Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Masti CC #7 [Members Only!] CLOSED (Page 138)

Invoker IF-Addictz
Invoker
Invoker

Joined: 11 October 2011
Posts: 84785

Posted: 13 April 2012 at 3:25pm | IP Logged
not going now !!

The following 1 member(s) liked the above post:

Pari-

jpatel IF-Dazzler
jpatel
jpatel

Joined: 18 December 2005
Posts: 4875

Posted: 13 April 2012 at 3:26pm | IP Logged
ah rafi no no no, if you have to go then go, please don't let me keep you! i'm gunna have to go in half an hour as well :( really tired and gotta get up early to do some chores aswell :(

and zunni di, ilyTongueHeart

The following 2 member(s) liked the above post:

Pari-Invoker

jpatel IF-Dazzler
jpatel
jpatel

Joined: 18 December 2005
Posts: 4875

Posted: 13 April 2012 at 3:27pm | IP Logged
Originally posted by CutePari9

Watching Houseful 2 LOL
Hilarious !!! 

Ah I wanna see that! I'm watching Humsafar! I am addicted! Pakistani girls are so pretttyy!! Omg Zunni di, you must be STUNNING!!!

The following 2 member(s) liked the above post:

Pari-Invoker

Pari- IF-Rockerz
Pari-
Pari-

Joined: 03 August 2010
Posts: 5982

Posted: 13 April 2012 at 3:27pm | IP Logged
Originally posted by ...Rafid...

not going now !!
Awww ok, but babes if u r sleepy u can goTongue
Invoker IF-Addictz
Invoker
Invoker

Joined: 11 October 2011
Posts: 84785

Posted: 13 April 2012 at 3:28pm | IP Logged
Gosh imran how can an person eat too much LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

jpatelPari-

Invoker IF-Addictz
Invoker
Invoker

Joined: 11 October 2011
Posts: 84785

Posted: 13 April 2012 at 3:29pm | IP Logged
i am so confused wht to do Confused
staying here till imran comes Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

Pari-

jpatel IF-Dazzler
jpatel
jpatel

Joined: 18 December 2005
Posts: 4875

Posted: 13 April 2012 at 3:30pm | IP Logged
agreed rafi! immi's such a pig :P

The following 2 member(s) liked the above post:

Pari-Invoker

Pari- IF-Rockerz
Pari-
Pari-

Joined: 03 August 2010
Posts: 5982

Posted: 13 April 2012 at 3:31pm | IP Logged
Originally posted by jpatel

Originally posted by CutePari9

Watching Houseful 2 LOL
Hilarious !!! 

Ah I wanna see that! I'm watching Humsafar! I am addicted! Pakistani girls are so pretttyy!! Omg Zunni di, you must be STUNNING!!!
OMG u r watching Humsafar? i was in love and addicted to tht show.
haha, it's not gud to say by my own mouth na LOL 

The following 1 member(s) liked the above post:

Invoker

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
PH masti dhamal#1# (invites only)

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: Ms.Raizada   Replies: 174   Views: 13393

Ms.Raizada 174 13393 10 January 2012 at 4:08am by sowmya18
\\my friendship masti chat world// Invites Onlu :P

2 3 4 5 6 7 ... 59 60

Author: radhikarani   Replies: 476   Views: 25678

radhikarani 476 25678 18 December 2011 at 2:25am by bengalscott
Masti maza fun time ;) Thread # 2 Invites only

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: happygolucky   Replies: 1192   Views: 39670

happygolucky 1192 39670 20 September 2011 at 2:28pm by -Sangs-
Angels Masti Club[Invites only]

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -lovestory-   Replies: 1192   Views: 52884

-lovestory- 1192 52884 13 September 2011 at 8:28am by BatameezDil
Masti maza fun time ;) Thread #1 Invites only

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: happygolucky   Replies: 1194   Views: 36044

happygolucky 1194 36044 02 August 2011 at 2:15pm by -Sangs-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index