Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

Do Saheliyan ... (Page 63)

Starktastic IF-Stunnerz
Starktastic
Starktastic

Joined: 08 April 2010
Posts: 43219

Posted: 24 July 2012 at 3:54am | IP Logged
Swami Snehanand ji becomes Sneha baba?!?! ROFL ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

-Appy-monsi08

BarunAddictSays IF-Sizzlerz
BarunAddictSays
BarunAddictSays

Joined: 09 February 2012
Posts: 10260

Posted: 24 July 2012 at 4:00am | IP Logged
Originally posted by -Sneha25-

Originally posted by monsi08

Originally posted by -Sneha25-

Originally posted by arnav_addict

Originally posted by -Sneha25-

Originally posted by arnav_addict

Swami Snehanand & unki hardcore Shishya 'Apple Kumari' ki JAI.ki jai.ki jai.ROFL


Aajao balike... Tum bhi shamil ho jaao mere satsang mein...LOL
No entry fees.. only unlimited bliss...!!! ROFL


Ok Swamiji.Tongue
But satsang RM ke lounge area me nahi hai na???or Arnav Khushi will MISS their 'Satsang Kiss'ROFL



Not at all... Not only ArHi but nobody misses their kisses during my satsang... In fact my satsangs are held to facilitate unlimited kissing to deprived souls... Oldies of the homes come in my satsang allowing love birds to coochie coo at homes..LOL My satsangs promote kissing indirectly... Now you get the motto of my satsang...?Embarrassed No entry fees.. Only unlimited bliss (At home I mean)LOL


Priya... This Nitya Baba.. I mean Sneha Baba endorses French Kissing to say the least ROFL



Yes...!! I do I do...Tongue French kiss is the ultimate Nirvana...Embarrassed ummm...ermmmErmm I mean first step to ultimate Nirvana...ApproveLOL Everything that follows is gradual which leads to ultimate Nirvana...!! LOL


ROFL1st step to ultimate nirvanaROFL
Omg ye Swami hai ya 'kamdev'ROFL

PS-Sneha mere PM me 'blooper' haiWinkyou'll know what it isLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

-Appy-monsi08

monsi08 IF-Rockerz
monsi08
monsi08

Joined: 14 July 2011
Posts: 8983

Posted: 24 July 2012 at 4:01am | IP Logged
Originally posted by NaDzGirl

Swami Snehanand ji becomes Sneha baba?!?! ROFL ROFL


Yep Nadz... shortcut ka zamana hai... Snehanand Ji is too big .. her WISHLUST is too big too..which is ok.. but name can be short LOL


Phir se bolo... Sneha Baba ki JAI ... JAI .. JAIII

The following 2 member(s) liked the above post:

-Appy-Starktastic

Starktastic IF-Stunnerz
Starktastic
Starktastic

Joined: 08 April 2010
Posts: 43219

Posted: 24 July 2012 at 4:11am | IP Logged
Originally posted by monsi08

Originally posted by NaDzGirl

Swami Snehanand ji becomes Sneha baba?!?! ROFL ROFL


Yep Nadz... shortcut ka zamana hai... Snehanand Ji is too big .. her WISHLUST is too big too..which is ok.. but name can be short LOL


Phir se bolo... Sneha Baba ki JAI ... JAI .. JAIII

I just remembered this scene from KKHH




The following 2 member(s) liked the above post:

-Appy-monsi08

monsi08 IF-Rockerz
monsi08
monsi08

Joined: 14 July 2011
Posts: 8983

Posted: 24 July 2012 at 4:12am | IP Logged
Originally posted by NaDzGirl

Originally posted by monsi08

Originally posted by NaDzGirl

Swami Snehanand ji becomes Sneha baba?!?! ROFL ROFL


Yep Nadz... shortcut ka zamana hai... Snehanand Ji is too big .. her WISHLUST is too big too..which is ok.. but name can be short LOL


Phir se bolo... Sneha Baba ki JAI ... JAI .. JAIII

I just remembered this scene from KKHH





LOLLOLLOL

So girls, what's today's prediction?

The following 1 member(s) liked the above post:

-Appy-

207shikha IF-Rockerz
207shikha
207shikha

Joined: 19 March 2012
Posts: 6683

Posted: 24 July 2012 at 4:14am | IP Logged
ROFL.! LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

-Appy-monsi08

BarunAddictSays IF-Sizzlerz
BarunAddictSays
BarunAddictSays

Joined: 09 February 2012
Posts: 10260

Posted: 24 July 2012 at 4:15am | IP Logged
wishlustROFL
Where are you god?ROFL
Me gone caseROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

-Appy-monsi08Starktastic

Starktastic IF-Stunnerz
Starktastic
Starktastic

Joined: 08 April 2010
Posts: 43219

Posted: 24 July 2012 at 4:16am | IP Logged
Prediction?!?! I've more of a wish... 

I wish I wish with all my heart to fly away with Nannav & Khushi in a land apart 

Yup me hoping for some romance shomance with less interruptions before Nannav finds out Khushi bluffed about Bua...

The following 2 member(s) liked the above post:

-Appy-monsi08

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index