Dil se di dua... Saubhagyavati Bhava?

   

|| Reflections:: KV AT #5 ViraaJ|| (Page 4)

Post Reply New Post

Page 4 of 150

Aya.

IF-Dazzler

Aya.

Joined: 18 May 2012

Posts: 2715

Posted: 26 June 2012 at 7:46pm | IP Logged
Lmao ! I'm not able to freaking view the promos ! LifeOk has not made it available in my country ! I've seen the promo thou & it was lame ! LOL But I've heard it's all V's plan !

The following 1 member(s) liked the above post:

RoyalLEO_Krrish

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "|| Reflections:: KV AT #5 ViraaJ|| (Page 4)" in Dil se di dua... Saubhagyavati Bhava? forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

RoyalLEO_Krrish

IF-Sizzlerz

RoyalLEO_Krrish

Joined: 22 May 2010

Posts: 14837

Posted: 26 June 2012 at 7:55pm | IP Logged
wo pagal ho gaya hai..Jahnvi ke lob me! that is all i can think of ...if he plan something like this.. but i knows..that he knows that she is gona be coming back to him! (or rather he knows what steps will lead to what outcome! haha)

The following 2 member(s) liked the above post:

MahinKAya.

RoyalLEO_Krrish

IF-Sizzlerz

RoyalLEO_Krrish

Joined: 22 May 2010

Posts: 14837

Posted: 26 June 2012 at 7:56pm | IP Logged
rather unclear..but credits to admin of KV FB page..
 
 

The following 3 member(s) liked the above post:

MahinKscent_flowerAya.

RoyalLEO_Krrish

IF-Sizzlerz

RoyalLEO_Krrish

Joined: 22 May 2010

Posts: 14837

Posted: 26 June 2012 at 7:58pm | IP Logged
Bad Boy is Back! LOL
 
 
look at his killer eyes.. right on goal..not distracted at all..(which btw make me wrong..coz i thought he was distracted..Confused)

The following 3 member(s) liked the above post:

MahinKscent_flowerAya.

RoyalLEO_Krrish

IF-Sizzlerz

RoyalLEO_Krrish

Joined: 22 May 2010

Posts: 14837

Posted: 26 June 2012 at 8:01pm | IP Logged
Ultimate Strength Embarrassed of an Iron Man LOL Cool
 

The following 3 member(s) liked the above post:

MahinKscent_flowerAya.

Aya.

IF-Dazzler

Aya.

Joined: 18 May 2012

Posts: 2715

Posted: 26 June 2012 at 8:05pm | IP Logged
Originally posted by RoyalLEO_Krrish

wo pagal ho gaya hai..Jahnvi ke lob me! that is all i can think of ...if he plan something like this.. but i knows..that he knows that she is gona be coming back to him! (or rather he knows what steps will lead to what outcome! haha)
Sahi kaha tum neh ! Pyaar meh woh bilkul pagal ho gaya hai ! LOL Kyun ? Sirf or sirf Jhanvi ki liye woh kuch be karaga ! haha ! ; )

The following 2 member(s) liked the above post:

MahinKRoyalLEO_Krrish

RoyalLEO_Krrish

IF-Sizzlerz

RoyalLEO_Krrish

Joined: 22 May 2010

Posts: 14837

Posted: 26 June 2012 at 8:08pm | IP Logged
ROFL me tere pyaar me kya kya na bana "Jahnu" kabhi bana manager kabhi... i dun know Cvs have to fill in..
 
but ur right...he is doing everything he can to win her back..and he expect her to accept him.. (which is such contradiction..i mean..he won't change but he want to change her..and want her to accept him the way he is!)

The following 2 member(s) liked the above post:

MahinKAya.

Aya.

IF-Dazzler

Aya.

Joined: 18 May 2012

Posts: 2715

Posted: 26 June 2012 at 9:26pm | IP Logged
Mhhm ! *sigh* Idk what to say anymore ! Don't know where this story is going...

The following 2 member(s) liked the above post:

scent_flowerRoyalLEO_Krrish

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Dil se di dua... Saubhagyavati Bhava? Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.