Fan Fictions

   

FF: Virika Reunited (Page 12)

Post Reply New Post

Page 12 of 70

Neha.K.

IF-Sizzlerz

Neha.K.

Joined: 16 January 2007

Posts: 15587

Posted: 29 June 2012 at 3:52pm | IP Logged
Originally posted by virenjeevika

Amazingly hot update! I'm still blushing Embarrassed. Can't wait for the next part Big smile and Neha is right you are a talented writer! Wink

Tina



i wish main bhi talented hoti...aaj maine update karni thi...par todays episode made me forget everything... Unhappy

The following 2 member(s) liked the above post:

-Tinu-Saaraa.

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "FF: Virika Reunited (Page 12)" in Fan Fictions forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

-Tinu-

Goldie

-Tinu-

Joined: 14 March 2012

Posts: 1388

Posted: 29 June 2012 at 3:53pm | IP Logged
Originally posted by Neha.K.

hmmm 9th part was SMOKYSilly
Waise viren lawyer se hawaldar toh ni ban gaya...har baat pe jurmanaROFL
waiting for next update...


Neha stop making me laugh my sides hurt ROFL!

Tina

The following 1 member(s) liked the above post:

Saaraa.

Neha.K.

IF-Sizzlerz

Neha.K.

Joined: 16 January 2007

Posts: 15587

Posted: 29 June 2012 at 3:56pm | IP Logged
Originally posted by virenjeevika

Originally posted by Neha.K.

lovelyyy updates...

oye u r 13... :O must say aaj kal ke bacheLOL kaafi talented ho gaye hain...
humein toh kuch pata hi nai hota tha tabROFL

main toh ab bhi bachi hun..ROFLROFLROFL


Lol ROFL Sahi kaha. Aak kal ke baache bohot hoshyaar ho gaye hain Wink

Tina



beta mere liye toh tu bhi bachi hi haiLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

-Tinu-Saaraa.

-Tinu-

Goldie

-Tinu-

Joined: 14 March 2012

Posts: 1388

Posted: 29 June 2012 at 3:56pm | IP Logged
Originally posted by Neha.K.

Originally posted by virenjeevika

Amazingly hot update! I'm still blushing Embarrassed. Can't wait for the next part Big smile and Neha is right you are a talented writer! Wink

Tina



i wish main bhi talented hoti...aaj maine update karni thi...par todays episode made me forget everything... Unhappy


You are very talented yaah! I absolutely love your story even though it has too much suspens LOL! And same case here yaah I was gonna update one of my FF's today but forgot what to write after todays epi Cry I guess sabka yahi haal hai!

Tina

The following 2 member(s) liked the above post:

Saaraa.Neha.K.

Neha.K.

IF-Sizzlerz

Neha.K.

Joined: 16 January 2007

Posts: 15587

Posted: 29 June 2012 at 3:58pm | IP Logged
Originally posted by virenjeevika

Originally posted by Neha.K.

hmmm 9th part was SMOKYSilly
Waise viren lawyer se hawaldar toh ni ban gaya...har baat pe jurmanaROFL
waiting for next update...


Neha stop making me laugh my sides hurt ROFL!

Tina



maine kaunsa joke maara jo tu itna khikhikhi kar ri hai...ErmmLOL
LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

-Tinu-Saaraa.

-Tinu-

Goldie

-Tinu-

Joined: 14 March 2012

Posts: 1388

Posted: 29 June 2012 at 3:59pm | IP Logged
Originally posted by Neha.K.

Originally posted by virenjeevika

Originally posted by Neha.K.

lovelyyy updates...

oye u r 13... :O must say aaj kal ke bacheLOL kaafi talented ho gaye hain...
humein toh kuch pata hi nai hota tha tabROFL

main toh ab bhi bachi hun..ROFLROFLROFL


Lol ROFL Sahi kaha. Aak kal ke baache bohot hoshyaar ho gaye hain Wink

Tina



beta mere liye toh tu bhi bachi hi haiLOL


LOL  Main bhi apne aap ko abhi bachi samaj ti hoon par age ke saat saath knowledge bhi bhar raha hai Wink

Tina

The following 2 member(s) liked the above post:

Saaraa.Neha.K.

Neha.K.

IF-Sizzlerz

Neha.K.

Joined: 16 January 2007

Posts: 15587

Posted: 29 June 2012 at 4:02pm | IP Logged
Originally posted by virenjeevika

Originally posted by Neha.K.

Originally posted by virenjeevika

Amazingly hot update! I'm still blushing Embarrassed. Can't wait for the next part Big smile and Neha is right you are a talented writer! Wink

Tina



i wish main bhi talented hoti...aaj maine update karni thi...par todays episode made me forget everything... Unhappy


You are very talented yaah! I absolutely love your story even though it has too much suspens LOL! And same case here yaah I was gonna update one of my FF's today but forgot what to write after todays epi Cry I guess sabka yahi haal hai!

Tina



lolz...yep suspenses... u know jab mere dimaag mein yeh story aayi thi toh maine socha tha 2-3 parts mein finish kar dungi..but when i started writing... aur khyaal aane lage... i started it for JeeMan but likhte likhte i fell in love with Virika...
2-3 parts ki ss sochi thi aur ab lagta hai 15-20 ho jayenge... abhi toh sadddy saddy chal ra hai sab... khushiyan aur Pyar toh baaki hai..

The following 2 member(s) liked the above post:

-Tinu-Saaraa.

-Tinu-

Goldie

-Tinu-

Joined: 14 March 2012

Posts: 1388

Posted: 29 June 2012 at 4:02pm | IP Logged
Originally posted by Neha.K.

Originally posted by virenjeevika

Originally posted by Neha.K.

hmmm 9th part was SMOKYSilly
Waise viren lawyer se hawaldar toh ni ban gaya...har baat pe jurmanaROFL
waiting for next update...


Neha stop making me laugh my sides hurt ROFL!

Tina



maine kaunsa joke maara jo tu itna khikhikhi kar ri hai...ErmmLOL
LOL


Hawaldar wala! I tried to imagined Viren as a hawaldar!LOL Building ke saare log behosh ho jaate use dekh kar Embarrassed

Tina


LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Saaraa.Neha.K.

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
VIRIKA: Bleeding in Love = ch.27 on pg.120

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Kays94 1195 34915 3 days ago
By sumayyah1
NEW SS: Best Friends Reunited Ch 10 9/16

2 3 4 5 6 7 ... 95 96

justforuse 760 93998 5 days ago
By faffy
Virika Ke Pyaar Da Dhabba Virika OS

2 3 4 5 6 7 ... 35 36

03Kamya 283 27869 21 May 2014 at 12:16am
By MyKryan
Weekend Treat 4 Virika Lovers- Virika OS!!!!

2 3 4 5

Amii90 35 8405 19 May 2014 at 11:18am
By Petal.28
Virika OS: Beautiful Soul

2 3 4 5 6 7

-Haju- 49 2160 07 December 2013 at 3:44am
By pooja123456

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Fan Fictions Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.