Fan Fictions

   

.:Wicked Wedding Planner.: #1 (Page 9)

Post Reply New Post

Page 9 of 152

..CountingStars

IF-Stunnerz

..CountingStars

Joined: 31 March 2009

Posts: 28567

Posted: 01 July 2012 at 6:39am | IP Logged
Originally posted by teju1816

loved the prologue !!
hope to get the update sonnn !!

 
Thanks a lotEmbarrassed
Yeah will update soon :)

The following 1 member(s) liked the above post:

Abby-GC-Crazy

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic ".:Wicked Wedding Planner.: #1 (Page 9)" in Fan Fictions forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

..CountingStars

IF-Stunnerz

..CountingStars

Joined: 31 March 2009

Posts: 28567

Posted: 01 July 2012 at 6:42am | IP Logged
Originally posted by disha_Maan.GC

better late than never...Tongue
at last me also joined the leagueParty
looking forward to get a 'dabang' eeiisshtyle wedding planner...Wink
all the best...Smile
 
You read my Dabangg?!Shocked LOL! LOL Wicked Wedding Planner JiWink
 
Thanks a lot :)
 

The following 1 member(s) liked the above post:

Abby-GC-Crazy

..CountingStars

IF-Stunnerz

..CountingStars

Joined: 31 March 2009

Posts: 28567

Posted: 01 July 2012 at 6:45am | IP Logged
Originally posted by jasraj123

omgg i am shocked sadie

as since i pmd u about voting i was thinking to ask u if u can write something for arya

and omg omggg my wish came true and that without asking

hayee baba ji kuch or kyun nahin sochaLOLLOL

arey yaar lottery jeetney ka sochna chaahiye thaROFL

now bahut drama ho gaya

the concept is sooo nice and
hayee the title itself

is sooo dhamakedar WinkWinkWinkWink

now waiting for the updateLOLLOLLOL
 
ROFL ROFL When I was PMing you, I was also making this topic LOL That's why I said come into the AT As there someone else might help you LOL But it's okay now hehe
 
Thanks A LotEmbarrassed
Yeah will update soon :)

The following 1 member(s) liked the above post:

Abby-GC-Crazy

..CountingStars

IF-Stunnerz

..CountingStars

Joined: 31 March 2009

Posts: 28567

Posted: 01 July 2012 at 6:55am | IP Logged
Originally posted by Loveforlife

Yeah pls update soon...
 
Yeah Will Do :)

The following 1 member(s) liked the above post:

Abby-GC-Crazy

..CountingStars

IF-Stunnerz

..CountingStars

Joined: 31 March 2009

Posts: 28567

Posted: 01 July 2012 at 7:01am | IP Logged
Originally posted by vishruta

oh my goodnes!!!!!!!!!!


the prologue was so good!!!!

i think iots gonna be intense...looking forward to it...


pls pm me & cont,,,, sooon!!!!!!!!!!!!!!!!



love ya...'
vishrutaEmbarrassed
 
Thank you soo much!Embarrassed
Glad you liked it :)
Yeah Updating soonEmbarrassed
 
Nice name btw, am Sadiie like my username LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Abby-GC-Crazy

..CountingStars

IF-Stunnerz

..CountingStars

Joined: 31 March 2009

Posts: 28567

Posted: 01 July 2012 at 7:09am | IP Logged
Originally posted by DMKJ_VB

Wow Sadie! thats great. waiting for the update now!
 
Thanks A LotEmbarrassed
Updating Soon :)

The following 1 member(s) liked the above post:

Abby-GC-Crazy

..CountingStars

IF-Stunnerz

..CountingStars

Joined: 31 March 2009

Posts: 28567

Posted: 01 July 2012 at 7:13am | IP Logged
Originally posted by AbbyluvsMaan

Sadiie... 14... Big smile
see more than 10... Tongue
 
AbbyLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Abby-GC-Crazy

..CountingStars

IF-Stunnerz

..CountingStars

Joined: 31 March 2009

Posts: 28567

Posted: 01 July 2012 at 7:16am | IP Logged
Originally posted by Shashi1984

Hey Sadie, interesting prologue. So when you are starting the update. Pls. don't keep waiting.
 
Thanks a lotEmbarrassed
LOL!LOL I do tend to keep everyone waiting for a long time, but I'll try to give regular updates now :)

The following 1 member(s) liked the above post:

Abby-GC-Crazy

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
FF WEDDING PLANER P 7(MAANEET) 04/20/12

2 3 4 5 6 7 ... 47 48

sonali_22 382 42169 30 October 2013 at 12:22am
By lehr
FF : His Wicked Kiss (Part 3 13/10 Pg1)

2 3 4 5 6 7 ... 45 46

Catwoman 365 110887 26 August 2013 at 12:50am
By PoojaSheth
Part 10 pg 39. Khushi's Wedding! SS

2 3 4 5 6 7 ... 41 42

abzy. 333 51432 23 April 2013 at 4:37am
By AriyaLilyOrchid
FF : Post wedding part 19 updtd pg 94 last part

2 3 4 5 6 7 ... 98 99

bharkha 789 78859 16 March 2013 at 1:18am
By maanshi
SS - Khushi's wedding kiske saath update part8

2 3 4 5 6 7 ... 18 19

Bunny_Bear 149 17736 24 April 2012 at 9:10am
By AriyaLilyOrchid

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Fan Fictions Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.