Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

S.A.S.R.P.A. {Invites Only} (Page 48)

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 20 July 2012 at 11:53am | IP Logged
Originally posted by Dalmuthuya

I LOVE ALL THOSE NAMES. THEY MAKE ME HUNGRY... But for some odd reason while I was reading all those names I thought of VOLDERBEAR. AHAAHAHAHAH I CANNOT STOP LAUGHING. Yeah, that moment when you're so damn funny you laugh at your own joke. SNAP. 

Hey, volderbear sounds nice and evil! Buaha ha ha!LOL
They you shall be called volderbear!

The following 3 member(s) liked the above post:

Dalmuthuya-happilyunknown-chamkilli-

-chamkilli- IF-Stunnerz
-chamkilli-
-chamkilli-

Joined: 07 March 2012
Posts: 42058

Posted: 20 July 2012 at 11:53am | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Another random question.

Can I invite a friend here to chat with us? Is it allowed? 
sure as long as she is a spammer and umm crazy like us then oh hell yaLOL
and pm sneha about it

iss questions ko seriously kya naam doonConfused

The following 2 member(s) liked the above post:

-happilyunknownmolten_lava

-chamkilli- IF-Stunnerz
-chamkilli-
-chamkilli-

Joined: 07 March 2012
Posts: 42058

Posted: 20 July 2012 at 11:55am | IP Logged
Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by Cyberpsychooo

OK another random Q

who placed the petal path while arhi were hugging??



L -A-X-M-I-J-I. They dont call her supergoat for nothin.
u mean supergoatwa hello hi bye byeShocked

The following 2 member(s) liked the above post:

-happilyunknownmolten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 20 July 2012 at 11:57am | IP Logged
Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by molten_lava

Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by molten_lava

Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by Cyberpsychooo

OK another random Q

who placed the petal path while arhi were hugging??



L -A-X-M-I-J-I. They dont call her supergoat for nothin.

Hail Laxmiji! The only sane Raizada! I think she's some secret agent of Devi Maiyya. You know even when Arnav was angry with Khushi, Laxmi used to be with Khushi always. And she also used to spy on Shyam!LOL

I think the spyin on shyam thing was her own personal choice though.
Laxmiji likey..;)

Oooh! she had a secret crush on Shyam?WinkLOL

Now I know where is Laxmi the entire time. She is busy meeting our lover boy Shyam.Tongue

bt wat abt mamaji? who is his dilruba?

Do you remember that freaky lady who used to always taunt Anjali and Arnav-Lavanya when she used to come to Raizada house?
I think her!LOL
Mami used to really hate her!LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Dalmuthuya-happilyunknown

-happilyunknown IF-Rockerz
-happilyunknown
-happilyunknown

Joined: 09 November 2011
Posts: 9210

Posted: 20 July 2012 at 11:57am | IP Logged
Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by Cyberpsychooo

OK another random Q

who placed the petal path while arhi were hugging??



L -A-X-M-I-J-I. They dont call her supergoat for nothin.
u mean supergoatwa hello hi bye byeShocked

LOL ya :) and @ rach did ur frndwa reply?

The following 1 member(s) liked the above post:

molten_lava

-chamkilli- IF-Stunnerz
-chamkilli-
-chamkilli-

Joined: 07 March 2012
Posts: 42058

Posted: 20 July 2012 at 11:58am | IP Logged
heyo wassap bears
so what did muah misswa
and what's my bear name i dont wanna be an outsider hello hi plz no bye bye'sCry

The following 2 member(s) liked the above post:

-happilyunknownmolten_lava

-happilyunknown IF-Rockerz
-happilyunknown
-happilyunknown

Joined: 09 November 2011
Posts: 9210

Posted: 20 July 2012 at 11:58am | IP Logged
Originally posted by molten_lava

Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by molten_lava

Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by molten_lava

Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by Cyberpsychooo

OK another random Q

who placed the petal path while arhi were hugging??



L -A-X-M-I-J-I. They dont call her supergoat for nothin.

Hail Laxmiji! The only sane Raizada! I think she's some secret agent of Devi Maiyya. You know even when Arnav was angry with Khushi, Laxmi used to be with Khushi always. And she also used to spy on Shyam!LOL

I think the spyin on shyam thing was her own personal choice though.
Laxmiji likey..;)

Oooh! she had a secret crush on Shyam?WinkLOL

Now I know where is Laxmi the entire time. She is busy meeting our lover boy Shyam.Tongue

bt wat abt mamaji? who is his dilruba?

Do you remember that freaky lady who used to always taunt Anjali and Arnav-Lavanya when she used to come to Raizada house?
I think her!LOL
Mami used to really hate her!LOL

Thats it!! :D Hats off agent R! REspect *&^%

The following 1 member(s) liked the above post:

molten_lava

molten_lava IF-Rockerz
molten_lava
molten_lava

Joined: 26 November 2011
Posts: 5105

Posted: 20 July 2012 at 11:58am | IP Logged
Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by -happilyunknown

Originally posted by Cyberpsychooo

OK another random Q

who placed the petal path while arhi were hugging??



L -A-X-M-I-J-I. They dont call her supergoat for nothin.
u mean supergoatwa hello hi bye byeShocked

LOL ya :) and @ rach did ur frndwa reply?

Nope yaar! Either she really got freaked out by me or she is offline!LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-chamkilli-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 37620

-Alohomora- 293 37620 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: meluvsrk   Replies: 610   Views: 37356

meluvsrk 610 37356 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 41720

-Sangs- 1199 41720 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
Abusers#33 | Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 35 36

Author: isomers   Replies: 286   Views: 16035

isomers 286 16035 09 February 2013 at 12:48pm by ..-Jia-..
| Incognito Critics 104 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 87 88

Author: Ishan.   Replies: 696   Views: 52607

Ishan. 696 52607 28 December 2012 at 2:23pm by wanker

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index