Jhalak Dikhhla Ja 5

India-Forums

   
Jhalak Dikhhla Ja 5
Jhalak Dikhhla Ja 5

!! HEARTTHROB GURMEET CHOUDHARY SUPPORTERS #9 !! (Page 40)

-Zahra15- IF-Rockerz
-Zahra15-
-Zahra15-

Joined: 22 January 2011
Posts: 8689

Posted: 21 July 2012 at 9:42pm | IP Logged
Originally posted by AnuRathi10

Originally posted by zahra15

Originally posted by AnuRathi10

Originally posted by AbbyluvsMaan

@Anu
Lolzz.. Letz catch hold of GC n clone him.. LOL
Thats the hard part naa we need a solid plan lol

We will go in burka at PV set...
claim to be GC's fan
then accompany him in the vanity van.
then make him smell the handkerchief filled with chloroform...
then chori chori from inside itself Reshu will take the driver's seat and we will drive away...

you will be waiting for us in your lamborghini few miles away...
we will shift in that...
then take my private jet and fly to hawaii...
spend few dreamy days with GC
then take him ti USA and make the clone...

as simple as this...haina solid planLOLLOLLOL

typical Hindi movie ishtyleLOL
HAHA what a plan and after that we3 gonna get arrest for kidnapping GCShocked any solution for that lol

Shubh Shubh BoloLOL
I already made the intezaam

see I said we will go to Hawai...so we will patao GC over there and by the time Hindi movie ke police will come GC will already be wooed and he will be our lifesaver LOL

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 129399

Posted: 21 July 2012 at 9:42pm | IP Logged
Originally posted by zahra15

Originally posted by AbbyluvsMaan

@Anu.. Doll...
Doll.. We got a spectator for our vellagiri... ROFL

@ Anu beware...Shocked

I didnt know the V of vellagiri...dont know it fully yet...
but with Reshu I become full on Velli during holidays...
and now you seem to be assisting us too LOL

@ reshu even last night Appi said are you done with your drooling session...i was like how do u know and she said mujhe sab pata hainLOL
hehehe yeah have to seee the vellagiri naa free mein popcorn khane ko bhi milgayega lolllWink
JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 129399

Posted: 21 July 2012 at 9:43pm | IP Logged
hahahaha awesomeee plans by both to get rid of police okay lets execute the plans of cloning GC lolll
-Zahra15- IF-Rockerz
-Zahra15-
-Zahra15-

Joined: 22 January 2011
Posts: 8689

Posted: 21 July 2012 at 9:44pm | IP Logged
Originally posted by AnuRathi10

Originally posted by AbbyluvsMaan

@Anu
Abhi se bride nhi..
Usme ahi tym hai.. GC-Debi dated for 10yrs.. Hamen 5 6 yrs to krne do.. LOL
hahahah this is a fast generation whithin 3 years u get married havent u read twilight series lolWink

I didntLOL

who cares about the book when the movie is hereLOL

I didnt read but I watched it...hahaha...well its the same thing...


5-6 yrs are you kidding Reshu...how will I live without you in the meanwhile LOLLOLLOL
Abby-GC-Crazy IF-Sizzlerz
Abby-GC-Crazy
Abby-GC-Crazy

Joined: 10 December 2010
Posts: 12723

Posted: 21 July 2012 at 9:44pm | IP Logged
@Anu..
U caught me baby...
I hv GC as my wallpaper on my fon..
I hv GC as my laptop background ..
So i spend my whole night looking at him..
At his smile..
In his eyes..
Day Dreaming
-Zahra15- IF-Rockerz
-Zahra15-
-Zahra15-

Joined: 22 January 2011
Posts: 8689

Posted: 21 July 2012 at 9:46pm | IP Logged
Originally posted by AnuRathi10

hahahaha awesomeee plans by both to get rid of police okay lets execute the plans of cloning GC lolll

oyee...there are 3 of us here..

I made the plan...
Reshu made the after planLOL

so who is left for the execution?????LOLLOLLOL

Any guesses anyone ROFL
JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 129399

Posted: 21 July 2012 at 9:46pm | IP Logged
Originally posted by zahra15

Originally posted by AnuRathi10

Originally posted by AbbyluvsMaan

@Anu
Abhi se bride nhi..
Usme ahi tym hai.. GC-Debi dated for 10yrs.. Hamen 5 6 yrs to krne do.. LOL
hahahah this is a fast generation whithin 3 years u get married havent u read twilight series lolWink

I didntLOL

who cares about the book when the movie is hereLOL

I didnt read but I watched it...hahaha...well its the same thing...


5-6 yrs are you kidding Reshu...how will I live without you in the meanwhile LOLLOLLOL
hehe yeah same thing u know the story that all matter exactly how can u survice 5 years without her now its time for u to woo her to get married soon lolWink
JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 129399

Posted: 21 July 2012 at 9:47pm | IP Logged
Originally posted by zahra15

Originally posted by AnuRathi10

hahahaha awesomeee plans by both to get rid of police okay lets execute the plans of cloning GC lolll

oyee...there are 3 of us here..

I made the plan...
Reshu made the after planLOL

so who is left for the execution?????LOLLOLLOL

Any guesses anyone ROFL
oyeee i came up with idea of cloning GC so u 2 have to execute lolll

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Jhalak Dikhhla Ja 5 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index