Pratigya

India-Forums

   
Pratigya
Pratigya

FF:Kaisa ye ishq hain,ajab sa risk hain:) up-pg149 (Page 53)

suk4 IF-Rockerz
suk4
suk4

Joined: 24 September 2010
Posts: 5437

Posted: 25 May 2012 at 1:25pm | IP Logged
Originally posted by Kabe

Originally posted by suk4

Originally posted by Kabe

Originally posted by suk4

Originally posted by Kabe

Originally posted by suk4

Originally posted by Kabe

Originally posted by suk4

SuHaan rocks!!

MoJa rocks!!

AhJa rocks!!

ROFL
Suk, this is the limit, now u started getting on my nervesEvil SmileROFL


Baby, you ain't seen nothing yet!ROFL

n am not interested too ... u hav lost it, its time for ur treatmentROFL


That's why Dr Arry's gonna give me some treatment, when he proposesLOL

Kabe, Sweetheart, why the tears, who's upset you, just tell me and i'll sort them out for youAngry
in the forum one lady spreadng rumours bout a fake couple SuHaanROFL

OhConfused  But those rumours aren't fake, they're true, just ask Arry, and his mom thinks i'm adorableEmbarrassed  i'll make sure you get an invitation to our weddingROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Bruce_LSnigdha_Khanam

simmi.friends03 IF-Dazzler
simmi.friends03
simmi.friends03

Joined: 15 August 2011
Posts: 3652

Posted: 25 May 2012 at 6:13pm | IP Logged
gr8...so suk ne chance pe chauka maar liya...LOL...
even Dr.A says that its a bad joke of the day..Clap..LOL...Mo u r gone...A will now kill u...LOLLOL...my sweetu poo is crying...Cryand its predictable A can't c her tears...Wink
thnx snig..for such a lovely,awesome update...LOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Snigdha_Khanam

Snigdha_Khanam IF-Sizzlerz
Snigdha_Khanam
Snigdha_Khanam

Joined: 10 February 2011
Posts: 18066

Posted: 25 May 2012 at 8:13pm | IP Logged
PArt 13
A:NoOuchplz tell me the reason!
Ah:even i don't know the reasonEmbarrassedI m ur student then how can i get it when u are'notCool
A;hmm so clever boy u r.bye
Ah:bye.
Evening
A to himself:why did she cried?I have to know itEmbarrassed
Arhaan come to PG's roomWinkahanf notice it from outsideWink 
PG open the door and completely shocked.
P:u r here?
A:may i come in?
P:sure.come
Arhaan come to inside.PG lock the door.
A;just come here to ask u somethingEmbarrassed 
P:whatOuch?
A;
 why did u cried at afternoon? 
P;my eyes,my tears and my wish.have u any problem Ouch?
A;I just want to know the reason.
P:I felt bad that's why cried.nothing else.
A:but why u felt badConfused?Ahnaf said that after hearing that me and suki are couple u were cryingEmbarrassed
P:why should i cry for this?he just tell a lie.
A;r u sure?
P:yes i mOuchbtw congratulation once againOuch
A;come on congrats for whatShocked?it's a false news.I m wondering that who's spreading this newsErmm?who said this news to u?
P:suki !
A:sukiShockedShockedShocked?didn't expect it from herOuchok wait.let me ask her.
P:no needOuch
A;ok let me clear the whole matter atleast.
He said everything first to last that what happened actually.
pooja is feeling much better nowWink
P:oopsD'ohok thanks for clearing itEmbarrassed
A;my pleasureTongue
Ahnaf sent a msg to PG;s cell.
Ah:pooja it's perfect time.do propose him.take ur time.me already locked the door from outside.so he won't come to outside easilyWink
Pooja is completely shocked after reading the msgLOL
her reply- r u crazyShocked?plz open the doorEmbarrassedand what r u saying to propose him?when i said i love him?
A;ok i have to go now.byeSmile
he tries to open the door but failed to do itWink
A;what's wrongConfused?
P:let me checkEmbarrassed
P to herself:this ahnaf is too much.
P :omg seems like someone locked the door from outside.
A;whatShockedShockedOuch?
He start to knock the door and asking for help.
A;plz can anyone open the door from outside plzOuch
P:arey what r u doingShocked?don't do this plz.
A;what?
P:if any outsiders heard ur voice and come to open the door then he/she may think that we r doing something wrong in this roomEmbarrassed 
A;what the hellAngry?so what should we do now?ok let me call to Mo
A;hello Mo.I m i in trouble.need ur help.
Mo:plz plz don't again arhaan.I decide that from now i won't help uOuchhe disconnect the phoneLOL
A;huhShocked
P;what happenLOL?
suddenly power cut happenWinkroom is dark nowTonguethey can't see their face.
P:ouchOuchwhere's the candleConfused?
A;u better open the window plz.
P:okTongue
pooja open the window.
P:wow it's moonlight nightDay Dreaming
the light of the moon reflec on pooja's face.Unknownly arhaan start to admire poojaEmbarrassedHe couldn't contrl himself so clicked a pic on his mob.
P:arey what r u doingEmbarrassed?
A:u r looking beautiful.that's why just captured a picEmbarrassed
P:let me see the picTonguewow u clicked a nice picEmbarrassedplz give me the pic through bluetooth.
A;sureSmile
P:she take her pic through bluetooth and some arhaan's pics tooLOLWink
Ah to himself:it's enough time nowErmmi should open the lock now.but something is missing.hmm suki should see that they r lock in one room.she'll be faint no doubtLOL 
Ahnaf come to suki's room.
Ah:hi sukiSmile
Su:hi.u r here.
Ah;can u help me plzEmbarrassed
Su:how ?
Ah;plz come with me with this candle.someon locked pooja's room from outside.have to open the room.
Su:what?who did it?
Ah:don't knowEmbarrassed
Su:ok let's go.
finally they reach there and open the dooorWink
Suki notice that arhaan is also there.
A:thanks godOuch
Su:what r u doing here at this hourShocked?
A;oh me just come to...
before he complete his sentence suki leave the place with angry avatarLOL
A;arey what happen to her now?
Ah:it's common question sirLOLplz ask something new naTongue
P:LOLLOLEmbarrassed
A;ok guys.me going now.have to talk with suki.why did she said that?




