Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

Itnay saray FB par phir bhi no regret? (Page 3)

..Surbhi.. IF-Dazzler
..Surbhi..
..Surbhi..

Joined: 26 November 2010
Posts: 3386

Posted: 18 July 2012 at 2:38pm | IP Logged
could be.. lets see...

The following 1 member(s) liked the above post:

-MeMyselfI

.shinchan. IF-Addictz
.shinchan.
.shinchan.

Joined: 18 March 2012
Posts: 51262

Posted: 18 July 2012 at 2:39pm | IP Logged
on d way...after contract is over...

The following 1 member(s) liked the above post:

-MeMyselfI

-MeMyselfI IF-Stunnerz
-MeMyselfI
-MeMyselfI

Joined: 22 June 2010
Posts: 26328

Posted: 18 July 2012 at 2:39pm | IP Logged
Originally posted by pisces25

Originally posted by ..Manal..

Exactly Devu ! FOR Real ASR ! n guilt !! We Need Shyam Back !! as Once shyam is Bk again ! everything will be Crystal Clear !! 
but For now I dunno y ppl think this is Redemption track ! cuz Redemption is Yet to Come :) ! 


Repentance will only come when the whole 6 month contract will be out in front of the family. The whole past needs to come out first. Shyam needs to show his true face to Anjali they all need to learn how Khushi and Shyam met. There is just soo much more. Right now its more like the calm before the storm.LOL
that is a good point you have there...perhaps the social stigma of 6 month finally bring on the repentence mode..meanwhile, he can feel a little crappy for hurting her..Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

.Manal.

.Manal. IF-Addictz
.Manal.
.Manal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 73511

Posted: 18 July 2012 at 2:40pm | IP Logged
ROFL ! see 1 thing was proved with Todays Flashback ROFL these 2 have done evil n Crazy things with each other ROFL ! isiliye toh he was laughing  when he said :  "Pagalpan aur madness to haiā€¦.jahan Khushi ho..vahaan pagalpan aur madness to ho ga hi

The following 2 member(s) liked the above post:

-MeMyselfI.shinchan.

-MeMyselfI IF-Stunnerz
-MeMyselfI
-MeMyselfI

Joined: 22 June 2010
Posts: 26328

Posted: 18 July 2012 at 2:42pm | IP Logged
Originally posted by vijji12

i dont think so this is redemtion track.but i dont have any idea what track it is eitherShocked.i am as confused as cv's.
itni confuse na hona...LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

vijji12

-MeMyselfI IF-Stunnerz
-MeMyselfI
-MeMyselfI

Joined: 22 June 2010
Posts: 26328

Posted: 18 July 2012 at 2:44pm | IP Logged
Originally posted by ..Manal..

Originally posted by pisces25

Originally posted by ..Manal..

Exactly Devu ! FOR Real ASR ! n guilt !! We Need Shyam Back !! as Once shyam is Bk again ! everything will be Crystal Clear !! 
but For now I dunno y ppl think this is Redemption track ! cuz Redemption is Yet to Come :) ! 


Repentance will only come when the whole 6 month contract will be out in front of the family. The whole past needs to come out first. Shyam needs to show his true face to Anjali they all need to learn how Khushi and Shyam met. There is just soo much more. Right now its more like the calm before the storm.LOL
Exactly !! and who knows ! once the 6 months Contract is out !! it will too affect Payash ! n We might see Stronger Payal Walking out from RM as she was the reason khushi Went thru this *imnot sayying this btw LOL * !! 

this all is just trailer ;] ! Picture abhi baki hai ;] 

perhaps its going to be "you dont know what you got until you lose it" ... but even then it just feels odd that ASR is not regretting it at all..
-MeMyselfI IF-Stunnerz
-MeMyselfI
-MeMyselfI

Joined: 22 June 2010
Posts: 26328

Posted: 18 July 2012 at 2:45pm | IP Logged
Originally posted by ..Manal..

ROFL ! see 1 thing was proved with Todays Flashback ROFL these 2 have done evil n Crazy things with each other ROFL ! isiliye toh he was laughing  when he said :  "Pagalpan aur madness to hai'.jahan Khushi ho..vahaan pagalpan aur madness to ho ga hi
 
he just likes to man-handled by khushi..ROFL..just doesn't want to admit it..

The following 1 member(s) liked the above post:

.Manal.

.Manal. IF-Addictz
.Manal.
.Manal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 73511

Posted: 18 July 2012 at 2:48pm | IP Logged
Originally posted by -Huma-

Originally posted by ..Manal..

Originally posted by pisces25

Originally posted by ..Manal..

Exactly Devu ! FOR Real ASR ! n guilt !! We Need Shyam Back !! as Once shyam is Bk again ! everything will be Crystal Clear !! 
but For now I dunno y ppl think this is Redemption track ! cuz Redemption is Yet to Come :) ! 


Repentance will only come when the whole 6 month contract will be out in front of the family. The whole past needs to come out first. Shyam needs to show his true face to Anjali they all need to learn how Khushi and Shyam met. There is just soo much more. Right now its more like the calm before the storm.LOL
Exactly !! and who knows ! once the 6 months Contract is out !! it will too affect Payash ! n We might see Stronger Payal Walking out from RM as she was the reason khushi Went thru this *imnot sayying this btw LOL * !! 

this all is just trailer ;] ! Picture abhi baki hai ;] 

perhaps its going to be "you dont know what you got until you lose it" ... but even then it just feels odd that ASR is not regretting it at all..
Maybe im Way too Positive with this show ! but I dunno ! i think The Kidnapping n Separation did make him Regret for doing so much with her ! :) ! but i still think Some how it will be ASRs past tht again will make him a Jerk for 1-2 epi;s n tht is when khushi leaves n thts when we will see PROPER guilt /regret :) ! for now this is about him being ready to be a joru ka ghulam to make her smile rofl 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
do dilonke baat ya phir char!

2

Author: shobrakapooor   Replies: 11   Views: 1306

shobrakapooor 11 1306 18 November 2011 at 7:58am by shobrakapooor
Jaeye ap kaha jaynge Yeh nazar lautake phir aayegi

Author: ArshiLover   Replies: 5   Views: 1037

ArshiLover 5 1037 17 November 2011 at 8:21am by ArshiLover
Chali chali phir chali chali...Ishq di hawa chali

2

Author: -SilverAngel-   Replies: 10   Views: 1540

-SilverAngel- 10 1540 11 November 2011 at 12:23pm by -SilverAngel-
pehle current phir shock.lolzz

Author: .Saraa.   Replies: 4   Views: 767

.Saraa. 4 767 25 October 2011 at 12:03am by anjani-pagli
decisions taken in haste lead to regret

Author: hkhb17   Replies: 2   Views: 906

hkhb17 2 906 10 August 2011 at 1:14pm by AquaBluez17

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index