Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

Going out on a limb (Mods pls close)

karisma Goldie
karisma
karisma

Joined: 08 December 2011
Posts: 1816

Posted: 20 July 2012 at 7:49pm | IP Logged

song 4 the A-team who'll be on my case 4 this sudden post Pinch




Dear Wall,

(not mentioning any name, else every1 would think I've singled out Gautam Hedge.Ermm)

Psst-which I have.

So yeah..dear wall

I know big writers don't have the time or the desire to steal ideas; they're busy grappling with their own.

Besides, ideas can't be copyrighted but-

*abruptly takes the rest of the kosher edge off*

..I think it's an amazing compliment to the fans if you find something that's been written by them which would work out very well in the show- in which case you shouldn't be ashamed to use it.

For e.g, I'm suddenly reminded of the first seatbelt scene between Arnav & Khushi and how I'd learnt somebody on I-F did write that beforehand..

Epic scene.

*FYI that writer is not on the forum anymore*

You're free to tiptoe around well-crafted stories(some actually have classy character sketches and strong scenes) on I-F and- 

They'll pretend not to see your tracks as usual

... as long as IPK shows much-needed consistency in the daily airing.

@ red

I-F writers' views needed-preferably disgruntled ones encouraged.Yes/No? 

Dun!dun!dun!

 

Reblogging #likeAboss




Edited by karisma - 24 July 2012 at 2:59pm

The following 22 member(s) liked the above post:

zeefan 1cmileyfreakyNmyraCrazy_1001-Devanshi-devsumCythereaKrani-Sookie--Chinnu-minimuffin86Cetronia.Euphoria.boyznakaFireboltStormChaser1yyy2krish3BlueMystiqueSultan_Of_SwingserialjunkieRabba-Ve-DelenaDeedeepa1

BlueMystique IF-Rockerz
BlueMystique
BlueMystique

Joined: 17 February 2012
Posts: 7652

Posted: 20 July 2012 at 7:56pm | IP Logged
Love the song!!! #Dancing


And the story ideas?



But seriously, Hedgeji, leave your theme song behind (we all know what that is!), and take some help from us (by which I mean people who write better than me)!

#ItsFree




Edited by BlueMystique - 20 July 2012 at 8:03pm

The following 7 member(s) liked the above post:

FFFanNmyrakarismaCythereaboyznakaRabba-Ve-Delenaprincessunara

Deedeepa1 IF-Sizzlerz
Deedeepa1
Deedeepa1

Joined: 25 December 2011
Posts: 10254

Posted: 20 July 2012 at 7:57pm | IP Logged
looove your post
rainaM Goldie
rainaM
rainaM

Joined: 08 November 2011
Posts: 2152

Posted: 20 July 2012 at 8:12pm | IP Logged
LMAO...Excuse me while i go roll on the floor !! ROFL

THIS is exactly the kinda advice G... opps i mean the 'Wall' needs atm! LOL.
We've got some pretty good writers on this forum, they definitely have the potential to bring the TRPs back up. Maybe the Cvs should do a contest and choose the best idea for the future track coz they seem really khunfused about it to be honest. 

P.S. Developing the in greater depth might prove to be more beneficial then justifying them with all might!




Edited by dmgloverforever - 20 July 2012 at 8:10pm

The following 7 member(s) liked the above post:

Nmyrakarismaarnavandkhushi1CythereaKraniSultan_Of_Swingprincessunara

Cytherea IF-Dazzler
Cytherea
Cytherea

Joined: 17 December 2006
Posts: 2762

Posted: 20 July 2012 at 8:14pm | IP Logged
OMG Rissy trust you to come up with something like this..!! Love the post btw

Honestly there are a lot of stories floating around on IF whose plot is makes more sense than IPK right now (please hold the chappals, OuchI am not bashing merely stating my point of view) so it wouldn't hurt to ermm.. borrow some of these amazing ideas 
Wink

The following 6 member(s) liked the above post:

