Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

Bumper2Bumper: 2B continued...Alumni #56 (Page 56)

riya27 IF-Sizzlerz
riya27
riya27

Joined: 06 December 2010
Posts: 15561

Posted: 22 July 2012 at 1:07am | IP Logged
Originally posted by hopehot

how are u all?...
bherry fine...
so when r u planning to give us another ffWink

riya27 IF-Sizzlerz
riya27
riya27

Joined: 06 December 2010
Posts: 15561

Posted: 22 July 2012 at 1:08am | IP Logged
Originally posted by -mansi95-

Originally posted by riya27

mansu...
yep...
even colors tweeted abt that... 
but didn't get any confirmation..
its the same one... peeps posted both pics and made posts tooROFL
 and regarding mr.V... in a way scaring will do its job too na... in both way..either by impressing or scaring we will get our work doneWink
@shru... nope re... it may be rumor but no one cleared the air stillLOL

 

do you think he is gonna be convinced!ROFLyou should try some item dance!TongueLOLjust like me!ROFL its criminal!!!!!Evil Smile

i just hope she does this show!but the chances are very less!there is already an article in IF about the wild card entries and DD's name isn't there!Ouch
babydance-anim1.gif (15284 bytes)
is this good enough mansuLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-MansiKohli-

-MansiKohli- IF-Sizzlerz
-MansiKohli-
-MansiKohli-

Joined: 13 February 2011
Posts: 12810

Posted: 22 July 2012 at 1:10am | IP Logged
Originally posted by riya27

Originally posted by -mansi95-

Originally posted by riya27

mansu...
yep...
even colors tweeted abt that... 
but didn't get any confirmation..
its the same one... peeps posted both pics and made posts tooROFL
 and regarding mr.V... in a way scaring will do its job too na... in both way..either by impressing or scaring we will get our work doneWink
@shru... nope re... it may be rumor but no one cleared the air stillLOL

 

do you think he is gonna be convinced!ROFLyou should try some item dance!TongueLOLjust like me!ROFL its criminal!!!!!Evil Smile

i just hope she does this show!but the chances are very less!there is already an article in IF about the wild card entries and DD's name isn't there!Ouch
babydance-anim1.gif (15284 bytes)
is this good enough mansuLOL
what's that?!mini version of stand at ease and attention!Shocked

hopey- nice concept darl!just saw your pm about the ss!Embarrassed
-MansiKohli- IF-Sizzlerz
-MansiKohli-
-MansiKohli-

Joined: 13 February 2011
Posts: 12810

Posted: 22 July 2012 at 1:11am | IP Logged
OMG!gauri is so cute in this!Embarrassed
riya27 IF-Sizzlerz
riya27
riya27

Joined: 06 December 2010
Posts: 15561

Posted: 22 July 2012 at 1:16am | IP Logged
Originally posted by -mansi95-

Originally posted by riya27

Originally posted by -mansi95-

Originally posted by riya27

mansu...
yep...
even colors tweeted abt that... 
but didn't get any confirmation..
its the same one... peeps posted both pics and made posts tooROFL
 and regarding mr.V... in a way scaring will do its job too na... in both way..either by impressing or scaring we will get our work doneWink
@shru... nope re... it may be rumor but no one cleared the air stillLOL

 

do you think he is gonna be convinced!ROFLyou should try some item dance!TongueLOLjust like me!ROFL its criminal!!!!!Evil Smile

i just hope she does this show!but the chances are very less!there is already an article in IF about the wild card entries and DD's name isn't there!Ouch
babydance-anim1.gif (15284 bytes)
is this good enough mansuLOL
what's that?!mini version of stand at ease and attention!Shocked

hopey- nice concept darl!just saw your pm about the ss!Embarrassed
after all Mr.V loves rules and regulations naLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-MansiKohli-

-MansiKohli- IF-Sizzlerz
-MansiKohli-
-MansiKohli-

Joined: 13 February 2011
Posts: 12810

Posted: 22 July 2012 at 1:18am | IP Logged
Originally posted by riya27

Originally posted by -mansi95-

Originally posted by riya27

Originally posted by -mansi95-

Originally posted by riya27

mansu...
yep...
even colors tweeted abt that... 
but didn't get any confirmation..
its the same one... peeps posted both pics and made posts tooROFL
 and regarding mr.V... in a way scaring will do its job too na... in both way..either by impressing or scaring we will get our work doneWink
@shru... nope re... it may be rumor but no one cleared the air stillLOL

 

do you think he is gonna be convinced!ROFLyou should try some item dance!TongueLOLjust like me!ROFL its criminal!!!!!Evil Smile

i just hope she does this show!but the chances are very less!there is already an article in IF about the wild card entries and DD's name isn't there!Ouch
babydance-anim1.gif (15284 bytes)
is this good enough mansuLOL
what's that?!mini version of stand at ease and attention!Shocked

hopey- nice concept darl!just saw your pm about the ss!Embarrassed
after all Mr.V loves rules and regulations naLOL
awwie!you know so much about him!Evil Smile so you are going to post that on tuesday in the first page of ranking thread!Approveyou will?!won't you?ROFL
riya27 IF-Sizzlerz
riya27
riya27

Joined: 06 December 2010
Posts: 15561

Posted: 22 July 2012 at 1:19am | IP Logged
mansu...
i will...
y can't iWink
am going to post this tooLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-MansiKohli-

-MansiKohli- IF-Sizzlerz
-MansiKohli-
-MansiKohli-

Joined: 13 February 2011
Posts: 12810

Posted: 22 July 2012 at 1:22am | IP Logged
Originally posted by riya27

mansu...
i will...
y can't iWink
am going to post this tooLOL
are you gonna write "V this is for you" along with that?Evil Smile

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KURBAN HUA dance continued!

Author: Echoesofpassion   Replies: 2   Views: 831

Echoesofpassion 2 831 21 December 2010 at 5:45pm by Silentsoul

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index