Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

New OS: The Confession (Page 2)

SmileyStar IF-Rockerz
SmileyStar
SmileyStar

Joined: 20 September 2011
Posts: 5641

Posted: 19 July 2012 at 5:11am | IP Logged
Originally posted by claireDD

res
***************************************************************************************************
edited to add...



wooohhooo
ahh i love my timing...
first page ...yipeee...
im running around in circles doing the merry dance...wanna join in???LOL

fantastic ...fabulous...all together FANTABULOUS!!!!!!!
ah how much i love to see this in today's episode...
is there anyway u cud join hands with arshad khan???
ipk will have 10.00 trps...Big smile

this ia awesome fari...ClapClap
i loved his excuse for being inside the closet...LOL
i wonder how she manages to resist him...Shocked

keep writing baby...
U ROCK...!!!!!!!!!!!!!!

umwahhh

HugHug



Ohhh! Dilruuu!! You're on first page?? Shocked LOL I'm joining in in your dance Wink

Ok enough dancing done! I'm out of breath now LOL You liked it?? You did? Yayyy! I wrote this one without thinking LOL When I saw the precap I was like I have to write something and this is the outcome Wink Joining hands with Arshad Khan... Hmmm... If that happens I'll have Arhi have Ashar and Asmara within a month ROFL ROFL

Thanks Dilru! I love you sweetie!! Mwahhh! Heart

zohakhan7 IF-Stunnerz
zohakhan7
zohakhan7

Joined: 20 November 2009
Posts: 33502

Posted: 19 July 2012 at 5:11am | IP Logged
Beautiful os Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

SmileyStar

Josupra Senior Member
Josupra
Josupra

Joined: 22 June 2011
Posts: 711

Posted: 19 July 2012 at 5:19am | IP Logged
Loved it.. Hope they talk so openly in the show which they never do

The following 1 member(s) liked the above post:

SmileyStar

SmileyStar IF-Rockerz
SmileyStar
SmileyStar

Joined: 20 September 2011
Posts: 5641

Posted: 19 July 2012 at 5:19am | IP Logged
Originally posted by tash10

<font color="#660033" size="2" face="Comic Sans MS, Times, serif">ReservedEmbarrassed
</div>Will edit later- had a very very tiring day!!!</font>
<div>


<font color="#660033" size="2" face="Comic Sans MS, Times, serif">-edited-</font>


<font color="#660033" size="2" face="Comic Sans MS">Ok, I had to edit soon because reading your works alwaysrefresh me!!! Big hug to you FariHugAnd yes, by the way, am on first pageParty</font>


<font color="#660033" size="2" face="Comic Sans MS">It was a wonderful OS, perfectly blending Arnav's and Khushi's emotions, with a mix of fun as well as a heart-soothing touch!!! Loved it!!!HeartThe confession at the end was truly superb!!!</font>


<font color="#660033" size="2" face="Comic Sans MS">Can't tell you how I am waiting for tonight's episode to see cutie pie hiding in the closet and Khushi's reactionROFLAnd your OS was just in time!!!</font>


Tashuuu Hug

Its almost becoming a habit seeing you on the first page LOL I don't know how you do it girl! I'm dead impressed! *bows deeply* Wink you're sooo super efficient and look at me! I haven't even replied back to comments on my SS and my last OS... I'm such a lazy person, like seriously LOL

Glad to know you liked it and I won't thank you for writing such lovely comments everytime cos it seems very monotonous ROFL you just guess this from now onwards ROFL

And I can't wait either!! Arnav is just looking sooo adorably cute these days! Awww hiding in the cupboard! Isn't he such a sweetheart? Heart I Luurvvee him sooo much LOL
SmileyStar IF-Rockerz
SmileyStar
SmileyStar

Joined: 20 September 2011
Posts: 5641

Posted: 19 July 2012 at 5:22am | IP Logged
Originally posted by -_-harsh42

Good one, sweetie. . . .