Nmyrakarismablackdice1001arnavandkhushi1BlueMystiqueboyznaka

arnavandkhushi1 Goldie
arnavandkhushi1
arnavandkhushi1

Joined: 24 May 2012
Posts: 1070

Posted: 20 July 2012 at 8:16pm | IP Logged
Lol!!!!!! Nice post :) you just made my day
karisma Goldie
karisma
karisma

Joined: 08 December 2011
Posts: 1816

Posted: 20 July 2012 at 8:32pm | IP Logged
Originally posted by dmgloverforever

LMAO...Excuse me while i go roll on the floor !! ROFL

THIS is exactly the kinda advice G... opps i mean the 'Wall' needs atm! LOL.
We've got some pretty good writers on this forum, they definitely have the potential to bring the TRPs back up. Maybe the Cvs should do a contest and choose the best idea for the future track coz they seem really khunfused about it to be honest. 

P.S. Developing the in greater depth might prove to be more beneficial then justifying them with all might!


Clap

it's good brainstorming 

what r the I-F writers (well-versed ones) limiting themselves to/ willing to expose themselves to when writing on a public forum..4 a  TV show..?

who is giving the CVs the go-ahead? (or not)

will we see please-feel-free- to-use-my-idea-4-IPK disclaimers now??

btw don't you have a gif?!


(hottie wanted in)Blushing


The following 4 member(s) liked the above post:

blackdice1001CythereaBlueMystiqueprincessunara

rainaM Goldie
rainaM
rainaM

Joined: 08 November 2011
Posts: 2152

Posted: 20 July 2012 at 9:52pm | IP Logged
ROFL
Originally posted by karisma

Originally posted by dmgloverforever

LMAO...Excuse me while i go roll on the floor !! ROFL

THIS is exactly the kinda advice G... opps i mean the 'Wall' needs atm! LOL.
We've got some pretty good writers on this forum, they definitely have the potential to bring the TRPs back up. Maybe the Cvs should do a contest and choose the best idea for the future track coz they seem really khunfused about it to be honest. 

P.S. Developing the in greater depth might prove to be more beneficial then justifying them with all might!


Clap

it's good brainstorming 

what r the I-F writers (well-versed ones) limiting themselves to/ willing to expose themselves to when writing on a public forum..4 a  TV show..?

who is giving the CVs the go-ahead? (or not)

will we see please-feel-free- to-use-my-idea-4-IPK disclaimers now??

btw don't you have a gif?!


(hottie wanted in)Blushing




"please-feel-free- to-use-my-idea-4-IPK disclaimers"   ROFLROFL

I dont know if we'll get to see such declaimers  soon or ever for that matter but they're much needed no doubt about that, Some of the fics are actually more entertaining then the show itself..just sayin..

&  at last someone notices my gif-less life!  LOL Well, I'm kinda new to I-F,  not new new, I made this account like ages ago but just recently got active  So i got no idea how to get the cool-looking animated dps & gifs and all.   
I'm too stubborn to actually ask someone & too lazy to research myself THUS The gif-less profile! lol

The following 1 member(s) liked the above post:

karisma

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Removed| Mods please close!

2 3 4 5

Author: Lip-a-Licious   Replies: 38   Views: 11144

Lip-a-Licious 38 11144 02 December 2011 at 3:47pm by minuu
Removed| Mods please close!

2 3 4 5 6 7 ... 11 12

Author: Lip-a-Licious   Replies: 95   Views: 17140

Lip-a-Licious 95 17140 28 November 2011 at 9:05pm by preethi12345
Mods please close this

Author: incandescent   Replies: 9   Views: 1668

incandescent 9 1668 15 November 2011 at 12:26pm by minuu
mods close this topic

2 3 4

Author: -BrokenDreamer-   Replies: 25   Views: 3398

-BrokenDreamer- 25 3398 14 November 2011 at 12:26pm by minuu
Specially for Mods

2 3 4 5 6 7 8

Author: Ramsha..   Replies: 60   Views: 4976

Ramsha.. 60 4976 13 October 2011 at 1:48am by minuu

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index