Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

S.A.S.R.P.A. {Invites Only} (Page 53)

-chamkilli- IF-Stunnerz
-chamkilli-
-chamkilli-

Joined: 07 March 2012
Posts: 42058

Posted: 20 July 2012 at 12:18pm | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by molten_lava

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by molten_lava

LOL!
This lady!Tongue
u actually went and searched for her
wow u are one crazy gal huh love ya for that
whoa oh her yeah she is pretty too and fair no wonder mamaji chose her

Hey chocobear!Hug

LOL yup, she is actually pretty unlike Manorma Mami.Tongue Mama became lattoo on her!WinkLOL
hey darling by the way what's ur bear nameConfused
haha yeah mami puts too much makeup it aint funny but she is pretty 
more like fidaStar

ok,
Molten lava = Gummy bear
G3 = Butter bear
Yoshi = Volder bear
ok so here are the bear names 
Molten lava = Gummy bear
G3 = Butter bear
Yoshi = Volder bear
Neha = chocobear
p.s. add ur bear names guys

The following 2 member(s) liked the above post:

-happilyunknownmolten_lava

-happilyunknown IF-Rockerz
-happilyunknown
-happilyunknown

Joined: 09 November 2011
Posts: 9210

Posted: 20 July 2012 at 12:19pm | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by Dalmuthuya

Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by Dalmuthuya

Originally posted by molten_lava

Originally posted by Dalmuthuya

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by Dalmuthuya

Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by Dalmuthuya

LOL I AM EVIL MUWHAHAHA. Omfg Can someone go hit Akash? I need to get my elder wand brb. 

U watchin d ep again? I didnt dare. I just saw the hug scene. 16 tymes..who is countin? :D

LOL YOU MAD BRO. I only watched it once. And the hug maybe about 15 times now. Okay I lied 13. But I will get to 40 eventually... XD Or millon. AND PAYAL GIRL STOOD UP. BUT THAT HELLO HI BYE BIATCH. ARGH MAMI NEEDS TO GO FIND MAMAJI. 
to late mamaji is toobusy in his love life
With Laxmiji too? :O 

VOLDERBEAR! U BECAME A GOLDIE!!!! 
Calls for a celebration!Party
YEAH :D LETS ASK BUTTER BEAR TO BRING IN THE BUTTER BEERS! 

Hey now dats stereotyping!! :X u get the frickin beer if you want woman :D

But... But.. I LOVE YOU... Shocked
U don't love me??????

Grr...Cry

I feel so unloved,  sad and lonely. BAHHH! Cry

Thats it!!

Bears!!

I summon you; for a group..BEAR hug!!!
p.s did arhi actually share a bearhug today?Day Dreaming
Shit im addicted ..:O

The following 3 member(s) liked the above post:

Dalmuthuyamolten_lava-chamkilli-

-happilyunknown IF-Rockerz
-happilyunknown
-happilyunknown

Joined: 09 November 2011
Posts: 9210

Posted: 20 July 2012 at 12:20pm | IP Logged
Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by molten_lava

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by molten_lava

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by molten_lava

LOL!
This lady!Tongue
u actually went and searched for her
wow u are one crazy gal huh love ya for that
whoa oh her yeah she is pretty too and fair no wonder mamaji chose her

Hey chocobear!Hug

LOL yup, she is actually pretty unlike Manorma Mami.Tongue Mama became lattoo on her!WinkLOL
hey darling by the way what's ur bear nameConfused
haha yeah mami puts too much makeup it aint funny but she is pretty 
more like fidaStar

ok,
Molten lava = Gummy bear
G3 = Butter bear
Yoshi = Volder bear
ok so here are the bear names 
Molten lava = Gummy bear
G3 = Butter bear
Yoshi = Volder bear
Neha = chocobear
p.s. add ur bear names guys

There are only these many bears till nw :) By adding our spamer frnds we can expand the family :D

The following 2 member(s) liked the above post:

molten_lava-chamkilli-

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 20 July 2012 at 12:20pm | IP Logged
Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by molten_lava

