Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaJen~Destined2Luv710~Congrats Mr & Mrs Grover <3 (Page 109)

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28179

Posted: 13 April 2012 at 3:09pm | IP Logged

Dead



Edited by ChocolateCharms - 13 April 2012 at 3:09pm

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28179

Posted: 13 April 2012 at 3:11pm | IP Logged
Medha. IF-Sizzlerz
Medha.
Medha.

Joined: 03 September 2010
Posts: 19011

Posted: 13 April 2012 at 3:11pm | IP Logged
Originally posted by ChocolateCharms

WHAATTT ?? :O :O  :O He likesss youuu :O i always said that kameenii and you never believe me hmphh so what is he waiting for :| why doesn't he just come and ask you out ?? You need to go past the staring stages tehee it's bout time anyway!
ROFL ROFL ROFL  Yess!!  He likes me! Heart  And I'm sorry na Roshi.  At that time I knew you were right, but I wasn't so sure because... Idk.  You didn't know him, never met him or anything and you were saying it just cuz I was telling you the events but this... LOL  I found out from my friend. Big smile  And IDK!!  That khotta is just... Angry  And madam, I'm trying!  Sacchi!  This time I actually am trying!  But mera luck na, kabhi mera saath nahin deta! Cry  
asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48397

Posted: 13 April 2012 at 3:12pm | IP Logged
Eelllooo ;D

The following 1 member(s) liked the above post:

Medha.

Medha. IF-Sizzlerz
Medha.
Medha.

Joined: 03 September 2010
Posts: 19011

Posted: 13 April 2012 at 3:13pm | IP Logged
Hey Gur! Hug
mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28179

Posted: 13 April 2012 at 3:15pm | IP Logged
Originally posted by -KaJenAbhiya-

ROFL ROFL ROFL  Yess!!  He likes me! Heart  And I'm sorry na Roshi.  At that time I knew you were right, but I wasn't so sure because... Idk.  You didn't know him, never met him or anything and you were saying it just cuz I was telling you the events but this... LOL  I found out from my friend. Big smile  And IDK!!  That khotta is just... Angry  And madam, I'm trying!  Sacchi!  This time I actually am trying!  But mera luck na, kabhi mera saath nahin deta! Cry  
 
PSHT stop saying sorry kameenii tu hai hi dhakan :| LOL it was so damn obvious he likes you, he used to drop hints all the time but you just used to ignore them tch /sighh anywaysss WOW yes he is a khota, but im happiiess for ju Big smile Umm don't even give me that trying crap coz i know you wont be :| he has already asked you out once and you rejected him and now you should go to him and ask him out !!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Medha.

asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48397

Posted: 13 April 2012 at 3:16pm | IP Logged
Hey Medzziii!!! Big smileHug

The following 1 member(s) liked the above post:

Medha.

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28179

Posted: 13 April 2012 at 3:17pm | IP Logged
Originally posted by MG.Creations

Eelllooo ;D
 
Aagayi kameeniii LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KAJEN~Destined2Love502~HottiesInWhite-KaJen&Layout

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: soundsofcedar   Replies: 1199   Views: 40577

soundsofcedar 1199 40577 29 March 2011 at 9:31am by .Almaas.
KAJEN ~Destined2Love462~KaJen&LoveIsAllWeNeed

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: gia.khan   Replies: 1194   Views: 38299

gia.khan 1194 38299 15 February 2011 at 12:58pm by ammyridz600
KAJEN~Destined2Love451~KaJen&Kian-PicturePerfect!

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: anitamalik   Replies: 1183   Views: 40625

anitamalik 1183 40625 05 February 2011 at 3:38am by swashbuckling
STOP BASHING KAJEN.KAJEN FANS NEED UR SUPPORT

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: BElieveYOUrself   Replies: 137   Views: 13204

BElieveYOUrself 137 13204 21 November 2010 at 9:05pm by TheMummy_LeAbba
KaJen and KaJen

Author: xogopi1022   Replies: 7   Views: 3091

xogopi1022 7 3091 18 November 2010 at 10:16pm by Sw33t_Poison

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index