Jhalak Dikhhla Ja 5

India-Forums

   
Jhalak Dikhhla Ja 5
Jhalak Dikhhla Ja 5

Salman-Isha AT#2 *Born To Win*Voting Details onPG1 (Page 80)

MsFoodyTwoShoes IF-Sizzlerz
MsFoodyTwoShoes
MsFoodyTwoShoes

Joined: 23 December 2011
Posts: 13915

Posted: 24 August 2012 at 12:51am | IP Logged
hello !!! anybody there ??? Smile

Starktastic IF-Stunnerz
Starktastic
Starktastic

Joined: 08 April 2010
Posts: 43375

Posted: 24 August 2012 at 1:02am | IP Logged
Originally posted by Divya4Srk-Barun

hahaha nadzi di. i wnt tell but plz dnt tell shah that i m the girl in his son's life. :P ROFLROFL

Jeez Divz you're after poor Aryan? LOL Ok you have my blessings. I'll have the hawt daddy and you have the son. Damn it we sound like desperados ROFL

@Varsha
Hey sweets
MsFoodyTwoShoes IF-Sizzlerz
MsFoodyTwoShoes
MsFoodyTwoShoes

Joined: 23 December 2011
Posts: 13915

Posted: 24 August 2012 at 1:07am | IP Logged
drooling over srk and now his son too Wacko divya he must be atleast 8 years younger than u Shocked
gawsh wen is saturday
Starktastic IF-Stunnerz
Starktastic
Starktastic

Joined: 08 April 2010
Posts: 43375

Posted: 24 August 2012 at 1:15am | IP Logged
Age doesn't matter darling Silly I fell for SRK when I was 9 so there ROFL

Ahh Saturday come soon. B&B is on Sat or Sunday? I love Salman's make up there as the beast
MsFoodyTwoShoes IF-Sizzlerz
MsFoodyTwoShoes
MsFoodyTwoShoes

Joined: 23 December 2011
Posts: 13915

Posted: 24 August 2012 at 1:17am | IP Logged
Originally posted by NaDzGirl

Age doesn't matter darling Silly I fell for SRK when I was 9 so there ROFL

Ahh Saturday come soon. B&B is on Sat or Sunday? I love Salman's make up there as the beast

they worn the same costumes as of cartoon characters ... hez so cute Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

Starktastic

Starktastic IF-Stunnerz
Starktastic
Starktastic

Joined: 08 April 2010
Posts: 43375

Posted: 24 August 2012 at 1:18am | IP Logged
Oh he's the cutest ever Day Dreaming I still drool over his 'Zara sa dil mein' act in DID. That's one of my favourites 
MsFoodyTwoShoes IF-Sizzlerz
MsFoodyTwoShoes
MsFoodyTwoShoes

Joined: 23 December 2011
Posts: 13915

Posted: 24 August 2012 at 1:21am | IP Logged
Originally posted by NaDzGirl

Oh he's the cutest ever Day Dreaming I still drool over his 'Zara sa dil mein' act in DID. That's one of my favourites 
i drool over him .. 24/7 ..hehe lol ...even though hez playing beast hez looking cutest Tongue ..just cant wait for sat.
FleurBleue IF-Sizzlerz
FleurBleue
FleurBleue

Joined: 31 October 2010
Posts: 22870

Posted: 24 August 2012 at 2:07am | IP Logged
Hello any Salmanians Embarrassed

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Jhalak Dikhhla Ja 5 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index