Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

RP 50: PArty TImes PKYEK STart SPamming NOw (Page 143)

Rmuk IF-Sizzlerz
Rmuk
Rmuk

Joined: 16 December 2011
Posts: 18697

Posted: 23 July 2012 at 12:25pm | IP Logged
Originally posted by Mohit-deewani

@ chanu : itni badi family hai I get confusedLOL
@ piyu : SENSE OF HUMOUR !ROFL( If u hav watched housefull 2 , u will understand more )
@ Beeni : thanku wifeyHug
@ Romi : EnglishBig smile

Okk good, atb

TeDylove IF-Rockerz
TeDylove
TeDylove

Joined: 18 October 2011
Posts: 7371

Posted: 23 July 2012 at 12:26pm | IP Logged
Originally posted by bellaaa

Originally posted by TeDylove

@laden vese tumare elake me ajj kal bomb ki awaze nahi aa rahi RDX ko beju kya?LOLLOL

@romi kaha chali gai tu?Tongue


amaan kaim hain yahan pe tumne zaroor boob gerwana hai huhLOL
LOLmai sudharne ki koshish ker rahe honWink


accha Shocked  i cant belive...tumari biwi ne pitta kya?ShockedROFL
bellaaa IF-Sizzlerz
bellaaa
bellaaa

Joined: 07 October 2011
Posts: 12920

Posted: 23 July 2012 at 12:26pm | IP Logged
Originally posted by Mohit-deewani

@ chanu : itni badi family hai I get confused LOL
@ piyu : SENSE OF HUMOUR ! ROFL ( If u hav watched housefull 2 , u will understand more ) 
@ Beeni : thanku wifey Hug
@ Romi : English Big smile


ur welcome hubby
Rmuk IF-Sizzlerz
Rmuk
Rmuk

Joined: 16 December 2011
Posts: 18697

Posted: 23 July 2012 at 12:27pm | IP Logged
Originally posted by bellaaa

Originally posted by Rmuk

Originally posted by bellaaa




Aise hi thoda lazy hoon na


ohhhkkkSmile
aur kam cover kiya school ka?

Yup covering up.
Hmmm abhi temperature kaisa hai?[/QUOTE]

good yar
buhat garmi hai yahan pe ajj habss hai yar koi hawa nae chal rahe
[/QUOTE]
Hmmm today hot here too ufff no rain :(
Rmuk IF-Sizzlerz
Rmuk
Rmuk

Joined: 16 December 2011
Posts: 18697

Posted: 23 July 2012 at 12:28pm | IP Logged
New thread bana hai kya??
bellaaa IF-Sizzlerz
bellaaa
bellaaa

Joined: 07 October 2011
Posts: 12920

Posted: 23 July 2012 at 12:28pm | IP Logged
Originally posted by TeDylove

Originally posted by bellaaa

Originally posted by TeDylove

@laden vese tumare elake me ajj kal bomb ki awaze nahi aa rahi RDX ko beju kya?LOLLOL

@romi kaha chali gai tu?Tongue


amaan kaim hain yahan pe tumne zaroor boob gerwana hai huhLOL
LOLmai sudharne ki koshish ker rahe honWink


accha Shocked  i cant belive...tumari biwi ne pitta kya?ShockedROFL


nae becz mai khud ek girl hon
told u girl ladenLOLLOLROFL

bellaaa IF-Sizzlerz
bellaaa
bellaaa

Joined: 07 October 2011
Posts: 12920

Posted: 23 July 2012 at 12:29pm | IP Logged

Yup covering up.
Hmmm abhi temperature kaisa hai?[/QUOTE]

good yar
buhat garmi hai yahan pe ajj habss hai yar koi hawa nae chal rahe
[/QUOTE]
Hmmm today hot here too ufff no rain :([/QUOTE]

acha
yar fast rakha hota hai na toh aur bhe problem ho rahe hai ajkal
bs thori baraaish ho jai toh mosam acha hoga
bellaaa IF-Sizzlerz
bellaaa
bellaaa

Joined: 07 October 2011
Posts: 12920

Posted: 23 July 2012 at 12:29pm | IP Logged
Originally posted by Rmuk

New thread bana hai kya??


patah nae yar

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
PKYEK Help Desk #2

2 3 4 5 6 7 ... 117 118

Author: shewolf.   Replies: 939   Views: 93801

shewolf. 939 93801 16 August 2015 at 9:13am by --Shamoo--
Reliving PKYEK Members' Archive - No Spamming Pls

2 3 4 5 6 7 ... 16 17

Author: relivingpkyek   Replies: 133   Views: 14674

relivingpkyek 133 14674 14 April 2014 at 11:01am by --Shamoo--
FF: My dream PKYEK

2 3 4 5 6 7 ... 156 157

Author: ..Bournville..   Replies: 1254   Views: 96879

..Bournville.. 1254 96879 29 December 2012 at 7:34am by shyama6
PKYEK Tunes(141-Abhay reentry in college)

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: shraddha302   Replies: 171   Views: 85057

shraddha302 171 85057 22 November 2012 at 9:48am by Santhu.The.King
party party party party

2 3 4 5

Author: -Rashu-villian-   Replies: 36   Views: 3122

-Rashu-villian- 36 3122 15 November 2011 at 10:54am by -Rashu-villian-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index