Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Angelic Devils#2:Masti ki Paatshaala|IO|pg127 link (Page 78)

KYPH-AK IF-Sizzlerz
KYPH-AK
KYPH-AK

Joined: 02 January 2007
Posts: 11352

Posted: 24 October 2012 at 10:37pm | IP Logged
Originally posted by mjht_one

Originally posted by KYPH-AK


Wohooo..Awesomeee..stuff <333
Niks teri colouring toh Brillianttt hai <333
thank u not ji



Welcome not :D



Edited by KYPH-AK - 24 October 2012 at 10:38pm

The following 1 member(s) liked the above post:

mjht_one

KYPH-AK IF-Sizzlerz
KYPH-AK
KYPH-AK

Joined: 02 January 2007
Posts: 11352

Posted: 24 October 2012 at 10:38pm | IP Logged
Originally posted by Shantell

Anyone in ya here Nikkki or Sher or any1?


I am now..but i don't think u're ROFL
Aasthahere IF-Rockerz
Aasthahere
Aasthahere

Joined: 24 June 2010
Posts: 7674

Posted: 24 October 2012 at 11:09pm | IP Logged
  


The following 1 member(s) liked the above post:

KYPH-AK

KYPH-AK IF-Sizzlerz
KYPH-AK
KYPH-AK

Joined: 02 January 2007
Posts: 11352

Posted: 24 October 2012 at 11:19pm | IP Logged
Originally posted by Aasthahere

  




Gud Morning Smile


Shantell IF-Rockerz
Shantell
Shantell

Joined: 22 April 2006
Posts: 5000

Posted: 24 October 2012 at 11:25pm | IP Logged
Originally posted by KYPH-AK

Originally posted by Shantell

Anyone in ya here Nikkki or Sher or any1?


I am now..but i don't think u're ROFL
 
yep yur right i am not too lte stayed up till 1.45am bt ya wasnt online yt..

The following 1 member(s) liked the above post:

KYPH-AK

Shantell IF-Rockerz
Shantell
Shantell

Joined: 22 April 2006
Posts: 5000

Posted: 24 October 2012 at 11:27pm | IP Logged
Originally posted by KYPH-AK

Originally posted by Shantell

Originally posted by KYPH-AK

Originally posted by Shantell

Originally posted by KYPH-AK

Originally posted by Shantell

Originally posted by KYPH-AK

Originally posted by Shantell

Originally posted by KYPH-AK

Originally posted by Shantell

 
Thnks fr understanding, hmm tru.. Good too know kyaa asise kyon? lolss Hmm achaa thts good soo tell me like wht?
 
Haha thnkss mera retrn apko..Inshallah we will whn were bth free will hve too nme a day n time were bth fre hehehe lolss..
Hve a fab weekend too come till thn tc..
 
  pata nhi ab study acha lgne ka reason mujhe bhi pata..bs achi nhi lgti hai ROFLROFL
Clg..internship etc.. but its all done for now..i'am on breaks :D

hahaha...i'am free..so hopefully u'll be free soon :D
U 2...& tc of urself.. =))




 
 
Wahh kyaa baat hai ap bhi na..Aise kyon ek din zaroor acha lag rah haga.. If that mkes sense at all i was tryin to say sure yu will like one day..Thatss coool soo wht are u doin yur internship in? Ths coool im baack at work tms, bt will surely catch ya sooner r latr like old timesss..
 
hehehe well u name a day n ill see if im off n that day n ill try n be online n we will catch up etc whts say?As we dnt seem to be on @ sametime no mre:(
Will do im bttr thn i was i tell ya, u too n hope breaks goin well..
Wht u been upto watched a new movie r kyaa?

Esa din nhi ane wala k mujhe study achi lagyROFLROFL it does makes sense Smile
My internship..in LAW...hopefully ...Smile

Any day would be fine for me..whenever u can come ...usually i'm on these days ..so which ever day is gud for u Smile..i knw..timing he esi hai yar..
They r gud so far ..ROFL Haven't watched any... jst Ishaqzaady..which i guess is considered old now ROFLROFL

tc...=))


 
hahaha teek hai fir mein toh socha tha nahin..lols
Thats cool inshallah ya will do fine!
Well im on nw n yur not bt lts arrange fr tms as im off work n thn baack in Sunday bt will see if we catch up..:) Hmm yeh toh saach baat hai yeh timin hain..
Thts grt, hmm same hre English vinglish looks funny.. Ohh not heard of thtun whose init n whts it about? I watched Kitni door kitnai pass last weekend thats way old as well lolss..
 
Tke cress..


ROFLROFL
Chalo jis din bhi timing braber a gaye will talk then Smile
oh ya that new movie...hmmm maybe..ROFLROFL

Ishaqzaade is the love story of two defiant, rebellious individuals..& it involves two political families, whose rivalry and shared hatred for one another goes back generations..
U should watch it..Mujhe toh achi lagi ROFL

I rem that movie..i have watched it's..yup that one is really old but its gud one..i like it..

 
Ohh shyed aj baadi mein teek hain na?
Gt called into worrk n was workin last few dayss..
Yep nt seen yt though..
Ohh right nt bad will check if i cnb find online..Yeh baat hai..
Yep that it is n yep me too..:)
 

sorry?
oooh ok..
ya u will be able to find online ..i'm sureSmile

 
For kyaa itss okay..
Soo where ya been al well na?
Will see ltr today bt time will tell, maybi i will maybi i wont..Scrap me whn yur onlinee..:)

Nothing :)
yup all fine..:D
man our timing never matches ROFLROFL
 
lost fr wordss..
cool good good..
i know right we used to be n sametime befre wht happnd to us lolss..

The following 1 member(s) liked the above post:

KYPH-AK

KYPH-AK IF-Sizzlerz
KYPH-AK
KYPH-AK

Joined: 02 January 2007
Posts: 11352

Posted: 24 October 2012 at 11:28pm | IP Logged
Hi shantell

how r u ? Smile finally u're on
Aasthahere IF-Rockerz
Aasthahere
Aasthahere

Joined: 24 June 2010
Posts: 7674

Posted: 24 October 2012 at 11:30pm | IP Logged

hello kyph-ak

wats ur gud name?Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

KYPH-AK

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
# Devils Den # - Chat Club 9 - By invite only

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: maansa   Replies: 1191   Views: 54146

maansa 1191 54146 22 March 2011 at 10:02am by lemongrass
Evil Angels N Sweet Devils BAKBAK CLUB 5

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: dmg_fanatic   Replies: 160   Views: 7476

dmg_fanatic 160 7476 21 March 2011 at 10:21am by pixie_n
# Devils Den # - Chat Club 8 - By invite only

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: liv2laugh   Replies: 1207   Views: 45557

liv2laugh 1207 45557 19 February 2011 at 1:15pm by JaveriaM
SR/JeRan Unbreakable Bond:Apni Masti Ki Paatshaala

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: sajni786   Replies: 1188   Views: 35901

sajni786 1188 35901 05 December 2010 at 5:06am by *Shruti*

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index