Jassi Jaissi Koi Nahin General Discussion

India-Forums

   
Jassi Jaissi Koi Nahin General Discussion
Jassi Jaissi Koi Nahin General Discussion

Bad news!!!! (Page 3)

mikagurl23 IF-Dazzler
mikagurl23
mikagurl23

Joined: 23 January 2005
Posts: 4592

Posted: 24 April 2005 at 11:24am | IP Logged
HAHA, that was corny but a mind shocking joke. lol 

Jyoti_2006 IF-Dazzler
Jyoti_2006
Jyoti_2006

Joined: 18 November 2004
Posts: 3333

Posted: 24 April 2005 at 11:53am | IP Logged

Good one Kiran..

And one tablet is enough for me another tablet giving a bad news will be an overdose for me for sure...

moon92 Newbie
moon92
moon92

Joined: 23 April 2005
Posts: 22

Posted: 24 April 2005 at 12:19pm | IP Logged
 u scared me i thought wat now. anyways ur joke was very good i like it and plz can u tell me where i can get jassi latest  pics plz reply me
KiRaN_K Goldie
KiRaN_K
KiRaN_K

Joined: 03 March 2005
Posts: 1356

Posted: 24 April 2005 at 2:30pm | IP Logged

Originally posted by loveneha_r

Originally posted by Princess

you also scared me...........I was like "Oh God, what is it now???" What scared me even more was that this time it was posted by Kiran and not TabletLOL

LOL
 

hehe..sry ..very veyr sorry! lol...i knew peopel will think that ooooois jassi goin with purab?..lol LOL

KiRaN_K Goldie
KiRaN_K
KiRaN_K

Joined: 03 March 2005
Posts: 1356

Posted: 24 April 2005 at 2:32pm | IP Logged

WHAT?????????? I was bored members!Wink NO JJKN on weekends ..soooo i got somthin started!

LOLLOL

wait ..didn't give anyone a heartattack right?

Jyoti_2006 IF-Dazzler
Jyoti_2006
Jyoti_2006

Joined: 18 November 2004
Posts: 3333

Posted: 24 April 2005 at 2:39pm | IP Logged
Originally posted by KiRaN_K

WHAT?????????? I was bored members!Wink NO JJKN on weekends ..soooo i got somthin started!

LOLLOL

wait ..didn't give anyone a heartattack right?

Not to worry Kiran you didnt.. Only tablet has the power to do that.. (Tablet just kidding plz dont take it personally)

After so many promos weekends are definitely getting boring...

 

KiRaN_K Goldie
KiRaN_K
KiRaN_K

Joined: 03 March 2005
Posts: 1356

Posted: 24 April 2005 at 6:34pm | IP Logged
phew! good thing i didn't give a heartattackLOL...sry i had a tablet fever for a while!Winkj.k YESSSSSSSSSSS tomorrow is monday..and jkkn day!ooooooooo yea..armaan i am waiting!Embarrassed
rose85 Senior Member
rose85
rose85

Joined: 07 March 2005
Posts: 391

Posted: 24 April 2005 at 11:59pm | IP Logged
hey kiran.. i love ur avatar pic and the one u had one while ago in ur signature.....where did y get it from tho. could u plzz paste them in.. pics folder.... Embarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Good news for Shilpa Fans

2

Author: Adil112   Replies: 15   Views: 11591

Adil112 15 11591 10 April 2008 at 11:03pm by Nabila2
Good News

Author: rupsii   Replies: 6   Views: 712

rupsii 6 712 26 October 2007 at 3:04am by Ambrosia
A huge hi and some news of me(sonnu)

2 3

Author: boparaisonia   Replies: 18   Views: 1181

boparaisonia 18 1181 10 July 2007 at 9:49pm by boparaisonia
Sad news: Naina_Manam

2

Author: moondust   Replies: 11   Views: 783

moondust 11 783 19 May 2007 at 12:55pm by blyton
BAD NEWS + BAD NEWS + BAD NEWS!!!

Author: Anoli   Replies: 7   Views: 1169

Anoli 7 1169 04 August 2005 at 4:08am by cutelovelygirl

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Jassi Jaissi Koi Nahin General Discussion Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index