Avatar & Signatures Shop

   

Sanayaz.Designz#7|C|{Icons/Monaya}PG134&{#8pg150}

Post Reply New Post

Page 1 of 151

Page 1
Page   of 151
Page 2 Page 151

.Sanayaa.

IF-Sizzlerz

.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009

Posts: 14830

Posted: 07 July 2012 at 6:19pm | IP Logged
Welcome to Sanayaz.Designz#7
 
[Banner made by me, Do not USE!]

OMGG!! Wait, What??? i'm on my seventh shop!!! Yippieee!!! Party PArty Party!!DancingLOL, Im really happy. Since January 12th 2011 with  70 updates, im finally here...getting rid of my 6th shop and coming to my 7th shop, because of who?? All of you MAN! thanks for being  regular visitors of my shop :D I really appreciate it. I know its not that secail yet, just wait till my 10th shop to arrive re ;) Cuzz seventh is not that cool for meEmbarrassed...I want double digits to arrive...Gonna be real fun for you guys :D &Once again thanks to all those people who have used, and liked my stuff so far. I LOVE YOUUU ALL!! A BIG teddy hug!! Hug Hug Hug

And since most of you know me, 'cause im already on my seventh shop, so i dont think i have to give that boring introduction again..or else ill be chewing all of your brains by giving the same introduction over and over again, hahaha

--------------------------------

Since i have time right now, I'll mention all those specail people that I have on I-F ;) and who encouraged me to continue on...First of all you all are specail ;) but ill name some.

Ash

Alway's been supporting me, even if my work turns out to be crap she'll praise it as much as possible.

Partner <333

Here comes my favorite part, LOL...She Loves drooling, specailly in my shop...It's like her adda. we have gone through so mannyy memories in my shop :D
I Love yaaa PARTNER!

Athisda

I finally got how to spell and say your name, Yippiee!! <33 And yeah...you're one of the specail people who have always encouraged me to continue on no matter what, you have helped me to get over matters such as people not using my stuff and all, and thankx for all the advices you gave me :D they're really helping me, thanks for being there whenever i needed you :D

--------------------------------

Inspirations

Dont worry I aint going to give a big explanation with 'em all, just quickly gonna name 'em all.

Sano88, .Aishhh., Ragini, Jenny, sanu, sanzy [bhootni], -.Preet.-, Aishua, Radhahibawari, Pooja, Reeno, Bushra, Anjali, Zunni, Mish, Farzana, Alisha.

--------------------------------

What I Can make??

-Siggy's.
-Animation.
-Banners.
-Icons.
-Labels.

--------------------------------

What I can't make?

Well, My stupid PS would not lemme make Avis, But yeah i can capture picures and then make an animation out of it, which will just Look like an avi, but im too Lazzy to do that, hahaha.

--------------------------------

Copyrights,

(c)[email protected]
Sanayaz.Designz

--------------------------------

Credits

FFkhan
Tori
Komal
Anki
Bushra
Sanzy
Deviant art
Tumblr
Me

--------------------------------

Previous Shop's

#1            #2            #3            #4            #5            #6

--------------------------------

Rules

Do not claim my creations as your's
Feel free to use any of my work, except for the ones that say for..Etc.
I am very nice but can turn deadly if someone cuts or crop my stuff.
|C| Is for closed. |O| Is for Open.
Please do not Pm me any sort of requests, even when im open or closed.

--------------------------------

Rules for Requesting.

