Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Item Girls ~ Mashallah~ Invites Only! (Page 124)

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15558

Posted: 25 July 2012 at 9:43pm | IP Logged
I said Damon not me ROFL

..CountingStars IF-Stunnerz
..CountingStars
..CountingStars

Joined: 31 March 2009
Posts: 28635

Posted: 25 July 2012 at 9:44pm | IP Logged
Originally posted by Mrs.ZSK

@munni

That's Wat I was thinking , but I want to see him settled.
 
 
As much as I love him, I dont think he will settle down now. Certainly not with Katrina

The following 1 member(s) liked the above post:

Mrs.ZSK

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15558

Posted: 25 July 2012 at 9:45pm | IP Logged
He is dating his vampire costar.

His eyes I tell u. And killer attitude and smile of MSK.

MSK is taken and married. Damon isn't really available but he isn't Marie's *wink.*

And u don't want to be Kristen now ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..CountingStars

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15558

Posted: 25 July 2012 at 9:46pm | IP Logged
No not with Katrina just with somebody simple and not from Bollywood.

The following 1 member(s) liked the above post:

..CountingStars

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15558

Posted: 25 July 2012 at 9:49pm | IP Logged
Okay eyes r closing. C u tomorrow munni.

Eeks I think I may open the second mashallah thread tomorrow ^_^

Luv ya bye <3

The following 1 member(s) liked the above post:

..CountingStars

..CountingStars IF-Stunnerz
..CountingStars
..CountingStars

Joined: 31 March 2009
Posts: 28635

Posted: 25 July 2012 at 9:54pm | IP Logged
Originally posted by Mrs.ZSK

He is dating his vampire costar.

His eyes I tell u. And killer attitude and smile of MSK.

MSK is taken and married. Damon isn't really available but he isn't Marie's *wink.*

And u don't want to be Kristen now ROFL
 
LOL Nah man
MSK is mine Blushing he's mine, no one can change that Blushing
It's not like this Damon will leave his GF for someone who's half his age ROFL ROFL Silly Chameli I tell you LOL
..CountingStars IF-Stunnerz
..CountingStars
..CountingStars

Joined: 31 March 2009
Posts: 28635

Posted: 25 July 2012 at 9:57pm | IP Logged
Originally posted by Mrs.ZSK

No not with Katrina just with somebody simple and not from Bollywood.
 
But then again, AGE
I Wanna Marry Salman but he's triple my ageCry I was born when he was 30Cry
 
It's all up to Salman. I'm Waiting for him to propose me Blushing but I know that day will never come, he might not even get married *Secretly Jumps in joy* LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Mrs.ZSK

..CountingStars IF-Stunnerz
..CountingStars
..CountingStars

Joined: 31 March 2009
Posts: 28635

Posted: 25 July 2012 at 9:58pm | IP Logged
Originally posted by Mrs.ZSK

Okay eyes r closing. C u tomorrow munni.

Eeks I think I may open the second mashallah thread tomorrow ^_^

Luv ya bye <3
 
Yeah you sleep now
Am gonna type at 5Am
and yeah open the next thread tomorrow!Angry my direct links have been a PAIN!
 
Luv Ya <3

The following 1 member(s) liked the above post:

Mrs.ZSK

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 37693

-Alohomora- 293 37693 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: meluvsrk   Replies: 610   Views: 37505

meluvsrk 610 37505 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
Abusers#33 | Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 35 36

Author: isomers   Replies: 286   Views: 16038

isomers 286 16038 09 February 2013 at 12:48pm by ..-Jia-..
| Incognito Critics 104 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 87 88

Author: Ishan.   Replies: 696   Views: 52900

Ishan. 696 52900 28 December 2012 at 2:23pm by wanker
SR/JeRan Unbreakable Bond:Mashallah...Khuda Ki Nemat

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: *Shruti*   Replies: 1183   Views: 30551

*Shruti* 1183 30551 29 April 2011 at 6:59am by .DontKnow.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index