Balika Vadhu

India-Forums

   
Balika Vadhu
Balika Vadhu

AnSh-Tera Hone Laga Hun(AT 7)caps pg125,126,128 (Page 75)

SiriuslySujal IF-Dazzler
SiriuslySujal
SiriuslySujal

Joined: 14 July 2005
Posts: 2566

Posted: 23 July 2012 at 8:27am | IP Logged
Originally posted by dixie123

Originally posted by SiriuslySujal

  
Nah, I'm pretty sure the family will be the ones to tell her. And yeah, Shiv will definitely tag along to be Anandi's support system Smile Whether she likes it or not!
 
DS is there to make sure Shiv tags along !! LOL
 
 
*assuming this happens after the tabela scene*
 
 
Anandi: Ma bimar hai? Kya? Main abhi Bilaria ke liye nikalti hoon...
 
 
DS: Arre, ruk, chhori! Itni baaris me itne door akeli chali jaavegi? Siv ko saath le chalo... kyun Siv beta? Wink
 
 
Shiv: Haan, bilkul... aise main aapko akele jaane nahin de sakta, Anandi ji.
 
 
Anandi: Ermm D'oh Angry
 
 
Shiv: *braces himself for another firing*

The following 2 member(s) liked the above post:

dixie123itsRitzi

itsRitzi IF-Addictz
itsRitzi
itsRitzi

Joined: 12 May 2012
Posts: 54232

Posted: 23 July 2012 at 8:32am | IP Logged
haha gud one NAZ!!!ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

SiriuslySujal

dixie123 IF-Sizzlerz
dixie123
dixie123

Joined: 02 August 2011
Posts: 15896

Posted: 23 July 2012 at 8:42am | IP Logged
Originally posted by SiriuslySujal

Originally posted by dixie123

Originally posted by SiriuslySujal

  
Nah, I'm pretty sure the family will be the ones to tell her. And yeah, Shiv will definitely tag along to be Anandi's support system Smile Whether she likes it or not!
 
DS is there to make sure Shiv tags along !! LOL
 
 
*assuming this happens after the tabela scene*
 
 
 
Seriously, I am hoping they don't cut the tabela scene off trying to get this Bhago thing in between.

The following 2 member(s) liked the above post:

SiriuslySujalcosmogirl77

dixie123 IF-Sizzlerz
dixie123
dixie123

Joined: 02 August 2011
Posts: 15896

Posted: 23 July 2012 at 9:11am | IP Logged
Yay !! Kal hoga Tabela mein romance !! Dancing

The following 1 member(s) liked the above post:

cosmogirl77

khusi_* IF-Stunnerz
khusi_*
khusi_*

Joined: 24 January 2005
Posts: 26008

Posted: 23 July 2012 at 9:11am | IP Logged
finally AnSh guys..and tabela scenes surely in next epi

The following 1 member(s) liked the above post:

monamie111

monamie111 IF-Rockerz
monamie111
monamie111

Joined: 05 May 2011
Posts: 5084

Posted: 23 July 2012 at 9:15am | IP Logged
yes finally!! Big smile

hum tum 1k haveli me bandh ho...
aur chabi kho jaaye.. Tongue LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

KwitKattscosmogirl77khusi_*itsRitzi

itsRitzi IF-Addictz
itsRitzi
itsRitzi

Joined: 12 May 2012
Posts: 54232

Posted: 23 July 2012 at 9:15am | IP Logged
thank gudness  the plot is moving  i just wrote the starting of my FF n seems like its gonna be like BV !! 

The following 2 member(s) liked the above post:

cosmogirl77monamie111

itsRitzi IF-Addictz
itsRitzi
itsRitzi

Joined: 12 May 2012
Posts: 54232

Posted: 23 July 2012 at 9:16am | IP Logged
Originally posted by monamie111

yes finally!! Big smile

hum tum 1k haveli me bandh ho...
aur chabi kho jaaye.. Tongue LOL


Hveli mein baandh lol ROFLROFLROFL

Waise am Wondering y Shiv has brought the GIFT abhi se Anandi ko spoil kar raha hain ROFLROFLROFLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

KwitKattscosmogirl77monamie111

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Where r u AnSh Fans????

Author: AkDha_Fanatic   Replies: 8   Views: 3901

AkDha_Fanatic 8 3901 10 November 2011 at 9:48am by anshansh
thappad laga

Author: tvfreaq   Replies: 1   Views: 931

tvfreaq 1 931 20 July 2011 at 1:41am by Nandita5
!*Zor ka jhatka Dheere se Laga*!

Author: ammoos   Replies: 6   Views: 1980

ammoos 6 1980 01 March 2011 at 7:26am by sudss
Balika Vadhu (Aag LAGA Do) - 05 Nov PRECAP

Author: promoking   Replies: 3   Views: 845

promoking 3 845 05 November 2009 at 2:43am by sanw
Paathshaala Promos*Videos*Anandi-CAPS ADDED

Author: CeruleanSky   Replies: 8   Views: 1042

CeruleanSky 8 1042 17 October 2008 at 11:28am by CeruleanSky

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Balika Vadhu Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index