The Pictures must be high quality, if not please dont make me say no to it.
Max pictures |10|
When you request, please include the text..Or else it'll be hard for me to make it up...And it'll be extra difficult if I dont know who those people are.
I dont take requests which are related to your real life, Only television stuff please :D
do you use your request for atleast 3 DAYS! cuzz it pisses me off when someone requests and doesn't even bother to reply back >.< 

--------------------------------

Index

Icons|Sanzy's shop banner|Drashti & Sanaya|Arhi: Pg13
Icons| Arhi| Sarun: Pg24
Icons| Arnav & Shilpa| Arjun & Jeevika| Vivian & Sanaya: Pg 40
Arnav & Geet| Karan tacker & Sanaya Irani: Pg 52
Arnav & Khushi| Icons: Pg 63
Mayank & Nia| Shahid & Asin| Anushka & Ranbeer: Pg 79
Icons| One Direction: Pg 89
Ramadan Mubarak: Pg 100
Icons| Arhi| Specail siggy| Texture: Pg 118
Icons | Monaya : Pg 134


--------------------------------

Love Sanaya <333





Edited by .Sanayaa. - 03 August 2012 at 9:41pm

The following 60 member(s) liked the above post:

loksjennyruby.TeamvampiresArnavKiiDeewani-Fatema-illuminated.Gunjan.SwaNia_1-Goof-Lekshmic7sowmyadharinimonakhan.-FarwiiDobaara-surbhi_d3.Harshita.alishhhCoolioqueenEtherealSanz..SwaNia_2SandCastle.RiasaMaha149PearlyPalwadi..doll-Hina-Mysterygirl_meSano88saher_90monikasethPrincessBushiCrazzyBusyThe.Patthaaka.Siddhi_AASUSKaSh-Maneet-FanShafooshootingstar.xx..Amira..sizzysehrishfendepiphany...Enchanteur..shafy_MNMohabbateinnAussie_Girlx-affy-x-Araina-BrashCandynature2.lostatsea.P.Kamaljit.SeanAS..OliveWellington-Priii-HeavenlyBliss.Sunshine Girl.PINK...-Jia-..serendipity._CookieMonster_

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Sanayaz.Designz#7|C|{Icons/Monaya}PG134&{#8pg150}" in Avatar & Signatures Shop forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

.Sanayaa.

IF-Sizzlerz

.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009

Posts: 14830

Posted: 07 July 2012 at 6:19pm | IP Logged
Res for Partner <333

*edited*


O N G R A T U A T O N S 
Finally you are on your seventh shop Party I couldn't be more happier because you deserve to be this far with your talent .. infact you should have already done more shops Stern Smile why are you not on shop 10 yet? LOLLOL I hope it's not my fault for not drooling enough in your shop Silly ROFL I promise to drool whenever I get the time EmbarrassedLOL OKAYY, that banner is gorgeous Day Dreaming it's simply arhilicious Silly your sig is enough to drool on ROFL and the part you wrote 'do not use' well am sorry but i'd totally use if I even had a shop and my name was Sanaya LOLLOL 

oyee it took you a year and a half to reach your 7th shopShocked do you realize how big of an achievement that is? some people take a year to finish their first or second. I just hope you finish each shop faster than your last Cool you are just so talented <3 I envy your skills Embarrassed and you don't have any idea how much I love your textures LOLWink LAZY BUM, couldnt write an introduction ROFL good thing your partner knows you or thinks she does LOL aww, was so unnecessary to write something for me LOL but yes I lovee your shop and yours is the only one where I always drool Silly and the ONLY place I use that emoticon too ROFL 

OMG, I just saw the part 'what you can't make' Shocked you cannot make avis Ouch but I loved them so much esp the sarun ones you made on time .. I don't know if you know which ones im talking about LOL but I would have loved to see you make more avis. and again lazy bum ROFL now im going to req that animated wala when you open your shop ROFL 

okay chal, i've said way TOO much and I don't want you to have a heart attack when you see this ROFL just keep making absolutely beautiful creations and have tons more shops. 

and once again ::


^ it's a pretty rose na LOL



Edited by .Sanayaa. - 12 July 2012 at 8:54pm

The following 6 member(s) liked the above post:

ArnavKiiDeewani-Hina-PrincessBushishootingstar.xxnature2_CookieMonster_

.Sanayaa.

