9:46am by Parijatrocks
2nd precap raji romance

Author: suk19   Replies: 7   Views: 2434

suk19 7 2434 08 December 2011 at 7:33am by ANJ4
RaJi Journey...so far

2 3

Author: gohem123   Replies: 17   Views: 8076

gohem123 17 8076 07 December 2011 at 10:07am by gohem123

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Saath Nibhaana Saathiya Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index