Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

KHUSHI STOP POKING your NOSE everywhere of F SAKE (Page 10)

.Manal. IF-Addictz
.Manal.
.Manal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 73511

Posted: 18 July 2012 at 2:42pm | IP Logged
Originally posted by tenxin

I love ur post ...love reading them  Big smile...i had to comment :P
 Loved the episode...NK-Narnav was cuteee...and FBs was awesome with ASR smirk and NK's reaction to hear the romantic version of our Arhi..and Akash is trying to become ASR lol...seriously...why so much fuss..i dont get this...precap was way too cute ...cant wait for the epi
Awww Thanks <3 Means alot to me tht u actually like my Posts :) ! ]
gagahahahah it was Not Just NK's Reaction But My Mouth was Wide Open n i was ROFLing like hell ROFL !! 


Happy-go-lucky Goldie
Happy-go-lucky
Happy-go-lucky

Joined: 04 July 2012
Posts: 1081

Posted: 18 July 2012 at 2:42pm | IP Logged
what? u hv both nk n nannav? nt fair, nt at all fair! why did u give me false hopes of sending nk my way then, huh, tells me *mami ishtyle*? But i know, both hotty n cutie will be mine one day *day dreaming* rofl...

The following 1 member(s) liked the above post:

.Manal.

.Manal. IF-Addictz
.Manal.
.Manal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 73511

Posted: 18 July 2012 at 2:45pm | IP Logged
Originally posted by Happy-go-lucky

what? u hv both nk n nannav? nt fair, nt at all fair! why did u give me false hopes of sending nk my way then, huh, tells me *mami ishtyle*? But i know, both hotty n cutie will be mine one day *day dreaming* rofl...
I was BEING KIND !! so tht Helps u CALM down n BREATHE ! but u PERFECTLY FINE CHEATAAA Angry !! so should i send him :( !! 

Happy-go-lucky Goldie
Happy-go-lucky
Happy-go-lucky

Joined: 04 July 2012
Posts: 1081

Posted: 18 July 2012 at 3:01pm | IP Logged
oh...oops...no see i'm not fine...*hyperventilates* see, i need help *hyperventilates some more* so send nk now, plz, pretty plz? Lol... Its ok, u can send him 2mro, its freaking 2:30 in d morning already n i gotta try to get some sleep... (U must b thinking i'm a real nutcase...lol)

The following 1 member(s) liked the above post:

.Manal.

.Manal. IF-Addictz
.Manal.
.Manal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 73511

Posted: 18 July 2012 at 3:03pm | IP Logged
ROFL NAUTANKI ROFL ! will send BUA ROFL !! 


Happy-go-lucky Goldie
Happy-go-lucky
Happy-go-lucky

Joined: 04 July 2012
Posts: 1081

Posted: 18 July 2012 at 3:11pm | IP Logged
nahiii ...*thud*dead*goes to arhi heaven* hahaa, i'm now in a much better piace, what'll u do now, tells, tells ?

The following 1 member(s) liked the above post:

.Manal.

.Manal. IF-Addictz
.Manal.
.Manal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 73511

Posted: 18 July 2012 at 3:12pm | IP Logged
hahahah to bad ROFL ! only khushi is in tht heaven with Arnav's clone ROFL real Anie boy is with me ROFL 

sweet_ipsi Goldie
sweet_ipsi
sweet_ipsi

Joined: 10 February 2011
Posts: 1416

Posted: 18 July 2012 at 3:17pm | IP Logged
r u gals fighting over NK??...cnt blame u...he is such a swthrt...cn make any1 smile wid his cuteness...wish they kp him in the show for ever...hats off to the dialogue writer for gvng him such amazng lines & to karan for executing it so beautifully...especially the accent...

The following 1 member(s) liked the above post:

.Manal.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
I m happy for GUPTAS,to hell with Khushi's khushi

2 3 4 5 6 7 ... 11 12

Author: UltimateBarun   Replies: 94   Views: 32638

UltimateBarun 94 32638 20 May 2013 at 3:46pm by .Brooke.
'Khushi, Khushi, Khushi' - Arnav

2 3 4 5 6 7

Author: minuu   Replies: 49   Views: 45005

minuu 49 45005 17 May 2013 at 10:41am by .Brooke.
Naina's VM Gallery / Aas Paas Khuda *New*

2 3 4 5 6 7 ... 16 17

Author: Enigma.   Replies: 133   Views: 36265

Enigma. 133 36265 15 September 2012 at 1:24pm by Maha149
Chup Khushi Na Bol Khushi

Author: Khilonaa   Replies: 4   Views: 6673

Khilonaa 4 6673 30 May 2012 at 1:56am by Lovely-Zakir
stop her tears/stop caring for her??

Author: gheet   Replies: 2   Views: 1799

gheet 2 1799 13 May 2012 at 3:38am by akshu0308

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index