Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Masti CC #7 [Members Only!] CLOSED (Page 57)

Invoker IF-Addictz
Invoker
Invoker

Joined: 11 October 2011
Posts: 84785

Posted: 10 April 2012 at 1:26pm | IP Logged
Originally posted by ARSHI-MAD

Originally posted by ...Rafid...

Dude i just wanna knw the system of u guys playing cricket ?? LOL
means how many ovrs , wickets etc
Dudewe go to local park and we play like 8 a side sumtimes more if more ppl come and its a 10 over game playing eiv a tapeball and da aim of da game is to batter the vall for 6s and 4s LOL sumtimes we might play less overs depending on da time be4 it goes dark LOL but my actual cricket season starts next week 45overz hardball its a league

Dude seriously if i wished thn i had an chance to be in the BD team !! i practised with some BD players!! 5 or 6 yrs Ermm thts how i knw shakib , imrul kayes , tamim !! i left it due to some prblm !! me and shakib played in same team in small matches too !! and now tht Shakib al hasan is 1st at the ICC World cricket rankings of all rounder ! Happy for him !! i used to do pace and he spin !!

The following 2 member(s) liked the above post:

Pari-IMMI-

Invoker IF-Addictz
Invoker
Invoker

Joined: 11 October 2011
Posts: 84785

Posted: 10 April 2012 at 1:28pm | IP Logged
Hey Pari i don't knw but tht song is not playing Ouch

The following 2 member(s) liked the above post:

Pari-IMMI-

Pari- IF-Rockerz
Pari-
Pari-

Joined: 03 August 2010
Posts: 5982

Posted: 10 April 2012 at 1:32pm | IP Logged
Originally posted by ...Rafid...

Hey Pari i don't knw but tht song is not playing Ouch
hope dis one worksTongue 

The following 1 member(s) liked the above post:

Invoker

IMMI- IF-Sizzlerz
IMMI-
IMMI-

Joined: 23 February 2012
Posts: 23149

Posted: 10 April 2012 at 1:32pm | IP Logged
Originally posted by CutePari9

Originally posted by ARSHI-MAD

Originally posted by CutePari9

Originally posted by ARSHI-MAD

Originally posted by CutePari9

Originally posted by ARSHI-MAD

Originally posted by CutePari9

Originally posted by ARSHI-MAD

Im bak pplz only played 1 game damm it went cold outside shit Angry
haha Gud 4 u, i'm happyLOL
watt evaaa LOL
DancingDancingno Cricket 4 dumbo
hahaha i played 1 game but thats it Disapprove
don't be Disapprove, even Allah don't want u to play tht game, bcoz u r such a bad playerLOL
so let me play ur trick on u here we go,1-2-3Big smile1-2-3Big smile
U r right what everz in ur kismatt plz say u know what that
Means
yup fortunatly i knw wht Kismat is ( Destiny )LOL
duh y r u so serious 2day?Ermm
duh me serious what giv u that idea dumbo Wacko ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Pari-

IMMI- IF-Sizzlerz
IMMI-
IMMI-

Joined: 23 February 2012
Posts: 23149

Posted: 10 April 2012 at 1:36pm | IP Logged
Originally posted by ...Rafid...

Originally posted by ARSHI-MAD

Originally posted by ...Rafid...

Dude i just wanna knw the system of u guys playing cricket ?? LOL
means how many ovrs , wickets etc
Dudewe go to local park and we play like 8 a side sumtimes more if more ppl come and its a 10 over game playing eiv a tapeball and da aim of da game is to batter the vall for 6s and 4s LOL sumtimes we might play less overs depending on da time be4 it goes dark LOL but my actual cricket season starts next week 45overz hardball its a league

Dude seriously if i wished thn i had an chance to be in the BD team !! i practised with some BD players!! 5 or 6 yrs Ermm thts how i knw shakib , imrul kayes , tamim !! i left it due to some prblm !! me and shakib played in same team in small matches too !! and now tht Shakib al hasan is 1st at the ICC World cricket rankings of all rounder ! Happy for him !! i used to do pace and he spin !!
Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

Pari-Invoker

Pari- IF-Rockerz
Pari-
Pari-

Joined: 03 August 2010
Posts: 5982

Posted: 10 April 2012 at 1:36pm | IP Logged
Originally posted by ARSHI-MAD

Originally posted by CutePari9

Originally posted by ARSHI-MAD

Originally posted by CutePari9

Originally posted by ARSHI-MAD

Originally posted by CutePari9

Originally posted by ARSHI-MAD

Originally posted by CutePari9

Originally posted by ARSHI-MAD

Im bak pplz only played 1 game damm it went cold outside shit Angry
haha Gud 4 u, i'm happyLOL
watt evaaa LOL
DancingDancingno Cricket 4 dumbo
hahaha i played 1 game but thats it Disapprove
don't be Disapprove, even Allah don't want u to play tht game, bcoz u r such a bad playerLOL
so let me play ur trick on u here we go,1-2-3Big smile1-2-3Big smile
U r right what everz in ur kismatt plz say u know what that
Means
yup fortunatly i knw wht Kismat is ( Destiny )LOL
duh y r u so serious 2day?Ermm
duh me serious what giv u that idea dumbo Wacko ROFL
bcoz u r replying wivout any laughing emotions LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

IMMI-Invoker

IMMI- IF-Sizzlerz
IMMI-
IMMI-

Joined: 23 February 2012
Posts: 23149

Posted: 10 April 2012 at 1:38pm | IP Logged
Originally posted by CutePari9

Originally posted by ...Rafid...

Hey Pari i don't knw but tht song is not playing Ouch
hope ]http://youtu.be/5V0AB8cXAmA
[/DIV]
haaa baabul what a film Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Pari-

Invoker IF-Addictz
Invoker
Invoker

Joined: 11 October 2011
Posts: 84785

Posted: 10 April 2012 at 1:40pm | IP Logged
will listen to the song later Pari !

The following 2 member(s) liked the above post:

Pari-IMMI-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
PH masti dhamal#1# (invites only)

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: Ms.Raizada   Replies: 174   Views: 13542

Ms.Raizada 174 13542 10 January 2012 at 4:08am by sowmya18
\\my friendship masti chat world// Invites Onlu :P

2 3 4 5 6 7 ... 59 60

Author: radhikarani   Replies: 476   Views: 26015

radhikarani 476 26015 18 December 2011 at 2:25am by bengalscott
Masti maza fun time ;) Thread # 2 Invites only

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: happygolucky   Replies: 1192   Views: 40045

happygolucky 1192 40045 20 September 2011 at 2:28pm by -Sangs-
Angels Masti Club[Invites only]

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -lovestory-   Replies: 1192   Views: 53281

-lovestory- 1192 53281 13 September 2011 at 8:28am by BatameezDil
Masti maza fun time ;) Thread #1 Invites only

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: happygolucky   Replies: 1194   Views: 36367

happygolucky 1194 36367 02 August 2011 at 2:15pm by -Sangs-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index