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by molten_lava

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by molten_lava

LOL!
This lady!Tongue
u actually went and searched for her
wow u are one crazy gal huh love ya for that
whoa oh her yeah she is pretty too and fair no wonder mamaji chose her

Hey chocobear!Hug

LOL yup, she is actually pretty unlike Manorma Mami.Tongue Mama became lattoo on her!WinkLOL
hey darling by the way what's ur bear nameConfused
haha yeah mami puts too much makeup it aint funny but she is pretty 
more like fidaStar

ok,
Molten lava = Gummy bear
G3 = Butter bear
Yoshi = Volder bear
ok so here are the bear names 
Molten lava = Gummy bear
G3 = Butter bear
Yoshi = Volder bear
Neha = chocobear
p.s. add ur bear names guys

That awkward moment when there are only 4 ppl in the chat club and Neha calls for more bears!LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

Dalmuthuya-happilyunknown-chamkilli-

-chamkilli- IF-Stunnerz
-chamkilli-
-chamkilli-

Joined: 07 March 2012
Posts: 42058

Posted: 20 July 2012 at 12:20pm | IP Logged
Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by molten_lava

Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by Dalmuthuya

LOL I AM EVIL MUWHAHAHA. Omfg Can someone go hit Akash? I need to get my elder wand brb. 

U watchin d ep again? I didnt dare. I just saw the hug scene. 16 tymes..who is countin? :D

I think I raped the replay button of that hug scene. btw, thank you so much for the link!Hug

Well ur welcome! i was watching dat scene and thought my darling bears shuld watch it wid me too! :D BTW neha did ua choose ur bear name?
oh yeah babes it is chocobear likeyWink

IN the name of bear law, in front of all you fellow bears i neme thee, -chamkilli- as CHOCOBEAR!!!

Stay true to ur name fellow bear and get cavities, Spam like der is no tmrw and it gives u a ticket to bear heaven.

[.S congrts on the IF dazzler tingy!! WHoop whoop!

oh hey thnx thnx for crowning me as chocobear Star
and thnx so hurry up and become a i-f dazzler soon tooLOL
hell ya there is a tom or how else will we spam kekeROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

-happilyunknownmolten_lava

Dalmuthuya IF-Dazzler
Dalmuthuya
Dalmuthuya

Joined: 09 March 2012
Posts: 4931

Posted: 20 July 2012 at 12:21pm | IP Logged
ATTENTION BEARS: I, VOLDER BEAR A.K.A Yoshi, Poshi, Toshi ( yeah they call me that too -.- I have a hard life) Mario, ( yeah that's funny -.- NOT) Yo, Yoshay, yosh. LOVES ALL HER BEARS. AND BUTTER BEAR YOU CANNOT DIVORCE ME. I AM VOLDERBEAR I AM MARRIED FOREVER. ( See what I did there because Voldermort said he lives forever... and okay I am done.) 

The following 3 member(s) liked the above post:

-happilyunknownmolten_lava-chamkilli-

-happilyunknown IF-Rockerz
-happilyunknown
-happilyunknown

Joined: 09 November 2011
Posts: 9210

Posted: 20 July 2012 at 12:21pm | IP Logged
Guys wel make a pact! no matter how many bears we add we are the big bears! *choose sensible name for superior ppl..i suck at naming..my kids are gna end up being named as arnav and virat..evn if dey are girls :D*

The following 3 member(s) liked the above post:

Dalmuthuyamolten_lava-chamkilli-

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 20 July 2012 at 12:22pm | IP Logged
HUGS BEARS!

The following 2 member(s) liked the above post:

Dalmuthuya-chamkilli-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 38090

-Alohomora- 293 38090 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: meluvsrk   Replies: 610   Views: 38130

meluvsrk 610 38130 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 42224

-Sangs- 1199 42224 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
Abusers#33 | Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 35 36

Author: isomers   Replies: 286   Views: 16280

isomers 286 16280 09 February 2013 at 12:48pm by ..-Jia-..
| Incognito Critics 104 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 87 88

Author: Ishan.   Replies: 696   Views: 54124

Ishan. 696 54124 28 December 2012 at 2:23pm by wanker

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index