Fab concept!! Big smile



Awww Thanks Harshu Embarrassed Glad you gave it a read Big smile
SmileyStar IF-Rockerz
SmileyStar
SmileyStar

Joined: 20 September 2011
Posts: 5641

Posted: 19 July 2012 at 5:27am | IP Logged
Originally posted by divus14

Beautiful...Smile</font>


Thank Youuu Embarrassed

Originally posted by angie_g82

Loved it ;)


Glad to know you did! Thanks Embarrassed

Originally posted by Arshisarunrocks

Lovely!Heart


Thank Youuu Big smile

Originally posted by swetha_ch

Its beautiful..


Awww Thanksss! Tongue

Originally posted by zohakhan59

Beautiful osHeart


Glad to know you liked it! Thank Youuu Big smile

Originally posted by Josupra

Loved it.. Hope they talk so openly in the show which they never do


Yes! They never do! We can only imagine these wonderful things in OS's etc Wink
Lalaland222 Goldie
Lalaland222
Lalaland222

Joined: 19 February 2012
Posts: 977

Posted: 19 July 2012 at 5:30am | IP Logged
Cutteee. Thumbs Up

The following 1 member(s) liked the above post:

SmileyStar

SmileyStar IF-Rockerz
SmileyStar
SmileyStar

Joined: 20 September 2011
Posts: 5641

Posted: 19 July 2012 at 5:34am | IP Logged
Originally posted by Sweet_Ashum

Gahhh!
Did I ever tell you I hate you? No?
UgHHH!
I Hattte you!!!!!

I wasnt able to connect the net in the first place, I panicked thinking about evryone's reactions, then I started thinking about the computer repairwala, then I was thinking about his fees, the Allah ta'ala better knows why ur thought popped up in my mind, n I started thinking about the comments I wrote on ur OS n diary, n that u din reply n what ur reply would be n then I msged my sister asking her what do I do...she tried helping me between her lectures...poor she...she's doing her M.Tech n is in 2nd year

Allah ta'ala helped me n net got connected...I log in n what do I see?
Fari madam has written an OS n gotten 7 comments already
I quickly resd hoping to get a place on 1st page n BAM!!!!
I inaugrated the 2nd page

Grrr!!! I sooo hate you

Coming to the OS
It was so beautiful n touching!
Esp the way Arnav confessed
Hope he reads this n get tutorials rather than from "lowe" guru NKLOL
I've always marvelled at your ability to string in words together, Masha Allah n I say again I wished I too could do it. Coz when I sit to write no dialogues pop up in my head
I have to rack my brains to put a piece together
Brilliant OS sista!
Hate youROFL

P.S: BLOOPER!
I remembered that you never told you what
It suppose it should be you never told me what


First of all, your comment cracked me up big time ROFL Allah Ta'ala helped you alot in logging on to the forums, huh? ROFL

Awww it sucks you aren't on the first page but Allah Ta'ala ki marzi LOL Awww you like my dialogues? I think they're so fazol ROFL But yeah, dialogues come easily to me but the describing part doesn't. Tongue

And your P.S has me completely confused?! What is it? Huh? *scratching her head and thinking* Tell me quickly! Tell tell, bolo bolo! LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Sweet_Ashumpakpearl

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
kriyaansh & Swaron luv cnfesion(SS) *ended*

2 3 4 5 6 7 ... 52 53

Author: ..nams..   Replies: 419   Views: 110416

..nams.. 419 110416 21 August 2013 at 1:17am by PoojaSheth
OS:CONFESSION OF LOVE(PART 2 UPDT ON PG6)

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: deeps_92   Replies: 76   Views: 21868

deeps_92 76 21868 17 December 2011 at 4:28am by coolangel18
FF-Maan's confession&Geet's revelation-53last part

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: dewdropred   Replies: 1131   Views: 269865

dewdropred 1131 269865 30 September 2011 at 9:23pm by -serenity-
{~sweet funny confession~}miniAR ff..completed

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: OkThanksBye   Replies: 83   Views: 27118

OkThanksBye 83 27118 12 July 2011 at 8:12am by OkThanksBye
Neha's Oneshots (Mayur confession pg 8)

2 3 4 5 6 7 8

Author: Neha_S   Replies: 61   Views: 7641

Neha_S 61 7641 03 July 2011 at 4:57pm by minaalM

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index