Edited by Snigdhakhanam - 25 May 2012 at 9:23pm

The following 13 member(s) liked the above post:

ashGC_arjasimmi.friends03suk4Bruce_L---Yemi---DareDevil_VickYArjaAddictAnondo.Rmeena..babithajVeena.SCaped_Crusaderpiyarapiyari

---Yemi--- IF-Rockerz
---Yemi---
---Yemi---

Joined: 21 November 2007
Posts: 8061

Posted: 25 May 2012 at 8:26pm | IP Logged
awww .. poor Dr A... his students are the naughtiest bunch ever LOL
 
 
@ Suki ...  sorry girl .. me switching sides ROFL ... since CVs didn't give any KriYa for the weekend gotta hope for some romanss btwn Dr. A & P to tide me for the weekend Evil Smile
 
@ Ahnaf Thumbs Up
 
 

The following 8 member(s) liked the above post:

Bruce_Lsuk4Eden_luvsKriyaSnigdha_KhanamCaped_CrusaderArjaAddictAnondo.Rbabithaj

Snigdha_Khanam IF-Sizzlerz
Snigdha_Khanam
Snigdha_Khanam

Joined: 10 February 2011
Posts: 18066

Posted: 25 May 2012 at 8:32pm | IP Logged
Originally posted by yemi3006

awww .. poor Dr A... his students are the naughtiest bunch ever LOL
 
 
@ Suki ...  sorry girl .. me switching sides ROFL ... since CVs didn't give any KriYa for the weekend gotta hope for some romanss btwn Dr. A & P to tide me for the weekend Evil Smile
 
@ Ahnaf Thumbs Up
 
 
@bold-he's become a sandwich between the two girlsLOL
@blue-wow u r chnaging ur team nowTonguegreat !poor sukiLOLi pity for herEvil Smile

The following 6 member(s) liked the above post:

---Yemi---Bruce_Lsuk4Eden_luvsKriyaAnondo.Rbabithaj

DareDevil_VickY IF-Rockerz
DareDevil_VickY
DareDevil_VickY

Joined: 07 January 2011
Posts: 8313

Posted: 25 May 2012 at 8:47pm | IP Logged
wow superb update Clap poor arry doctory chhodkar ladkio ke piche laga hai un sab ko manane me but anhaf done wonderful job to lock them

The following 1 member(s) liked the above post:

Snigdha_Khanam

babithaj IF-Sizzlerz
babithaj
babithaj

Joined: 16 August 2010
Posts: 10958

Posted: 25 May 2012 at 8:57pm | IP Logged
Sniggy... Very Gud da... Hugdunno, i never ever content with ur updates... want more n more...
 So now AB gonna ask Sukii, why she ws angry???? hope he don't click her pic too on his mobile...

So Poo didn't know why tears came rolling down her cheeks???? these two never realize...

The following 3 member(s) liked the above post:

Eden_luvsKriyaSnigdha_KhanamAnondo.R

babithaj IF-Sizzlerz
babithaj
babithaj

Joined: 16 August 2010
Posts: 10958

Posted: 25 May 2012 at 9:00pm | IP Logged
A spl thanks to dear Ahnaf... ii hope somebody lik u happens ______________... hehehe... just joking...

The following 6 member(s) liked the above post:

Bruce_LCaped_CrusaderpiyarapiyariSnigdha_KhanamAnondo.RVeena.S

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
YEH KAISA PYAAR HAI 2 chap 30 on pg 44

2 3 4 5 6 7 ... 43 44

Author: abcd2   Replies: 348   Views: 30378

abcd2 348 30378 12 July 2012 at 5:51am by Miss_Random
AB's new fb deepee SMOKIN HAWT open at ur own risk

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: ArhainAshish   Replies: 98   Views: 6853

ArhainAshish 98 6853 11 October 2011 at 8:32am by ArhainAshish
Tuney O piyakad kaisa jadu kia:O

Author: ArhainAshish   Replies: 4   Views: 831

ArhainAshish 4 831 11 October 2011 at 2:43am by ArhainAshish
Krishna, you are ajab nautanki!!

2

Author: *Reemz*   Replies: 10   Views: 1691

*Reemz* 10 1691 09 June 2010 at 12:15pm by _dkmystery_

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pratigya Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index