Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Item Girls ~ Mashallah~ Invites Only! (Page 11)

..CountingStars IF-Stunnerz
..CountingStars
..CountingStars

Joined: 31 March 2009
Posts: 27812

Posted: 20 July 2012 at 6:14pm | IP Logged
I know Z LOL Zahra..i think..
But I Don't talk to her cuz I never stick around in the DC ROFL
She bees there inni
Ah Okay Am gonna PM Anu Big smile
And. No one should point phingers at my Items list haan! ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Mrs.ZSK

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15546

Posted: 20 July 2012 at 6:16pm | IP Logged
Originally posted by ..Sadiie..

I know Z LOL Zahra..i think..
But I Don't talk to her cuz I never stick around in the DC ROFL
She bees there inni
Ah Okay Am gonna PM Anu Big smile
And. No one should point phingers at my Items list haan! ROFL

well there u go! she knows u too cuz she was telling u not to leave the DC that day.

u guys just need to talk to each other that's all ...the only step that is leftLOL

Hahaha okay i won't point my phingers at ur sexy item bomb list ROFL


The following 1 member(s) liked the above post:

..CountingStars

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15546

Posted: 20 July 2012 at 6:17pm | IP Logged
oh how about vidu?

Edited by Mrs.ZSK - 20 July 2012 at 6:16pm

The following 1 member(s) liked the above post:

..CountingStars

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15546

Posted: 20 July 2012 at 6:18pm | IP Logged
ahhh yayyy i think like 15 minutes left till Iftar Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

..CountingStars

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15546

Posted: 20 July 2012 at 6:21pm | IP Logged
oh ohhh how about ur sister !! ameena. .. i know she is quiet. . .but ask her maybe she might want to :)

The following 1 member(s) liked the above post:

..CountingStars

..CountingStars IF-Stunnerz
..CountingStars
..CountingStars

Joined: 31 March 2009
Posts: 27812

Posted: 20 July 2012 at 6:21pm | IP Logged
ROFL ROFL
I dont think I'm leaving this thread! ROFL
Ahh PMed Anu Big smile
Yeah Vidu as well, oh What about Sailu?

The following 1 member(s) liked the above post:

Mrs.ZSK

..CountingStars IF-Stunnerz
..CountingStars
..CountingStars

Joined: 31 March 2009
Posts: 27812

Posted: 20 July 2012 at 6:23pm | IP Logged
She's sniffing the Food cuz there's 15 Minutes left, I KNOW IT! ROFL ROFL
Ahh well I'll see. I Don't think she'll agree ..but let's see LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Mrs.ZSK

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15546

Posted: 20 July 2012 at 6:25pm | IP Logged
Originally posted by ..Sadiie..

ROFL ROFL
I dont think I'm leaving this thread! ROFL
Ahh PMed Anu Big smile
Yeah Vidu as well, oh What about Sailu?

i know it was the my fancy glittery decorations wasn't it that won ur heart.. . come on admit it ROFL

yeah her too !!! i think soon we will be needing more item bomb names ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..CountingStars

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 35 36

Author: -Ravenclaw-   Replies: 284   Views: 40122

-Ravenclaw- 284 40122 03 January 2014 at 11:43pm by -Ravenclaw-
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 58 59

Author: meluvsrk   Replies: 471   Views: 39740

meluvsrk 471 39740 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
Abusers#33 | Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 34 35

Author: isomers   Replies: 278   Views: 17511

isomers 278 17511 09 February 2013 at 12:48pm by ..-Jia-..
| Incognito Critics 104 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 83 84

Author: Ishan.   Replies: 664   Views: 56856

Ishan. 664 56856 28 December 2012 at 2:23pm by wanker
SR/JeRan Unbreakable Bond:Mashallah...Khuda Ki Nemat

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: *Shruti*   Replies: 1133   Views: 31760

*Shruti* 1133 31760 29 April 2011 at 6:59am by .DontKnow.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index