Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

BS's Kid! (Page 11)

somergasm. IF-Stunnerz
somergasm.
somergasm.

Joined: 13 April 2011
Posts: 27813

Posted: 21 April 2012 at 10:12am | IP Logged
Originally posted by -Stutz-

Vizz..ur a kid... U accepted it...dances.. *ahem ahem* im ur mom :O
Yeah! Agreed !Monkey Icons Cici 
Didn't i call you Mom once Stuti??Monkey Icons Yoyo

pisces25 IF-Rockerz
pisces25
pisces25

Joined: 08 March 2009
Posts: 7943

Posted: 03 June 2012 at 8:44pm | IP Logged
Stern SmileROFL

Oh Viz whatever happened to this fantasy of yours??Silly



The following 1 member(s) liked the above post:

somergasm.

arhilover55 IF-Dazzler
arhilover55
arhilover55

Joined: 18 December 2011
Posts: 3630

Posted: 03 June 2012 at 8:49pm | IP Logged
aww that is so cute

The following 1 member(s) liked the above post:

somergasm.

Sumuki Goldie
Sumuki
Sumuki

Joined: 13 April 2012
Posts: 1180

Posted: 03 June 2012 at 9:04pm | IP Logged
You know what you are really cute!!!

Although I am gonna be 18 like pretty soon, I don't think I can have as my child but I want BS as my husband...so in that case you be my child and you are also so cute like your dad (meri hoonewale patti)...wow...i became a mom who gave birth to her child when I was five or something...anyways what's your age?

Also, Arnav married Khushi who is ten years younger and now BS is 28 and I am also turning 18, so see the parallel...I can still marry him...yay!!!!!


Edited by Sumuki - 03 June 2012 at 9:06pm

The following 2 member(s) liked the above post:

lastdesiresomergasm.

somergasm. IF-Stunnerz
somergasm.
somergasm.

Joined: 13 April 2011
Posts: 27813

Posted: 04 June 2012 at 1:22am | IP Logged
Originally posted by pisces25

Stern SmileROFL

Oh Viz whatever happened to this fantasy of yours??Silly



Lol Devu! Do you Stalk Me??!ROFL
 From where did you dig up this post! This post was a timepass!ROFL


Edited by -Barun- - 04 June 2012 at 1:22am
somergasm. IF-Stunnerz
somergasm.
somergasm.

Joined: 13 April 2011
Posts: 27813

Posted: 04 June 2012 at 1:24am | IP Logged
Originally posted by arhilover55

aww that is so cute
Icon Monkey Yoyo
lastdesire IF-Dazzler
lastdesire
lastdesire

Joined: 17 March 2012
Posts: 2681

Posted: 04 June 2012 at 1:26am | IP Logged
omg u r sooo cute
sree07 IF-Rockerz
sree07
sree07

Joined: 14 November 2011
Posts: 9219

Posted: 04 June 2012 at 1:28am | IP Logged
thanks dear.. so you are not in competition anymore..
thank god... one less to fight LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Sumuki

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index