IF-Sizzlerz

.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009

Posts: 14830

Posted: 07 July 2012 at 6:20pm | IP Logged
Res for Aisha

*EDITED*


Originally posted by -.Aisha.-


 

 

Congratulations Dancing

Sanaya ki Bachi Congrats Dancing

Wow 7th.. kya speed hai.. congrats

liked banner. chalo forget kaisay 7th pe ai, buss be happy k 7th a gai finally ROFL

i dont know what to say. im very happy for you.i want to make something but i hvnt any collection of these two. jo google say mila wo use kia.

keep rocking. all the best for this gallery..

 

senorita

 



Edited by .Sanayaa. - 08 July 2012 at 4:34pm

The following 1 member(s) liked the above post:

ArnavKiiDeewani

Mohabbateinn

IF-Sizzlerz

Mohabbateinn

Joined: 07 January 2012

Posts: 19764

Posted: 07 July 2012 at 6:32pm | IP Logged
Congratulations Sanaya ! 

hope u have many more!

Vanshu xo 


Edited by -Vanshikaa- - 07 July 2012 at 6:31pm

The following 2 member(s) liked the above post:

.Sanayaa...-Jia-..

-Araina-

IF-Stunnerz

-Araina-

Joined: 15 December 2010

Posts: 37987

Posted: 07 July 2012 at 6:37pm | IP Logged
ROFL I reserved cuz I thought there was an update ROFL Well, I can edit now as there's nothing to say but CONGRATS!!!! You made it Hug Hope you have many many more and all the best finishing this one ASAP! Love your creations and keep making them! The banner looks superb and beautiful! 

Luv ya
Khushi


Edited by ..first.rain.. - 07 July 2012 at 6:40pm

.Sanayaa.

IF-Sizzlerz

.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009

Posts: 14830

Posted: 07 July 2012 at 6:39pm | IP Logged
Originally posted by -Vanshikaa-

Congratulations Sanaya ! 

hope u have many more!

Vanshu xo 
Thank you very much, and hopefully ;)

The following 1 member(s) liked the above post:

Mohabbateinn

AASUS

IF-Sizzlerz

AASUS

Joined: 30 October 2009

Posts: 16344

Posted: 07 July 2012 at 6:39pm | IP Logged
Hi Sanaya will edit 

Edited LOL

Hug My pyari dost aww I always try to read pg 1 whenever I visit Tongue
 Yes I see you did everything perfect. Banner color, intro all awesome!
I'm happiest person that you got your energy back & continue making creations. Hug
Very sweet of you to appreciate but really you make us happy when you post updates. 
That's the truth. I'm saying with all honesty. Love you Hug
Rock on and sure you'll reach double digit soonest. Keep your energy up & keep going 


Edited by AASUS - 07 July 2012 at 8:04pm

The following 1 member(s) liked the above post:

.Sanayaa.

.Sanayaa.

IF-Sizzlerz

.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009

Posts: 14830

Posted: 07 July 2012 at 6:40pm | IP Logged
Originally posted by ..first.rain..

Res!
Oyeee, jaldi se edit karo...!!

The following 1 member(s) liked the above post:

wadi..doll

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
TaSaNee Designz: ArHi,AP,GC,PH,GoldAwds,more:Pg141

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

.DarkParadise.. 1191 44247 15 September 2012 at 3:39am
By aashton
Sanayaz.Designz#5|C|{MJHT/Anushka/Arhi/SK/1D/p135}

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

.Sanayaa. 1195 34344 08 April 2012 at 2:22pm
By Komalgraphix
Sanayaz.Designz#4[C]Shyambua|MS|Arhi|Shilpa: Pg135

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

.Sanayaa. 1183 28510 10 September 2011 at 5:59pm
By Neeshoe
Sanayaz.Designz#2|O|IPKKND|PSD|shamrita+Open:Pg139

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

.Sanayaa. 1171 35115 31 August 2011 at 9:52am
By .Sanayaa.
Sanayaz.designz#3[C]-Reqs|Kash|AP|Aditi|anu|PG:135

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

.Sanayaa. 1186 29559 26 July 2011 at 2:29am
By n12345678

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.